Doe toch maar niet.quote:
Net een soort Eric Saade. Ik zeg go!quote:
Denny Christian.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:49 schreef KoningPils het volgende:
Corry Brokken
Teddy Scholten
Lenny Kuhr
Teach-In
De Y is belangrijk voor de winst!
Maar de TROS moet hem wel vragen. Want hij voelt zich te goed om zichzelf aan te melden.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 14:15 schreef Greys het volgende:
Dennie Christian riep eergister nog in de media dat hij wil.
Maar IN GODSNAAM, nee, nee, nee.
Code Rood.
Hakken in het zand.
De barricades op en teken de petitie
Jahquote:Op zaterdag 7 juni 2014 14:16 schreef KoningPils het volgende:
[..]
Maar de TROS moet hem wel vragen. Want hij voelt zich te goed om zichzelf aan te melden.
Danny Christian, Dries Roelvink en Jan Smit in een triotje.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 14:16 schreef KoningPils het volgende:
[..]
Maar de TROS moet hem wel vragen. Want hij voelt zich te goed om zichzelf aan te melden.
Allemaal oude uitgemolken artiesten, bah.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 14:13 schreef Meike26 het volgende:
Ik ben het er op zich ook wel mee eens dat het geen 'nieuw' talent moet of hoeft te zijn, zoals eerder aangegeven is. Zelf heb ik nu een paar optredens van Miss Montreal meegemaakt en ik denk, hoe leuk ik dat bandje ook vind, ze nog niet naar het ESF moeten gaan. Wat mij veel interessanter lijkt is om een oude rot/band nog even een afterburner te geven en te vlammen op esf. Zou Golden Earring nog 1 keer zo'n echte GE nummer kunnen maken? Solootje van Cesar ertussen..
Of wat te denken om Candy Dulfer te sturen, kan ook goed zingen + saxofoon, zelfde aanpak met Common Linnets om camera te gebruiken (hoef je Candy niet te leren).
Laatse suggestie/hersenkronkel; Danny Christiaan, populair (geweest) in vele duitstalige landen. Heeft mij echt bewezen een ras muzikant te zijn toen met Ali B op volle toeren. Liedje van Yes-R vermaakt tot smartlap :
Ik weet het, vrij dubieus om een smartlappenartiest te sturen, maar het is wel 'anders' en ik denk 1 van de beste Smarties die we in Nederland hebben.
Tenzij het er voor zorgt dat AVROTROS dat hele ESF laat vallen, en dat de NOS het wel 'moet' verzorgen.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 14:44 schreef Greys het volgende:
Dennie lijkt me een aardige kerel, maar als ik die Youtube luister bevliegt mij direct een Shahalie gevoel.
En dat moeten we niet willen, met zijn allen
Maar Thomas schrijft zelf niets toch? Die covert vooral buitenlandse hits..quote:Op zondag 8 juni 2014 12:48 schreef ato het volgende:
Het liedje van Thomas had zo'n Deens liedje kunnen zijn van 8 jaar terug..
The Floppersquote:Op zaterdag 7 juni 2014 14:18 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Danny Christian, Dries Roelvink en Jan Smit in een triotje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |