Hij had nog mazzel dat hij weggleed volgens mij. Met die sprong alleen had hij het nooit gered.quote:Op zondag 11 mei 2014 16:29 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat is wel echt een idioot. Niet eens een aanloop ofzo. En dan ook nog zoveel geluk hebben.
Ik heb de link in de OP gezet. Voor je studie.quote:Op zondag 11 mei 2014 16:38 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik krijg po de kans om te bestuderen.
Dan hoop ik voor haar dat dit voorafging aan de actie die ze bij mij uitvoerde met dat ding, en niet er na.quote:Op zondag 11 mei 2014 16:36 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
en rechts daarvan staat bij mij dan ook nog een slet die aan een dildo aan het sabbelen is.
Dat komt door de cookies. Als jij de hele dag naar penissen zit te googelen dan krijg je dat soort reclame te zien.quote:Op zondag 11 mei 2014 16:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kreeg een full screen dikke penis te zien toen ik hem opende
Oh!!quote:Op zondag 11 mei 2014 16:40 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dat komt door de cookies. Als jij de hele dag naar penissen zit te googelen dan krijg je dat soort reclame te zien.
hmm jammer zag de aap welquote:Op zondag 11 mei 2014 16:39 schreef liesje1979 het volgende:
Misschien kijk ik wel selectief ofzo.
Doet me aan deze denken.
lekkere binnenkomerquote:Op zondag 11 mei 2014 16:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor haar dat dit voorafging aan de actie die ze bij mij uitvoerde met dat ding, en niet er na.
Ik heb daadwerkelijk moeten terugspoelen om te checken of hij er echt was maar heb wel 14 van de 15 passes gezien.quote:
ja heb wel eens een andere gezien, toen zag ik t ook nietquote:Op zondag 11 mei 2014 16:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb daadwerkelijk moeten terugspoelen om te checken of hij er echt was maar heb wel 14 van de 15 passes gezien.
Uhuh, de volle 25 cm. Zo in de poepert.quote:
Nee, mij lukt dat ook nooit.quote:Op zondag 11 mei 2014 17:00 schreef Joezi het volgende:
Kunnen jullie die 3d plaatjes zien, mijn nog nooit gelukt![]()
[ afbeelding ]
Nee, en ik doe er ook geen moeite voor.. het Nut enzoquote:Op zondag 11 mei 2014 17:00 schreef Joezi het volgende:
Kunnen jullie die 3d plaatjes zien, mijn nog nooit gelukt![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |