Gorilla; checkquote:Op zondag 11 mei 2014 16:39 schreef liesje1979 het volgende:
Misschien kijk ik wel selectief ofzo.
Doet me aan deze denken.
Ik zie ze meestal wel, tof is hetquote:Op zondag 11 mei 2014 17:00 schreef Joezi het volgende:
Kunnen jullie die 3d plaatjes zien, mijn nog nooit gelukt![]()
[ afbeelding ]
Het schijnt iets met de lengte van je penis te maken te hebben, hoe korter hij is des te minder kans dat je de 3D effecten kunt onderscheiden.quote:Op zondag 11 mei 2014 17:00 schreef Joezi het volgende:
Kunnen jullie die 3d plaatjes zien, mijn nog nooit gelukt![]()
[ afbeelding ]
Haha, Jian zegt dat Joezi een kleine heeft.quote:Op zondag 11 mei 2014 19:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Het schijnt iets met de lengte van je penis te maken te hebben, hoe korter hij is des te minder kans dat je de 3D effecten kunt onderscheiden.
Burner ziet ze dus levensgrootquote:Op zondag 11 mei 2014 19:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Het schijnt iets met de lengte van je penis te maken te hebben, hoe korter hij is des te minder kans dat je de 3D effecten kunt onderscheiden.
Jij ziet dus óók al nietsquote:Op zondag 11 mei 2014 19:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Veel mensen zien in dit plaatje hun toekomst, als ze heel hard concentreren zien ze ook nog de uitweg uit hun problemen..quote:
Ja helaas heb je gelijkquote:Op zondag 11 mei 2014 20:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Veel mensen zien in dit plaatje hun toekomst, als ze heel hard concentreren zien ze ook nog de uitweg uit hun problemen..![]()
[ afbeelding ]
Zwart gat?quote:Op zondag 11 mei 2014 20:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Veel mensen zien in dit plaatje hun toekomst, als ze heel hard concentreren zien ze ook nog de uitweg uit hun problemen..![]()
[ afbeelding ]
Heb je goed gekekenquote:
Op het eerste oog vond ik er 9quote:Op zondag 11 mei 2014 19:20 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Gorilla; check
15 keer overgooien; check
(de gorilla deed ook nog ff op de borst trommelen)
3 plaatjes kijken is cool!![]()
deze vind ik ook cool
[ afbeelding ]
Hadden we in m'n studentenhuis op de wc hangen (en meer van dat soort dingen)
quote:
Nee een hekquote:
Grappig welquote:
Straatkunst is wel geinigquote:
Dat lijkt me ook de bedoelingquote:Op zondag 11 mei 2014 21:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou ik blijf er een opengesperde anus in zien.
Nou een beetje wel natuurlijk, ik vind dit soort dingen grappig. Niks vernielen maar humor.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh gelukkig, ik dacht dat het aan mijn vunzige gedachten lag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |