SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
je zou maar fan zijn van zo'n aidsclubquote:Op zondag 11 mei 2014 16:58 schreef TBakkert het volgende:
Kutmongolen die harde kern van Zenit.Ik walg van dat soort mensen. Je slaat Granat het ziekenhuis in waarschijnlijk en je valt je eigen speler, Rondon, aan.
Punten in mindering zou ik onzin vinden. Er kwamen ongeveer 150 "supporters" het veld op. Daar kun je alle stewards uit dat hele stadion neerzetten, maar dan hou je ze nog niet tegen. Wel een enorme geldboete en die dan afschuiven op de harde kern. Ook hopelijk gewoon die hele harde kern opdoeken voor de komende 3 jaar. Misschien dat ze het dan wel leren...quote:Op zondag 11 mei 2014 17:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Echt heel triest ja. Gewoon 20 punten in mindering en maximale boete geven. Of uit de competitie nemen.
NEC moet er 4 maken..zie ik echt niet meer gebeuren.quote:Op zondag 11 mei 2014 17:06 schreef Toefjes het volgende:
Sparta - Dordrecht straks als Play-off finaleSowieso een Rijnmond club in de eredivisie erbij in plaats van NEC
Hopen dat Sparta dit niet meer uit handen geeft
Mooi zo inderdaad. Maar ik ben nog blijer dat Roda eindelijk weg is.quote:
quote:Op zondag 11 mei 2014 17:17 schreef Toefjes het volgende:
Haha, Sparta supporters die zingen: Roda, Roda, NEC die komt er aan
Visie +1 en dribbelen +2.quote:Op zondag 11 mei 2014 17:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Waarom is zijn rating in godsnaam omhoog gegaan
Als NEC 2 keer niet kan winnen van de nummer 16 van de eerste divisie, heeft NEC helemaal niks in de eredivisie te zoeken.quote:Op zondag 11 mei 2014 17:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
SpartaVind het leuk dat NEC in de problemen zit maar zo fucking slecht dat de nummer 16 dadelijk gaat promoveren
Daarbij heeft Sparta gewoon een periodetitel gepakt toch? Pas daarna hebben ze het gewoon laten lopen, maar dat was grotendeels ook gewoon sparen voor de nacompetitie lijkt me...quote:Op zondag 11 mei 2014 17:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als NEC 2 keer niet kan winnen van de nummer 16 van de eerste divisie, heeft NEC helemaal niks in de eredivisie te zoeken.
Als je Eindhoven uitschakelt, daarna NEC, en daarna Dordrecht, dan verdien je het gewoon om door te gaan. Zo zijn de regels, en zo wordt het spel gespeeld. Daar hebben we het mee te doen.quote:Op zondag 11 mei 2014 17:36 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Daarbij heeft Sparta gewoon een periodetitel gepakt toch? Pas daarna hebben ze het gewoon laten lopen, maar dat was grotendeels ook gewoon sparen voor de nacompetitie lijkt me...
Sparta heeft gewoon erg slecht gespeeld het grootste gedeelte van het jaar, slechts die periode wel oké. Volgens mij 3e na Dordrecht die er al een had gewonnen en Jong PSV die geen periodekampioen kunnen worden, dus daarom mogen ze meedoen.quote:Op zondag 11 mei 2014 17:36 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Daarbij heeft Sparta gewoon een periodetitel gepakt toch? Pas daarna hebben ze het gewoon laten lopen, maar dat was grotendeels ook gewoon sparen voor de nacompetitie lijkt me...
In de sport is het pieken op de juiste momenten vaak belangrijker dan constant presteren. Dit is een voorbeeld.quote:Op zondag 11 mei 2014 17:38 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Sparta heeft gewoon erg slecht gespeeld het grootste gedeelte van het jaar, slechts die periode wel oké. Volgens mij 3e na Dordrecht die er al een had gewonnen en Jong PSV die geen periodekampioen kunnen worden, dus daarom mogen ze meedoen.
Maar wat Toefjes zegt is ook waar![]()
Nee. Ze werden 2de achter Jong PSVquote:Op zondag 11 mei 2014 17:36 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Tis een beetje als de quote van Pastoor in de ondertitel van Tim86quote:Op zondag 11 mei 2014 17:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
In de sport is het pieken op de juiste momenten vaak belangrijker dan constant presteren. Dit is een voorbeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |