SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
je zou maar fan zijn van zo'n aidsclubquote:Op zondag 11 mei 2014 16:58 schreef TBakkert het volgende:
Kutmongolen die harde kern van Zenit.Ik walg van dat soort mensen. Je slaat Granat het ziekenhuis in waarschijnlijk en je valt je eigen speler, Rondon, aan.
Punten in mindering zou ik onzin vinden. Er kwamen ongeveer 150 "supporters" het veld op. Daar kun je alle stewards uit dat hele stadion neerzetten, maar dan hou je ze nog niet tegen. Wel een enorme geldboete en die dan afschuiven op de harde kern. Ook hopelijk gewoon die hele harde kern opdoeken voor de komende 3 jaar. Misschien dat ze het dan wel leren...quote:Op zondag 11 mei 2014 17:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Echt heel triest ja. Gewoon 20 punten in mindering en maximale boete geven. Of uit de competitie nemen.
NEC moet er 4 maken..zie ik echt niet meer gebeuren.quote:Op zondag 11 mei 2014 17:06 schreef Toefjes het volgende:
Sparta - Dordrecht straks als Play-off finaleSowieso een Rijnmond club in de eredivisie erbij in plaats van NEC
Hopen dat Sparta dit niet meer uit handen geeft
Mooi zo inderdaad. Maar ik ben nog blijer dat Roda eindelijk weg is.quote:
quote:Op zondag 11 mei 2014 17:17 schreef Toefjes het volgende:
Haha, Sparta supporters die zingen: Roda, Roda, NEC die komt er aan
Visie +1 en dribbelen +2.quote:Op zondag 11 mei 2014 17:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Waarom is zijn rating in godsnaam omhoog gegaan
Als NEC 2 keer niet kan winnen van de nummer 16 van de eerste divisie, heeft NEC helemaal niks in de eredivisie te zoeken.quote:Op zondag 11 mei 2014 17:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
SpartaVind het leuk dat NEC in de problemen zit maar zo fucking slecht dat de nummer 16 dadelijk gaat promoveren
Daarbij heeft Sparta gewoon een periodetitel gepakt toch? Pas daarna hebben ze het gewoon laten lopen, maar dat was grotendeels ook gewoon sparen voor de nacompetitie lijkt me...quote:Op zondag 11 mei 2014 17:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als NEC 2 keer niet kan winnen van de nummer 16 van de eerste divisie, heeft NEC helemaal niks in de eredivisie te zoeken.
Als je Eindhoven uitschakelt, daarna NEC, en daarna Dordrecht, dan verdien je het gewoon om door te gaan. Zo zijn de regels, en zo wordt het spel gespeeld. Daar hebben we het mee te doen.quote:Op zondag 11 mei 2014 17:36 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Daarbij heeft Sparta gewoon een periodetitel gepakt toch? Pas daarna hebben ze het gewoon laten lopen, maar dat was grotendeels ook gewoon sparen voor de nacompetitie lijkt me...
Sparta heeft gewoon erg slecht gespeeld het grootste gedeelte van het jaar, slechts die periode wel oké. Volgens mij 3e na Dordrecht die er al een had gewonnen en Jong PSV die geen periodekampioen kunnen worden, dus daarom mogen ze meedoen.quote:Op zondag 11 mei 2014 17:36 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Daarbij heeft Sparta gewoon een periodetitel gepakt toch? Pas daarna hebben ze het gewoon laten lopen, maar dat was grotendeels ook gewoon sparen voor de nacompetitie lijkt me...
In de sport is het pieken op de juiste momenten vaak belangrijker dan constant presteren. Dit is een voorbeeld.quote:Op zondag 11 mei 2014 17:38 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Sparta heeft gewoon erg slecht gespeeld het grootste gedeelte van het jaar, slechts die periode wel oké. Volgens mij 3e na Dordrecht die er al een had gewonnen en Jong PSV die geen periodekampioen kunnen worden, dus daarom mogen ze meedoen.
Maar wat Toefjes zegt is ook waar![]()
Nee. Ze werden 2de achter Jong PSVquote:Op zondag 11 mei 2014 17:36 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Tis een beetje als de quote van Pastoor in de ondertitel van Tim86quote:Op zondag 11 mei 2014 17:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
In de sport is het pieken op de juiste momenten vaak belangrijker dan constant presteren. Dit is een voorbeeld.
Zelfde geldt voor de play-offs voor Europees voetbal. De finale gaat nu tussen de 7e en 8e plaats, en dat is, met alle respect, heel vervelend voor Heerenveen en Vitesse, maar als je zo'n goed seizoen draait, maar je kunt het niet opbrengen om volgens het knockout-systeem van de Europese competities zelf wat klaar te spelen, dan is het misschien toch niet zo erg dat die hoger geklasseerde teams er niet doorkomen. Daarbij had AZ hoger kunnen eindigen, maar was het team gewoon te vermoeid door de beker en Europa League om nog constant, week in week uit, te kunnen presteren...quote:Op zondag 11 mei 2014 17:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als je Eindhoven uitschakelt, daarna NEC, en daarna Dordrecht, dan verdien je het gewoon om door te gaan. Zo zijn de regels, en zo wordt het spel gespeeld. Daar hebben we het mee te doen.
Ah okee, nouja, in elk geval draaien ze nu wel lekker, dus misschien wordt dat wel een mooi team voor volgend jaar in de Eredivisie...quote:Op zondag 11 mei 2014 17:38 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Sparta heeft gewoon erg slecht gespeeld het grootste gedeelte van het jaar, slechts die periode wel oké. Volgens mij 3e na Dordrecht die er al een had gewonnen en Jong PSV die geen periodekampioen kunnen worden, dus daarom mogen ze meedoen.
Maar wat Toefjes zegt is ook waar![]()
Of als Zwolle van Ajax had verloren, en toch Europa in had gegaan. Maar vind het vooral leuk, een club in de omgeving Rotterdam erbij. En misschien wel 2 als Excelsior zijn finale wintquote:Op zondag 11 mei 2014 17:43 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Zelfde geldt voor de play-offs voor Europees voetbal. De finale gaat nu tussen de 7e en 8e plaats, en dat is, met alle respect, heel vervelend voor Heerenveen en Vitesse, maar als je zo'n goed seizoen draait, maar je kunt het niet opbrengen om volgens het knockout-systeem van de Europese competities zelf wat klaar te spelen, dan is het misschien toch niet zo erg dat die hoger geklasseerde teams er niet doorkomen. Daarbij had AZ hoger kunnen eindigen, maar was het team gewoon te vermoeid door de beker en Europa League om nog constant, week in week uit, te kunnen presteren...
[..]
Ah okee, nouja, in elk geval draaien ze nu wel lekker, dus misschien wordt dat wel een mooi team voor volgend jaar in de Eredivisie...
quote:
Ik gun het Dzeko ook wel. Zeurt nooit, terwijl hij bijna altijd bank zit en als hij dan de kans krijgt, dan is hij ook nuttig.quote:Op zondag 11 mei 2014 17:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Je gunt het Yaya wel maar dat is dan ook de enige
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
Ach boeien, NEC zien we volgend jaar niet terug in de Eredivisie.quote:Op zondag 11 mei 2014 17:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
quote:Op zondag 11 mei 2014 17:56 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik gun het Dzeko ook wel. Zeurt nooit, terwijl hij bijna altijd bank zit en als hij dan de kans krijgt, dan is hij ook nuttig.Ik denk dat het verstandiger is als jij gewoon geen uitspraken doet over voetbal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
Dat was een uitspraak van Mourinho.quote:Op zondag 11 mei 2014 17:57 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik denk dat het verstandiger is als jij gewoon geen uitspraken doet over voetbal.
QFTquote:Op zondag 11 mei 2014 17:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Al die Vitesse fans die nu met een stijfje zitten omdat NEC is gedegradeerdquote:Op zondag 11 mei 2014 17:56 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ach boeien, NEC zien we volgend jaar niet terug in de Eredivisie.
Koop gewoon een Galaxyquote:Op zondag 11 mei 2014 18:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Nog meer mensen met IPhone waarbij die trade-app een rare foutmelding geeft?
5 min voordat die vorige afliepen kon ik het toch niet latenquote:
Ze gaan voor het geld. Denk je echt dat het ze te doen is om hun klanten tevreden te houden? Wij kopen toch wel Fifa 15 weer, omdat er niks beters is.quote:Op zondag 11 mei 2014 19:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
EAWel 100k packs uitbrengen maar er niet voor zorgen dat je weer kan traden op de web app.
Alaba?quote:Op zondag 11 mei 2014 19:27 schreef DutchSL het volgende:
100k pack geopend, beste kaarten waren Kompany, Gundogan, Alaba en Cavani.
Dus al bij al iets meer dan de helft terug denk ik..
Verwacht alle drie wel ja.quote:Op zondag 11 mei 2014 19:24 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Krijgen Chiellini, Vidal en Buffon een TOTS?
Wat denk je?
http://video.sport1.nl/main/playerquote:Op zondag 11 mei 2014 19:36 schreef Maver24 het volgende:
Iemand een fatsoenlijke livestream van Barcelona, ik ben nu niet thuis en kan het alleen via de computer zien
Haha, ga je op visite voetbal zitten kijken op een computer?quote:Op zondag 11 mei 2014 19:36 schreef Maver24 het volgende:
Iemand een fatsoenlijke livestream van Barcelona, ik ben nu niet thuis en kan het alleen via de computer zien
Vorig jaar kwam de Serie A na de bundesliga meen ik.quote:Op zondag 11 mei 2014 19:41 schreef ThadCastle het volgende:
Hoe was de volgorde van TOTS vorig jaar ook alweer?
Consistent, BPL, Bundes, Liga? Serie A en Ligue 1?
http://www.fifagamenews.c(...)fa-14-ultimate-team/quote:Op zondag 11 mei 2014 19:41 schreef ThadCastle het volgende:
Hoe was de volgorde van TOTS vorig jaar ook alweer?
Consistent, BPL, Bundes, Liga? Serie A en Ligue 1?
quote:Op zondag 11 mei 2014 19:45 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Dit bedrijf zoekt echt de grenzen van het toelaatbare op
Hoeveel coins heb jij nu?quote:Op zondag 11 mei 2014 19:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik wilde het eigenlijk niet doen maar ik heb het toch gedaan.. op elk account heb ik een 100k pack geopend.
Het slechte nieuws: ik maak verlies.
Het goede nieuws: in 1 pack had ik van Persie en SuarezDat maakt niet alles goed maar wel iets.
Jij bent ook maar een zwak persoon.quote:Op zondag 11 mei 2014 19:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik wilde het eigenlijk niet doen maar ik heb het toch gedaan.. op elk account heb ik een 100k pack geopend.
Het slechte nieuws: ik maak verlies.
Het goede nieuws: in 1 pack had ik van Persie en SuarezDat maakt niet alles goed maar wel iets.
Weinig.quote:
Depay had bijna een kopie van dit interview deze weekquote:
Met Sierd.quote:Op zondag 11 mei 2014 20:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Depay had bijna een kopie van dit interview deze week
haha ja, geniaal met die opmerking dat hij meer moet lachenquote:
Holy shitquote:Op zondag 11 mei 2014 20:15 schreef Kamikazie het volgende:
https://vine.co/v/MgdjdDgwqvW
Koekoek
ratatatatatatatatatata
jupquote:Op zondag 11 mei 2014 20:23 schreef Kamikazie het volgende:
Dus Barca moet nu even goaltje meepikken en dan staan ze bovenaan?
Buffon >>> Marchetti dit jaarquote:Op zondag 11 mei 2014 20:17 schreef wieisboos het volgende:
Heb eindelijk een team dat lekker speelt deze fifa
[ afbeelding ]
Vooral zijn uitworpen.quote:
Als Atletico uitloopt op Barca zijn ze kampioen. VErschil voor vandaag was 3ptquote:Op zondag 11 mei 2014 20:33 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Hoe is de stand van zaken nu in Spanje? Kan er al een kampioen komen vanavond?
verneukten bijna de titel door de goal van een Antilliaan iddquote:Op zondag 11 mei 2014 20:36 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Barca kroop net door het oog van de naald.
Volgens mij wilt er gewoon niemand kampioen worden daar in Spanje.quote:Op zondag 11 mei 2014 20:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
verneukten bijna de titel door de goal van een Antilliaan idd
Profetische woorden. Deze eeuw is nog lang hoorquote:Op zondag 11 mei 2014 20:53 schreef Maver24 het volgende:
goffer wat een einde zeg van de wedstrijden. Volgende week wordt echt een kraker van de eeuw
ik ben me nu zo ongelofelijk hard aan het aftrekken met volgende week in mijn gedachtequote:Op zondag 11 mei 2014 20:53 schreef Maver24 het volgende:
goffer wat een einde zeg van de wedstrijden. Volgende week wordt echt een kraker van de eeuw
Atletico zal de bus wel parkeren. Die pot gaat echt een deceptie worden met 80% balbezit voor Barca en amper kansen.quote:Op zondag 11 mei 2014 20:53 schreef Maver24 het volgende:
Het is zo moeilijk om winst te maken als dat soort gasten nog maar zo weinig waard zijn..quote:Op zondag 11 mei 2014 20:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
RvP verkocht voor 49.750 en Suarez voor 80k.. in dat pakket zat ook nog Piszczek (1.9k) Boateng (1k) en Cazorla (2k ofzo)
Zo'n pack en dan maar 5k winstquote:Op zondag 11 mei 2014 20:57 schreef wieisboos het volgende:
rond de 80k. Heb misschien 5k winst want die Hunt is ook discard
Schiet niet echt op dan inderdaad, maar ja, niks verliezen is ook winst.quote:Op zondag 11 mei 2014 20:57 schreef wieisboos het volgende:
rond de 80k. Heb misschien 5k winst want die Hunt is ook discard
Nee, hij heeft ze uit een hoge hoed getoverd. Er had eigenlijk een wit konijntje uit moeten komen.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:02 schreef Maver24 het volgende:
zijn die 100k packs nog steeds beschikbaar dan ?
Nog eens 24 uur achteraan geplakt, ja.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:02 schreef Maver24 het volgende:
zijn er opnieuw. 2x keer dus.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:02 schreef Maver24 het volgende:
Ik had het ook niet moeten doen.quote:Op zondag 11 mei 2014 20:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het is zo moeilijk om winst te maken als dat soort gasten nog maar zo weinig waard zijn..
Serieus mavertje, dit lijkt allemaal wel heel dwangmatig hoorquote:Op zondag 11 mei 2014 21:09 schreef Maver24 het volgende:
kan iemand even kijken op de xbox wat nu de goedkoopste TOTS Lewandowski is? ben ik wel benieuwd naar nu. Ik kan zelf nu niet kijken
Ik zei toch al eerder dat bij Maver heel veel raakvlakken zijn met zijn FUT verslaving in vergelijking met een verstokte gokker die verslaafd is?quote:Op zondag 11 mei 2014 21:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Serieus mavertje, dit lijkt allemaal wel heel dwangmatig hoor
Ik heb het eerder gedacht, maar nooit hardop uitgesproken. Het lijkt soms wel obsessief ofzo...quote:Op zondag 11 mei 2014 21:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik zei toch al eerder dat bij Maver heel veel raakvlakken zijn met zijn FUT verslaving in vergelijking met een verstokte gokker die verslaafd is?
Mobiele app werkt gewoon hoor.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:09 schreef Maver24 het volgende:
kan iemand even kijken op de xbox wat nu de goedkoopste TOTS Lewandowski is? ben ik wel benieuwd naar nu. Ik kan zelf nu niet kijken
En dit.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Serieus mavertje, dit lijkt allemaal wel heel dwangmatig hoor
Vaag, hier werkt hij gewoon nu.quote:
Die kreeg ik ook, maar toen ik uit de app ging en opnieuw erin werkte het weer.quote:
Ja, over een week ofzo. Ligue 1 TOTS, ik wil best een untradeable TOTS Ibraquote:
http://support.xbox.com/en-US/xbox-live-statusquote:Op zondag 11 mei 2014 21:33 schreef Tim86 het volgende:
xbox live heeft echt issues hier. SInds gisteren nu al 4x compleet random van xbl afgetrapt en daarna kan ik er dan een uur niet opkomen ofzo...echt vaag. Internetverbinding gewoon goed, geen time-out ofzo..prima stabiel
ohjee, ik heb mijn Lewa voor 616K gekocht. Volgens mij ben ik hier al een 50K virtueel armer geworden, de PS prijzen gingen steeds ongeveer 50K lager dan de xbox prijzen.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mobiele app werkt gewoon hoor.
edit: omdat ik zo nobel ben: 620k
[..]
En dit.
Had ik ook gezien ja, maar buiten die random disconnects werkt het wel gewoon. En die melding is al van 3 dagen geleden.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
http://support.xbox.com/en-US/xbox-live-status
Ultimatedb haalt zijn gegevens toch uit de webapp? Volgens mij is deze site nu compleet nutteloos geworden.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:53 schreef FCsuarez het volgende:
mag hopen dat dit niet helemaal klopt
[ afbeelding ]
even gecheckt maar zit rond de 205K BIN, wel wat gezakt dus.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ultimatedb haalt zijn gegevens toch uit de webapp? Volgens mij is deze site nu compleet nutteloos geworden.
Ik heb hem net gekocht voor 203 kquote:Op zondag 11 mei 2014 21:56 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
even gecheckt maar zit rond de 205K BIN, wel wat gezakt dus.
rare markt allemaal maar.
quote:Op zondag 11 mei 2014 21:58 schreef AntiHero het volgende:
Ik denk wel dat het straks weer aantrekt als de webapp / autobuyers weer werken. Ik weet dat je je autobuyer naar de mobiele markt kan wijzen maar ik denk niet dat iedere autobuyerfabrikant dat heeft gedaan iv.m. lui/banrisico.
Dan pak je Elia'tjequote:Op zondag 11 mei 2014 22:18 schreef AntiHero het volgende:
Iemand ervaring met Ribery? Ik speel nu met Ben Arfa op rw in een cheap 4-3-3 (5) teampje en dat bevalt met wel, beetje McGeady spinnen en scoopturnen dan trappen ze er vaak wel in.
Bij Ribery ben ik alleen een beetje bang dat je veel teveel betaald voor wat ie kan.
das godverdomme een lieve hond jongequote:Op zondag 11 mei 2014 22:14 schreef Roypsv het volgende:
vandaag een nieuwe hond gehaald!
[ afbeelding ]
Heet hij Pjotr?quote:Op zondag 11 mei 2014 22:14 schreef Roypsv het volgende:
[ afbeelding ]
Sterkte aan de nabestaanden van het meubilair.quote:Op zondag 11 mei 2014 22:14 schreef Roypsv het volgende:
[ afbeelding ]
Husky! Heel gave beesten, leuk!quote:Op zondag 11 mei 2014 22:14 schreef Roypsv het volgende:
[ afbeelding ]
3 keer per dag jaquote:Op zondag 11 mei 2014 22:31 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Je weet dat er met gewandeld moet worden he?
Kilometertje of 15 per keer ja.quote:
Zit wat in, misschien dat hij als RF wel leuk zou zijn nog.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Met zijn workrates heb je meer aan hem op RW dan als spits
Hij heeft veel te hoge pace voor jou.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:58 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Zit wat in, misschien dat hij als RF wel leuk zou zijn nog.
Ja, ik wil eigenlijk max. 70 pace voorin, maar misschien dat ik een uitzondering maak...quote:Op zondag 11 mei 2014 23:59 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Hij heeft veel te hoge pace voor jou.
Verrassend.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:54 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
In frankrijk is het officiele team van het jaar bekend geworden met deze spelers erin![]()
Zijn IF heeft 66 pace. Maar is maar 1.81m met jumping rond de 80. Niet erg boeiend. Maar voor hybrids is een fatsoenlijke Franse Ligue CB best handig.quote:Op maandag 12 mei 2014 00:35 schreef Zhano het volgende:
[..]
Uit mn hoofdheeft die NIF 65 Pace dus zou best een leuke tots kunnen zijn.
Oh 1.81quote:Op maandag 12 mei 2014 00:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zijn IF heeft 66 pace. Maar is maar 1.81m met jumping rond de 80. Niet erg boeiend. Maar voor hybrids is een fatsoenlijke Franse Ligue CB best handig.
Barca niet dan met de plotse faalvorm van Atletico en Real de laatste weken, Barca had al lang definitief uitgeschakeld moeten zijn.. zo'n poepseizoen en nog worden ze kampioen vrees ikquote:Op zondag 11 mei 2014 20:51 schreef Zhano het volgende:
Atletico heeft maar mazzel steeds met die andere uitslagen...
Vind van niet, de H/H spitsen Diego Costa en Cavani doen het bij mij beiden geweldig. Ligt natuurlijk wel een beetje aan je speelstijl, maar ze staan bij mij altijd op de juiste plek behalve bij vlotte counters via de flanken, dan staan ze nog rond de middenstip.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Met zijn workrates heb je meer aan hem op RW dan als spits
Ik kan er echt helemaal niks mee heb ook zelden problemen met Diego Costa en Cavani.quote:Op maandag 12 mei 2014 01:12 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Vind van niet, de H/H spitsen Diego Costa en Cavani doen het bij mij beiden geweldig. Ligt natuurlijk wel een beetje aan je speelstijl, maar ze staan bij mij altijd op de juiste plek behalve bij vlotte counters via de flanken, dan staan ze nog rond de middenstip.
Ik ook Tevez nog gehad, deed het ook prima maar wel met een 'echte' spits ernaast. Bij die andere geen last van gehad.quote:Op maandag 12 mei 2014 01:40 schreef DutchSL het volgende:
Ik vond Cavani verschrikkelijk slecht dit jaar, Costa was wel aardig maar ook niet meer dan dat. Alexis Sanchez heel goed.
Verder geen high/high aanvallers gehad dit jaar volgens mij.
quote:
Bijna telt nietquote:
Ik had bijna mn telefoon tegen de muur stukgesmeten. Maar toch niet helemaalquote:Op maandag 12 mei 2014 07:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Bijna telt niet![]()
Ik had vanochtend ook bijna mijn wekker verzet naar 2 uur later. Maar toch niet helemaal
Misschien moet ik dat ook maar eens doen met mijn telefoon. Ik start mijn FUT-app op, krijg ik de melding dat ik nog een FUT-team moet samenstellen. Alsof ik geen account heb ofzoquote:Op maandag 12 mei 2014 07:41 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik had bijna mn telefoon tegen de muur stukgesmeten. Maar toch niet helemaal
Tevens mogguh![]()
You and me both..quote:Op maandag 12 mei 2014 07:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Misschien moet ik dat ook maar eens doen met mijn telefoon. Ik start mijn FUT-app op, krijg ik de melding dat ik nog een FUT-team moet samenstellen. Alsof ik geen account heb ofzo
Management accounting. Tis wel simpel maar ben wat te laat begonnen met lerenquote:
Herkenbaar, dat was "in mijn tijd" al veelquote:Op maandag 12 mei 2014 08:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Management accounting. Tis wel simpel maar ben wat te laat begonnen met lerenVoldoende moet wel lukken, maar is wel zonde want dit lijkt wel middelbare school
Tis alleen veul
Is ook lastiger, dit is ook nog best leuk. Alleen al die verschillende manieren om iets uit te rekenenquote:Op maandag 12 mei 2014 08:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Herkenbaar, dat was "in mijn tijd" al veel
Financial accounting vond ik lastiger though
Ik verbaas me er serieus over dat dingen pakweg 9/10 jaar later nog precies hetzelfde zijnquote:Op maandag 12 mei 2014 08:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Is ook lastiger, dit is ook nog best leuk. Alleen al die verschillende manieren om iets uit te rekenenDoe gewoon voor iedereen hetzelfde instellen joh, krijg je ook minder gezeik met fraude
UDB baseert zich op webapp prijzen. Dat wordt een beetje lastig nuquote:Op maandag 12 mei 2014 08:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Ben ik even blij dat ik die eergisteren de deur al uit heb gedaanVoor 101k btw dus deze prijzen kloppen sowieso niet
Net als de AB's komen die er toch nog gewoon in?quote:Op maandag 12 mei 2014 08:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
UDB baseert zich op webapp prijzen. Dat wordt een beetje lastig nu
Geen idee. Waar UDB de voorgaande weken best accurate prijzen had, constateer ik nu dat ze er wel vaker naast zitten.quote:Op maandag 12 mei 2014 08:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Net als de AB's komen die er toch nog gewoon in?
Tis een beetje vaag idd. Die van SIF James kloppen wel, laagste bin is nu 85k. Die van TIF niet, zeggen zij 204k terwijl het 180k isquote:Op maandag 12 mei 2014 08:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Geen idee. Waar UDB de voorgaande weken best accurate prijzen had, constateer ik nu dat ze er wel vaker naast zitten.
Ik zie helemaal niets voor me, ik blijf het liefst zover mogelijk weg bij "de eentjes en nullen". Laat dat maar over aan de binaire mensen onder onsquote:Op maandag 12 mei 2014 08:36 schreef Zhano het volgende:
UDB connect gewoon direct met de server ja, niet 'via de webapp'. Vraag me uberhaupt af hoe mensen zich dat voor zich zien..
quote:Op maandag 12 mei 2014 08:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik zie helemaal niets voor me, ik blijf het liefst zover mogelijk weg bij "de eentjes en nullen". Laat dat maar over aan de binaire mensen nerdjes onder ons
quote:Op maandag 12 mei 2014 08:36 schreef Zhano het volgende:
UDB connect gewoon direct met de server ja, niet 'via de webapp'. Vraag me uberhaupt af hoe mensen zich dat voor zich zien..
quote:
Voor de niet-binairen onder ons: wat gebeurt hier nu? Graag in aap-noot-mies bewoordingen...quote:
Niksquote:Op maandag 12 mei 2014 09:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Voor de niet-binairen onder ons: wat gebeurt hier nu? Graag in aap-noot-mies bewoordingen...
hello world niveauquote:Op maandag 12 mei 2014 09:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Voor de niet-binairen onder ons: wat gebeurt hier nu? Graag in aap-noot-mies bewoordingen...
Ik ga dat toch niet zitten lezen jonge kutquote:Op maandag 12 mei 2014 09:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Net of dat een echte autobuyer is.![]()
http://puu.sh/8J7Pb.png
trapz maakt een grapjequote:Op maandag 12 mei 2014 09:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
vertel dat rik van ea maarquote:Op maandag 12 mei 2014 09:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Net of dat een echte autobuyer is.![]()
http://puu.sh/8J7Pb.png
Wie dan? Hoe vaak is dit al gezegd en hoe vaak is dat al uitgekomenquote:Op maandag 12 mei 2014 09:15 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
trapz maakt een grapje![]()
verder weinig wat boeiend is. wel epic trouwens dat EA om de markt beter te maken de webapp dicht gooit, de normale speler niet meer fatsoenlijk kan handelen, en de AB'ers er nog steeds in kunnengaat ze veel klanten kosten denk ik als ze er niks aan doen
voorheen had je alleen te maken met een fucked-up community dat liet je rage-quitten. nu zijn er bergen mensen die er centen in steken, niet in de web-app kunnen en hun spelers niets meer waard zijn omdat er als een malle geglitched is de eerste maand en de maanden daarna 1000en AB'ers draaien.quote:Op maandag 12 mei 2014 09:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wie dan? Hoe vaak is dit al gezegd en hoe vaak is dat al uitgekomen
Rik en ik zijn mattieboeboes.quote:
Er is geen alternatief. Je kan niet overstappen dus is iets beter dan nietsquote:Op maandag 12 mei 2014 09:19 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
voorheen had je alleen te maken met een fucked-up community dat liet je rage-quitten. nu zijn er bergen mensen die er centen in steken, niet in de web-app kunnen en hun spelers niets meer waard zijn omdat er als een malle geglitched is de eerste maand en de maanden daarna 1000en AB'ers draaien.
ik zou er in ieder geval hard over nadenken.
waarom niet gewoon lekker af en toe FUT 14 blijven spelen, FUT 15 gewoon links laten liggen.quote:Op maandag 12 mei 2014 09:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Er is geen alternatief. Je kan niet overstappen dus is iets beter dan niets
Ik zie niemand dat doenquote:Op maandag 12 mei 2014 09:25 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
waarom niet gewoon lekker af en toe FUT 14 blijven spelen, FUT 15 gewoon links laten liggen.
laat ze eerst maar eens bewijzen dat ze wat knaps kunnen maken
Racistisch!quote:
Ik denk niet dat EA dat signaal serieus gaat nemen, als dat beperkt blijft tot een mannetje of 20...quote:Op maandag 12 mei 2014 09:25 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
waarom niet gewoon lekker af en toe FUT 14 blijven spelen, FUT 15 gewoon links laten liggen.
Dit. Of je gaat een muziekinstrument leren bespelen. Of Spaans leren. Of meer op je werk concentreren ipv over Fifa15 fok!en, wat je een promotie op kan leveren op het werk. Het zou een geniaal statement zijn als iedereen Fifa15 in de schappen zou laten liggen.quote:Op maandag 12 mei 2014 09:25 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Dat kan allemaal, maar zolang je Fifa leuker vindt (Of de uitkomsten ervan(het plezier) belangrijker vindt dan de uitkomsten van een van die zaken) dan die zaken die je opnoemt (of andere zaken) zal je toch kiezen voor Fifa.quote:Op maandag 12 mei 2014 09:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dit. Of je gaat een muziekinstrument leren bespelen. Of Spaans leren. Of meer op je werk concentreren ipv over Fifa15 fok!en, wat je een promotie op kan leveren op het werk. Het zou een geniaal statement zijn als iedereen Fifa15 in de schappen zou laten liggen.
Ik vind het nu nog leuk, omdat ik die TOTS kaarten botergeil vind. Maar ik moet er niet aan denken om weer helemaal op nul te moeten beginnen. Plus, ik wil wel persé via de webapp kunnen traden, omdat dat het snelste gaat. Ik ga echt niet via die aids app iets opbouwen. Dat kost gewoon te veel tijd.quote:Op maandag 12 mei 2014 09:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat kan allemaal, maar zolang je Fifa leuker vindt (Of de uitkomsten ervan(het plezier) belangrijker vindt dan de uitkomsten van een van die zaken) dan die zaken die je opnoemt (of andere zaken) zal je toch kiezen voor Fifa.
Maar je begint toch sowieso elk jaar helemaal op nul? Dan heb je daar sowieso altijd al last vanquote:Op maandag 12 mei 2014 09:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik vind het nu nog leuk, omdat ik die TOTS kaarten botergeil vind. Maar ik moet er niet aan denken om weer helemaal op nul te moeten beginnen. Plus, ik wil wel persé via de webapp kunnen traden, omdat dat het snelste gaat. Ik ga echt via die aids app iets opbouwen. Dat kost gewoon te veel tijd.
Precies, als die webapp niet meer terug komt, dus het AB probleem niet opgelost kan worden, dan is dat voor mij een reden om niet aan de nieuwe Fifa te beginnen. Andere problemen neem ik wel weer voor lief trouwens. Maar ik moet wel kunnen handelen.quote:Op maandag 12 mei 2014 09:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar je begint toch sowieso elk jaar helemaal op nul? Dan heb je daar sowieso altijd al last vanEn die webapp doet het vast wel weer, zeker als FUT 15 uitkomt. Mocht dat niet zo zijn, kan het best dat ze mensen verliezen. Nu hij er een poosje uitligt, denk ik niet dat dat iets uitmaakt
Dat had ik nog geen eens gezien.quote:Op maandag 12 mei 2014 09:40 schreef Toefjes het volgende:
Precies, als die webapp niet meer terug komt, dus het AB probleem niet opgelost kan worden, dan is dat voor mij een reden om niet aan de nieuwe Fifa te beginnen. Andere problemen neem ik wel weer voor lief trouwens. Maar ik moet wel kunnen handelen.
Maar het feit dat ze de webapp dusdanig vormgeven nu dat men wél packs kan kopen, maar verder nagenoeg niks, zegt alles over waar de prioriteiten liggen daar. Ik ken geen Nederlands bedrijf dat zo schofterig zijn prioriteiten stelt.
Je kan toch alles behalve de markt op? Daar hoort packs openen idd bij, maar ook je team managen of consumables gebruiken. Dat zijn nou eenmaal de zaken (plus het handelen) die je kan doen via Fut. Dus konden ze kiezen tussen dit of de webapp helemaal dichtlaten.quote:Op maandag 12 mei 2014 09:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Precies, als die webapp niet meer terug komt, dus het AB probleem niet opgelost kan worden, dan is dat voor mij een reden om niet aan de nieuwe Fifa te beginnen. Andere problemen neem ik wel weer voor lief trouwens. Maar ik moet wel kunnen handelen.
Maar het feit dat ze de webapp dusdanig vormgeven nu dat men wél packs kan kopen, maar verder nagenoeg niks, zegt alles over waar de prioriteiten liggen daar. Ik ken geen Nederlands bedrijf dat zo schofterig zijn prioriteiten stelt.
Inderdaad, gooi 'm dan helemaal dichtquote:Op maandag 12 mei 2014 09:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Je kan toch alles behalve de markt op? Daar hoort packs openen idd bij, maar ook je team managen of consumables gebruiken. Dat zijn nou eenmaal de zaken (plus het handelen) die je kan doen via Fut. Dus konden ze kiezen tussen dit of de webapp helemaal dichtlaten.
Nou ben ik voor het 2de, zodat die debiele AB's er iig ook niet meer op kondenHelaas zijn ze bij EA nog niet zo ver
Consumbles aan spelers geven is net het gene wat op de console wél gemakkelijk gaat. Alsof ze de webapp online hebben gegooid zodat wij een contract aan een speler kunnen geven, en het niet voor de cashflow van de packs doenquote:Op maandag 12 mei 2014 09:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Je kan toch alles behalve de markt op? Daar hoort packs openen idd bij, maar ook je team managen of consumables gebruiken. Dat zijn nou eenmaal de zaken (plus het handelen) die je kan doen via Fut. Dus konden ze kiezen tussen dit of de webapp helemaal dichtlaten.
Nou ben ik voor het 2de, zodat die debiele AB's er iig ook niet meer op kondenHelaas zijn ze bij EA nog niet zo ver
Webapp komt heus wel terug. Dat heeft namelijk niks met ABs te maken. Zowel de app, de webapp en de console 'praten' op dezelfde manier met de servers.quote:Op maandag 12 mei 2014 09:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Oh, oké, zo had ik het wel begrepenquote:Op maandag 12 mei 2014 09:55 schreef Zhano het volgende:
[..]
Webapp komt heus wel terug. Dat heeft namelijk niks met ABs te maken. Zowel de app, de webapp en de console 'praten' op dezelfde manier met de servers.
wel TOTS alaba kopen maar nog moeten sparen voor reus, dit zijn een beetje verkeerde prioriteiten stellen toefjesquote:Op maandag 12 mei 2014 10:35 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Voor Reus moet ik sparen. Coins zijn op
Lijkt me een goed team. Alleen miss Neuer op doel zetten en met de rest van het geld Reus kopen?quote:Op maandag 12 mei 2014 10:35 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Het is wel duidelijk waar je prioriteiten liggen.quote:Op maandag 12 mei 2014 10:35 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is daar mis mee?quote:Op maandag 12 mei 2014 10:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk waar je prioriteiten liggen.
MOT op Luiz Gustavo
Waarom zou je zijn pace en dribbling verhogen? Het is een CDM (ook al loopt hij bij mij ook vaak naar voren en hij scoort ook nog regelmatig)quote:
quote:Op maandag 12 mei 2014 10:35 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Hey, klinkt als een perfecte eigenschap voor een running gagquote:Op maandag 12 mei 2014 10:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Deze grap is al 100x gemaakt en elke keer hebben jullie het fout.
Scheld ze uit.quote:Op maandag 12 mei 2014 10:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Deze grap is al 100x gemaakt en elke keer hebben jullie het fout.
Maar het is dom dat jullie elke keer de verkeerde grap maken.quote:Op maandag 12 mei 2014 10:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hey, klinkt als een perfecte eigenschap voor een running gag
Mag ik alsjeblieft zelf bepalen of een grap een goede is, of de verkeerde? Dankjewel.quote:Op maandag 12 mei 2014 10:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Maar het is dom dat jullie elke keer de verkeerde grap maken.
Nee.quote:Op maandag 12 mei 2014 10:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Mag ik alsjeblieft zelf bepalen of een grap een goede is, of de verkeerde? Dankjewel.
Ga je nu weer pijpzeiken over pace? Kerel als ik echt voor de pace zou gaan had ik wel een sha kaartje op Alaba gegooid, of voor Piszcek gegaan op RB.quote:Op maandag 12 mei 2014 10:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Waarom zou je zijn pace en dribbling verhogen? Het is een CDM (ook al loopt hij bij mij ook vaak naar voren en hij scoort ook nog regelmatig)
Toefjes kennende heeft hij gewoon gezocht op een redelijk goedkope kaart met een aardige chemstyle erop. Zo doe ik het ook vaak overigens, zonder dat ik precies uit ga kienen welke stats wat mij betreft nog +2 nodig hebben. Geneuzel in de marge ook vaak.quote:Op maandag 12 mei 2014 10:58 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Thx.
Ik zou Gustavo een PAS + HEA gegeven hebben (architect volgens mij)
Je hebt elke speler die een chem style heeft een paceboost gegeven.quote:Op maandag 12 mei 2014 11:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ga je nu weer pijpzeiken over pace? Kerel als ik echt voor de pace zou gaan had ik wel een sha kaartje op Alaba gegooid, of voor Piszcek gegaan op RB.
Waarom ga je daar vanuit? Kan het niet toevallig zo zijn dat de laagste BIN van TOTS Lewa een hunterkaart er al op had?quote:Op maandag 12 mei 2014 11:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je hebt elke speler die een chem style heeft een paceboost gegeven.
En bij Elia en Robben ook zeker?quote:Op maandag 12 mei 2014 11:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Waarom ga je daar vanuit? Kan het niet toevallig zo zijn dat de laagste BIN van TOTS Lewa een hunterkaart er al op had?
quote:Op maandag 12 mei 2014 11:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En bij Elia en Robben ook zeker?
Die chem styles geven gewoon aan wat je bedoelingen zijn. Ik heb zelf nog nooit een speler met catalyst gehad.
Elia kon ik voor die prijs niet laten liggen. Maar je bent knap in conclusies trekken voor wat betreft mijn spel, zonder dat je me ooit een seconde heb zien spelen.quote:Op maandag 12 mei 2014 11:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die chem styles geven gewoon aan wat je bedoelingen zijn. Ik heb zelf nog nooit een speler met catalyst gehad.
Doe niet zo zielig man.quote:Op maandag 12 mei 2014 11:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die chem styles geven gewoon aan wat je bedoelingen zijn. Ik heb zelf nog nooit een speler met catalyst geh
Maar wel shadow en hunter, vieze pacehoerquote:Op maandag 12 mei 2014 11:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het is lang geleden dat ik tegen hem gespeeld heb, maar ik geloof niet dat Toefjes in anderhalf jaar tijd ineens een of andere pacehoer is geworden. De conclusie over zijn bedoelingen is dus voor je eigen rekening.quote:Op maandag 12 mei 2014 11:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb mensen geïnformeerd over jouw spel en ik heb je in FUT12 wel zien spelen.quote:Op maandag 12 mei 2014 11:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Elia kon ik voor die prijs niet laten liggen. Maar je bent knap in conclusies trekken voor wat betreft mijn spel, zonder dat je me ooit een seconde heb zien spelen.
Bemoei je er niet mee, dit is een discussie tussen 2 personen.quote:Op maandag 12 mei 2014 11:15 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Doe niet zo zielig man.
Altijd commentaar op andere hebben, laat hem lekker zelf weten wat voor chemstyles en spelers hij gebruikt.
Zelfde prijs als Baines toch ongeveer? Beiden verruit de beste in de competitie op dezelfde plaats. Zowaar wel logisch eigenlijkquote:Op maandag 12 mei 2014 11:15 schreef Toefjes het volgende:
TOTS Alaba was trouwens maar 162K. Had niet gedacht dat hij zo goedkoop zou worden.
Volgens mij is dit een openbaar forumquote:Op maandag 12 mei 2014 11:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb mensen geïnformeerd over jouw spel en ik heb je in FUT12 wel zien spelen.
[..]
Bemoei je er niet mee, dit is een discussie tussen 2 personen.
quote:Op maandag 12 mei 2014 11:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 mei 2014 11:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ga je nu weer pijpzeiken over pace? Kerel als ik echt voor de pace zou gaan had ik wel een sha kaartje op Alaba gegooid, of voor Piszcek gegaan op RB.
quote:
Als ik met mensen in discussie raak die zo mongolisch discussieren zeg ik gewoon altijd: Je hebt gelijk.quote:Op maandag 12 mei 2014 11:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb mensen geïnformeerd over jouw spel en ik heb je in FUT12 wel zien spelen.
[..]
Benieuwd naar je steekproefselectie en de grootte daarvan. Ik zat er in elk geval niet in.quote:Op maandag 12 mei 2014 11:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wij zouden elkaar met rust laten. gr grquote:Op maandag 12 mei 2014 11:17 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Volgens mij is dit een openbaar forum
Dat vind jij misschien maar ik niet.quote:Op maandag 12 mei 2014 11:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]![]()
Maandagochtend, en jezelf dan al weer zo volslagen belachelijk maken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |