Zelfs al zijn het mannen.quote:
wereldclubquote:
Misschien toch wel.quote:Op zondag 18 mei 2014 21:41 schreef gosschalks het volgende:
Met makkelijke vragen gaat hij ze niet weg krijgen vrees ik
Ja ze hadden die laatst overgebleven ouwe eigenlijk moeten kiezen, maar dan wordt het programma waarschijnlijk te duurquote:
Neger wat.quote:Op zondag 18 mei 2014 21:51 schreef Caland het volgende:
Caroline ziet er weer heerlijk geefbaar uit.
Flinke tetten tochquote:Op zondag 18 mei 2014 21:51 schreef Caland het volgende:
Caroline ziet er weer heerlijk geefbaar uit.
Nja, dan gaan mensen meteen fout antwoorden als ze 1 op 1 zitten.. da's niet de bedoelingquote:Op zondag 18 mei 2014 21:54 schreef Drxx het volgende:
Er zijn gewoon mensen die echt een kans hadden om te kunnen winnen... Wordt zij eruit gepiktWaarom niet gewoon die man die effectief als tweede is geëindigd? Oh ja, straks wint ie nog en mag je geld gaan uitkeren.
Als het 1-op-1 is: De persoon uit 't publiek ~5-10% van de prijs geven, en hij mag op de stoel. Problem solved.quote:Op zondag 18 mei 2014 21:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nja, dan gaan mensen meteen fout antwoorden als ze 1 op 1 zitten.. da's niet de bedoeling
Gelukkig ben jij lekker gewoonquote:Op zondag 18 mei 2014 21:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat is dit voor 'n raar wijf? Ik heb het gevoel dat deze vrouw overdag thuis met een huis vol katten zit.
zou jij haar niet doen?quote:Op zondag 18 mei 2014 21:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat is dit voor 'n raar wijf? Ik heb het gevoel dat deze vrouw overdag thuis met een huis vol katten zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |