quote:Op maandag 12 mei 2014 14:47 schreef Maringo het volgende:
[..]
Voor bus 8 is de laatste terugreis optie 0:43.
FOK! familie dan?quote:
ja, helaas was m'n andere familie eerderquote:
Ik weet nog niet. Hangt af van mijn financiële status op dat moment. Nu mijn vrouw weg is, is het wat moeilijker rondkomen.quote:
Ah ja uiteraard, ik snap hetquote:Op maandag 12 mei 2014 15:57 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik weet nog niet. Hangt af van mijn financiële status op dat moment. Nu mijn vrouw weg is, is het wat moeilijker rondkomen.
Ns heeft het zelf. inc gratis gebak en koffie . voor 18 euro dacht ikquote:Op maandag 12 mei 2014 15:59 schreef Amarantha het volgende:
Zodra de blokker ofzo weer zo'n treinkaartjesactie heeft ga ik maar even een treinkaartje kopen. Scheelt voor mij dik 20 euro
Ik lust toch geen koffie en gebakquote:Op maandag 12 mei 2014 15:59 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ns heeft het zelf. inc gratis gebak en koffie . voor 18 euro dacht ik
Laat maar, is tot 30 juni
Als ik naar de meet ga dan ga ik met de auto en zoek ik me in Utrecht wel ergens een hotel op. Je kunt dan altijd meerijden op de heenweg, terug moet je dan zelf wel ff regelen. Mocht je wel zo'n kaart kunnen bemachtigen dan moet je dat natuurlijk gewoon doen gezien het feit dat ik nog niet zeker weet of ik heen ga.quote:Op maandag 12 mei 2014 15:59 schreef Amarantha het volgende:
Zodra de blokker ofzo weer zo'n treinkaartjesactie heeft ga ik maar even een treinkaartje kopen. Scheelt voor mij dik 20 euro
http://www.nshispeed.nl/n(...)e=affiliateid-136855 je kan altijd nog naar parijs voor 30 euro, als jij dat nou doet....quote:Op maandag 12 mei 2014 16:01 schreef Amarantha het volgende:
Denk dat het wel bijna 30 euro scheelt voor mij
Scheelt maar een jaartje met mijquote:Op maandag 12 mei 2014 16:56 schreef RockNijntje het volgende:
Ik was altijd de jongste. Nu ben ik 18... en nog steeds de jongste
.
Ollie pas 19 omg wat de realiteit is een leugen.quote:Op maandag 12 mei 2014 17:17 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Ben ook pas 19, klo is ook 18 volgens mij
Lol wat dacht je dan? 48?quote:Op maandag 12 mei 2014 17:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ollie pas 19 omg wat de realiteit is een leugen.
Jaquote:
Je mag me in de OP zettenquote:Op maandag 12 mei 2014 17:26 schreef FL_Freak het volgende:
Ey let wel ff op dat er niet teveel SC is en probeer het ontopic te houden.
Ik ben toch ook nog een jongetjequote:Op maandag 12 mei 2014 17:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja.
Nee, 23 of zo. Bij 19 stel ik me echt nog zo'n jongetje voor.
Ik zal nader onderzoek moeten verrichten om dat te kunnen bevestigen.quote:Op maandag 12 mei 2014 17:40 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Ik ben toch ook nog een jongetje
Wanneer kom je langs?quote:Op maandag 12 mei 2014 17:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik zal nader onderzoek moeten verrichten om dat te kunnen bevestigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |