Dit duel verdient een eigen topic. ±'quote:
Dat is helemaal niet zeker.. beide wedstrijden schat ik op 50 - 50.quote:Op maandag 12 mei 2014 05:26 schreef TLC het volgende:
Dat gaat Barcelona gewoon winnen dus. En Real waarschijnlijk de CL. Een beetje het Benfica effect voor Atletico
Ik erger me bijna nooit in het stadion, kijk elke weer uit om naar het stadion te gaan of ze nou verliezen of winnen.quote:Op maandag 12 mei 2014 12:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik thuis. En lach me gratis kapot. Jij betaald ervoor om je kapot te ergeren.
Idd.quote:
Coolquote:Op maandag 12 mei 2014 13:25 schreef rene29 het volgende:
Als Barca wint neem ik wel wat fotos van de feestjes die hier ongetwijfeld op straat losbarsten...
Ik gun het ze ook allebei gek genoeg.. normaliter ben ik pro Barca maar voor 1 keer zou ik het niet erg vinden als Atleti het wordt. Die verdienen het ook meer. Wat Barcelona heeft laten zien sinds de 3-4 in Madrid is droevig.quote:Op maandag 12 mei 2014 16:39 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Wat een kraker wordt ditalleen jammer dat ik het niet kan zien, dan maar opnemen. Persoonlijk gun ik het ze allebei trouwens.
Hopelijk El Sierd met het commentaardat hoort nou eenmaal bij een kraker!
quote:Op maandag 12 mei 2014 01:26 schreef flufffy het volgende:
hopen dat barca de titel wint, atletico mag die champions league wel winnen, alles beter dan een verwaande christiano die weer loopt de dansen alsof die een komkommer in zijn reet heeft hangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |