Het is ook niet heel bijzonder maar je hoeft er ook niet moeilijk over te doen om weer binnen te komen. En ze doen pvp/dungeons en weet ik het allemaal wat nog meerquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:59 schreef Snowbells het volgende:
[..]
[..]
Mja mja. Ik zoek gewoon een guild die veel dungeons en pvp doet. Ik vond GoT niet zo heel interessant verder.

Invite mij ff als je ingame bent. Kan je niet pm'en omdat je offline staatquote:

Sinds wanneer kan dat niet? Je kan toch een Message sturen, via dat mail systeemquote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:03 schreef DjinN het volgende:
[..]
Invite mij ff als je ingame bent. Kan je niet pm'en omdat je offline staatphl0xX.7982

Klopt, niet bij nagedachtquote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:26 schreef raulbouli het volgende:
stuur message, bericht naar mij bouli.7815 dan.
[..]
Sinds wanneer kan dat niet? Je kan toch een Message sturen, via dat mail systeem

Mwah ik zit in 4 guilds ofzoquote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:33 schreef raulbouli het volgende:
Spannend, ik kaap iedereen weg bij de super FOK guild

Oké, ik ben er wel weggegaan, was toch nooit iemand online.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:39 schreef DjinN het volgende:
[..]
Mwah ik zit in 4 guilds ofzoFOK! is toch echt wel mijn eerste guild. En aangezien ik hier ook al jaren op het forum zit ga ik niet zomaar weg uit de FOK! guild

Je kan bij meerdere guilds zitten toch?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:33 schreef raulbouli het volgende:
Spannend, ik kaap iedereen weg bij de super FOK guild

Ik wel! en ik zag lamabal ook al ergens rondhuppelenquote:Op woensdag 14 mei 2014 09:31 schreef raulbouli het volgende:
Volgens mij is iedereen zo'n beetje toegevoegd?

Ik was lekker aan het huppelen jaquote:Op woensdag 14 mei 2014 09:36 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik wel! en ik zag lamabal ook al ergens rondhuppelen. Was op zich wel humor dat je op dat moment ook in de GoT guild zat voor de hard core wvw
.

Ik heb nog wel een paar level 20 karaktertjes die ik moet levelenquote:Op woensdag 14 mei 2014 10:43 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Ik was lekker aan het huppelen ja
Aardige lui daar wel. Alleen ik moet zien te levelen

haha, ja alleen voor WVW. Met DuF gaan we dat ook nog doen, alleen ik moet meer tijd vinden om dat beter te organiserenquote:Op woensdag 14 mei 2014 09:36 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik wel! en ik zag lamabal ook al ergens rondhuppelen. Was op zich wel humor dat je op dat moment ook in de GoT guild zat voor de hard core wvw
.

Join me!quote:Op woensdag 14 mei 2014 10:58 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een paar level 20 karaktertjes die ik moet levelen.

Ach je kan toch wel een soort wvw alliantie aangaan tussen GoT en DuF? Meer zielen meer vreugd natuurlijk!quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:25 schreef raulbouli het volgende:
[..]
haha, ja alleen voor WVW. Met DuF gaan we dat ook nog doen, alleen ik moet meer tijd vinden om dat beter te organiseren
Ik contact je vanavond wel, rond 20:30 ingame?quote:

Die is er al, iedere vrijdag met de wvw resetquote:Op woensdag 14 mei 2014 11:32 schreef jogy het volgende:
[..]
Ach je kan toch wel een soort wvw alliantie aangaan tussen GoT en DuF? Meer zielen meer vreugd natuurlijk!.

met Dark Penguin thema avonden?quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:33 schreef raulbouli het volgende:
[..]
Die is er al, iedere vrijdag met de wvw reset

Broodje Penguinquote:

okiquote:Op woensdag 14 mei 2014 11:32 schreef jogy het volgende:
[..]
Ach je kan toch wel een soort wvw alliantie aangaan tussen GoT en DuF? Meer zielen meer vreugd natuurlijk!.
[..]
Ik contact je vanavond wel, rond 20:30 ingame?

Ik wil er ook nog wel bij! Ik had je al wel ff in mijn vriendenlijst gezet om te PMen maar net misgelopen qua online zijn denk ik.quote:Op woensdag 14 mei 2014 09:31 schreef raulbouli het volgende:
Volgens mij is iedereen zo'n beetje toegevoegd?

Ik ben telkens gedownscaledquote:Op woensdag 14 mei 2014 10:58 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een paar level 20 karaktertjes die ik moet levelen.

Ik heb op het moment een elementalist, necromancer en warrior op 80, ben bezig met een guardian op 80 te krijgen (nu bijna 50quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:09 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik ben telkens gedownscaledprobeer 100% map te halen met mn warrior maar zit pas op 52 procent
al wel lvl 62
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |