Den Haag had toen ook echt een heel raar seizoen. Ze hielden hun Eredivisie selectie redelijk in stand, behaalde de eerste periode titel en besloten toen gewoon maar te stoppen met voetballen om vervolgens iedereen af te slachten in de play-offs.quote:Op zondag 11 mei 2014 17:12 schreef Ludacriss het volgende:
In 2008 eindigde ADO ook iets van 7de in de JL, om uiteindelijk te promoveren.
Omdat die er niets van kan.quote:
Tja, ik zie Higdon wel weer teruggaan naar Engeland/Schotland, ergens middenmoot Championship. Anders zou ik hem nog wel bij een Cambuur willen zien oid, nu daar de hele aanval weggaat. Wel een potentiele cultfiguur, maar hij kan er geen kloten van om bij een betere club aan de slag te gaan.quote:Op zondag 11 mei 2014 17:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Wat denk jij als mede Higdon fan?
Zou je wel denken, al gok ik toch wel dat er een cc-verplichting opgelegd wordt.quote:Op zondag 11 mei 2014 17:09 schreef Muto het volgende:
[..]
Nou ja, ik zie dat vandaag met Den Bosch CC verplicht was. Maar zal mede komen door FC Den Bosch supporters. RKC is minder risico natuurlijk.
Daar heb je ook gelijk in. Zou toch mooi zijn dit, Sparta terug!quote:Op zondag 11 mei 2014 17:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Den Haag had toen ook echt een heel raar seizoen. Ze hielden hun Eredivisie selectie redelijk in stand, behaalde de eerste periode titel en besloten toen gewoon maar te stoppen met voetballen om vervolgens iedereen af te slachten in de play-offs.
Bij Sparta was die 16de plek toch wel echt onvermogen_
echt waar wat is dat voor onzinquote:Op zondag 11 mei 2014 17:16 schreef Stofje het volgende:
Ik voel wel medelijden met NEC. Wat een kutbeleid daar, al jaren. Eigenlijk begon het al met dat moment dat je geen bier meer mocht drinken op de tribune, maar dat moest opdrinken in de grachten.
Best wel ironisch straks... Zit je in de bier competitie, mag je geen bier drinkenquote:Op zondag 11 mei 2014 17:16 schreef Stofje het volgende:
Ik voel wel medelijden met NEC. Wat een kutbeleid daar, al jaren. Eigenlijk begon het al met dat moment dat je geen bier meer mocht drinken op de tribune, maar dat moest opdrinken in de grachten.
Nepsupporterquote:Op zondag 11 mei 2014 17:16 schreef Eppie_NL het volgende:
Stadion zit nog redelijk vol. Ik was toch echt naar huis gegaan.
dan hebben ze zich eigen echt gespaard in de competitiequote:Op zondag 11 mei 2014 17:17 schreef Littlerabbit het volgende:
Zou wel heel pijnlijk zijn als Sparta, Dordrecht straks ook op de slachtbank legt
Voor Cambuur vind ik hem ook nog wel te slecht hoor. Lekker bij NEC in de Jupiler league.quote:Op zondag 11 mei 2014 17:14 schreef Grifte het volgende:
[..]
Tja, ik zie Higdon wel weer teruggaan naar Engeland/Schotland, ergens middenmoot Championship. Anders zou ik hem nog wel bij een Cambuur willen zien oid, nu daar de hele aanval weggaat. Wel een potentiele cultfiguur, maar hij kan er geen kloten van om bij een betere club aan de slag te gaan.
[..]
Zou je wel denken, al gok ik toch wel dat er een cc-verplichting opgelegd wordt.
Ga je met maten heen dan?
Word je gewoon door een steward tegengehoudenquote:
Morgen even met ze overleggen jaquote:Op zondag 11 mei 2014 17:14 schreef Grifte het volgende:
[..]
Tja, ik zie Higdon wel weer teruggaan naar Engeland/Schotland, ergens middenmoot Championship. Anders zou ik hem nog wel bij een Cambuur willen zien oid, nu daar de hele aanval weggaat. Wel een potentiele cultfiguur, maar hij kan er geen kloten van om bij een betere club aan de slag te gaan.
[..]
Zou je wel denken, al gok ik toch wel dat er een cc-verplichting opgelegd wordt.
Ga je met maten heen dan?
14 goals bij een dramatisch team. Gewoon pure cult met zijn bloedkop. Perfecte back-up voor Te Vrede. Of niet dan!quote:Op zondag 11 mei 2014 17:17 schreef H.FR het volgende:
[..]
Voor Cambuur vind ik hem ook nog wel te slecht hoor. Lekker bij NEC in de Jupiler league.
Voor Championship is hij ook lang niet goed genoeg.
Hoezo hij dan?quote:Op zondag 11 mei 2014 17:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Heeft Jochem van Gelder al een tweet geplaatst?
Afwachten wat er weg gaat.quote:Op zondag 11 mei 2014 17:19 schreef Ludacriss het volgende:
Dat wordt een strijd tussen NEC en Roda volgend jaar in de JL.
quote:
twitter:jochemvang twitterde op zondag 11-05-2014 om 17:03:38Op een parkeerterrein in buurt Huissen volg ik tussen opnames van Bonje vanuit auto via radio #necspa Surrealistisch 0-2 voor Sparta ??? reageer retweet
twitter:jochemvang twitterde op zaterdag 03-05-2014 om 20:40:19Yesyestesyesyes!!!!!!!!!!! #ajanec http://t.co/UkAsq8PcHe reageer retweet
Als hij komt, dan kom ik niet meer. Weet niet hoe hij er 14 heeft gemaakt, maar hij is echt bedroevend slecht.quote:Op zondag 11 mei 2014 17:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
14 goals bij een dramatisch team. Gewoon pure cult met zijn bloedkop. Perfecte back-up voor Te Vrede. Of niet dan!
Excelsiorquote:Op zondag 11 mei 2014 17:26 schreef Caland het volgende:
Sparta en Excelsior volgend jaar in de eredivisie. Niks mis mee man.
Ja, dus dan gaan ze niet om het kampioenschap meedoen daar.quote:Op zondag 11 mei 2014 17:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij NEC en Roda genoeg aangezien die toch wel veel financiële problemen hebben.
Die voegen echt helemaal niks toe aan de Eredivisie.quote:Op zondag 11 mei 2014 17:27 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
DIt. Wat een tyfus saaie club is dat zeg.
Guidetti en Pelle waren ook grote gokken. Higdon gaat vriend en vijand verbazen in een beter team, geloof mij maar.quote:Op zondag 11 mei 2014 17:25 schreef H.FR het volgende:
[..]
Als hij komt, dan kom ik niet meer. Weet niet hoe hij er 14 heeft gemaakt, maar hij is echt bedroevend slecht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij in de spits en Hahn op goal.quote:Op zondag 11 mei 2014 17:25 schreef H.FR het volgende:
[..]
Als hij komt, dan kom ik niet meer. Weet niet hoe hij er 14 heeft gemaakt, maar hij is echt bedroevend slecht.
Zo zijn er wel meer, al is het daar net een hoofdklasse gebeurenquote:Op zondag 11 mei 2014 17:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die voegen echt helemaal niks toe aan de Eredivisie.
Duidelijk, dankquote:
11 tegen 11, gras is groen, water is nat, 1 x 45 minuten nog overquote:Op zondag 11 mei 2014 17:33 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Je weet maar nooit.
MvG bij RKC, jaja.
De bal is rondquote:Op zondag 11 mei 2014 17:33 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Duidelijk, dank
[..]
11 tegen 11, gras is groen, water is nat, 1 x 45 minuten nog over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |