Juist, Conchita is een hele slechte presentator, je moet hier gewoon een leuk en geroutineerd tv duo optrommelen. Ik vond de Denen het dit jaar prima doen, maar ook de jaren hiervoor waren prima qua presentatieduo's.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 14:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Sietse Bakker (werkt bij EBU aan de organisatie van het songfestival) heeft hier op FOK! al eens verteld dat ZIJ de presentatoren moeten goedkeuren. Dus ik denk dat de EBU Conchita hooguit een rolletje in de greenroom zal toebedelen hoor. Hij mag ook al optreden namelijk, als winnaar van vorig jaar en het moet niet De Grote Conchita Show gaan worden. Steken ze heus een stokje voor
Tijdens die blik op het moment dat hij meedeelde dat je niet mocht stemmen voor je eigen land, werd ik toch een beetje bang.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:17 schreef TheVulture het volgende:
Ik moest een beetje wennen aan Pilou, maar op zaterdag vond ik hem![]()
Prima nummer maar dat is nou juist het punt ze hebben er een soort RTL-Boulevard type van gemaakt wat ze uiteindelijk hebben laten winnen. Gewoon slim gespeeld dus gezien het feit dat zonder deze politieke 'statement' ze geen kans hadden gehad. Dan vond ik, persoonlijk die van Spanje beter.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 15:53 schreef ato het volgende:
Maar Oostenrijk vond ik geweldig hoor, goed gezongen en een overtuigd optreden.
Servië? Die gaven dit jaar geen punten.quote:"Overstroming op de Balkan is de schuld van Conchita Wurst"
Volgens de orthodoxe kerk is Songfestivalwinnaar Conchita Wurst verantwoordelijk voor de overstromingen op de Balkan. De religieuze leiders zien de overstromingen niet als een toeval, maar wel als een waarschuwing.
De afgelopen dagen werden Kroatië, Bosnië-Herzegovina en Servië geteisterd door overstromingen. Een 40-tal mensen kwamen daarbij om het leven en duizenden mensen werden geëvacueerd.
Verschillende religieuze leiders van de orthodoxe kerk zeggen nu dat die overstromingen de schuld zijn van Conchita Wurst. De "vrouw met baard" won enkele weken geleden het Songfestival met het nummer "Rise like a phoenix".
De aartsbisschop van Montenegro, Amfilohije, zegt dat de overstromingen laten zien dat mensen Wurst niet moeten accepteren. Daar sluit Irinej, de aartsbiscop van Servië, zich bij aan. Hij begrijpt dan ook niet waarom de Serviërs Wurst punten gaven tijdens het Songfestival. "God wast nu de Servische zonden af", klinkt het.
Serieus?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:06 schreef ato het volgende:
En Spanje geeft de schuld aan Conchita dat zij uit het wk liggen, ach gossie...
De mannelijke winnaar van Azerbeidzjan was destijds ook presentator van het festival in Baku en zong zelf het winnende lied, dus dat laatste gaat niet op.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 14:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Sietse Bakker (werkt bij EBU aan de organisatie van het songfestival) heeft hier op FOK! al eens verteld dat ZIJ de presentatoren moeten goedkeuren. Dus ik denk dat de EBU Conchita hooguit een rolletje in de greenroom zal toebedelen hoor. Hij mag ook al optreden namelijk, als winnaar van vorig jaar en het moet niet De Grote Conchita Show gaan worden. Steken ze heus een stokje voor
Ik blijf haar een ontroerende verschijning vindenquote:Op maandag 4 augustus 2014 12:50 schreef Greys het volgende:
Ze vond het in elk geval erg leuk
[ afbeelding ]
http://www.telegraaf.nl/p(...)ongelofelijk___.html
Dat heb ik nou ook, nog steeds een zwak voor Conchita!quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik blijf haar een ontroerende verschijning vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |