Hm, ben ik ook naar opzoek!quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:40 schreef TommieAH het volgende:
Wie heeft er toevallig een excel bestandje/sjabloon waarmee ik mijn uren makkelijk kan uitrekenen?
Gestuurd!quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:16 schreef Viezze het volgende:
Die heb ik, dm me je emailadres en ik stuur hem je.
Ah heerlijk! Welke S8? De V8 of V10? Beide zijn geweldige apparatenquote:Op woensdag 21 mei 2014 16:00 schreef RTS91 het volgende:
[..]
Helaas, mijn rit is geannuleerd. Daarentegen: morgen Bussum - Maastricht in een S8
Oei, die staat nog steeds op de lijst met bakken die ik nog gereden moet hebbenquote:Op woensdag 21 mei 2014 16:00 schreef RTS91 het volgende:
[..]
Helaas, mijn rit is geannuleerd. Daarentegen: morgen Bussum - Maastricht in een S8
Vragen om mannen in je DM.quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:03 schreef Lolish het volgende:
Morgen Enschede - Tilburg in een Ford Fiësta en Voorschoten - Meerkerk in een Chrysler grand voyager.....
Kan iemand me in een dm ff helpen hoe of wat in Meerkerk? Was toch beetje lastig ofzo? Het staat vast al duizend keer ergens in de topics maar ik heb niet zo zin om alles weer door te lezenLuuuui
You got me there hahahahaquote:Op woensdag 21 mei 2014 21:16 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Vragen om mannen in je DM.Duidelijk geen FOK!bekende.
Waar moet je zijn in Meerkerk? Energieweg of Steenstraat?
Ben trouwens mn ballerina'sweer vergeten... Dus sneakers aan en nette (kut)schoenen mee :p wat heb jij normaal voor schoenen aan?quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:25 schreef Sarasi het volgende:
Nou zo erg is het hier nou ook weer niet hoor.Dit topic dan he.
Steenstraat.quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:26 schreef Lolish het volgende:
[..]
Ben trouwens mn ballerina'sweer vergeten... Dus sneakers aan en nette (kut)schoenen mee :p wat heb jij normaal voor schoenen aan?
Paladin's, groene, of rode British Knights. En heeeeel soms hakken.quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:26 schreef Lolish het volgende:
[..]
Ben trouwens mn ballerina'sweer vergeten... Dus sneakers aan en nette (kut)schoenen mee :p wat heb jij normaal voor schoenen aan?
Thanks! Stond wel nog extra in de ritinfo. Dan hoef ik me niet zo zorgen te maken om mn kleren..quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:29 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Steenstraat.
Ik loop meestal naar het postkantoor, dus poort uit, rechtsaf, en dan constant rechtdoor tot je niet meer verder kunt. Dan links en direct rechts en daar is de bushalte.
Voor A. hoef je je geen zorgen te maken om schoenen. Ik trek daar gerust een korte broek aan, zelf word je ook ontvangen in een Adidas vestje. Die locatie heet hier de "Feestlocatie".
Gewoon omdat het een kuteind lopen is, kutOV, kutdepot, alles.
Dat is wel echt chill, dan kan ik morgen gewoon mn zwarte leren vans aanquote:Op woensdag 21 mei 2014 21:29 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Paladin's, groene, of rode British Knights. En heeeeel soms hakken.
Doet niemand moeilijk over. Je moet trouwens links nadat je de poort uit bent. Richting Meerkerk dusquote:Op woensdag 21 mei 2014 21:37 schreef Lolish het volgende:
[..]
Thanks! Stond wel nog extra in de ritinfo. Dan hoef ik me niet zo zorgen te maken om mn kleren..
[..]
Dat is wel echt chill, dan kan ik morgen gewoon mn zwarte leren vans aan![]()
En neem mn hakken wel voor de zekerheid mee
Heb je locatiewerk gedaan? Dan is je reistijd geen 'gewoon' werk maar reiskostenvergoeding. Tenminste, dat was bij mij altijd het geval (werkte altijd bij de Rental Service van de grote in Breda als ik locatiewerk had).quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:29 schreef kweenie1 het volgende:
Dus loonstrook binnen gehad. Volgens excel 31.75 uur gewerkt. Kreeg daarbij nog 3.75 van vorige maand en nu in totaal 34.00 betaald gekregen. Toch weer 1.5 uur te weinig volgens m'n sheet, even een mailtje sturen dus
Ik heb verder ook plots 10.50 reiskostenvergoeding gekregen, heb echter geen weekenduren of extra reiskosten gemaakt deze maand(geen ov, geen tankkosten). Daarbij werden de reiskosten vorige maand (ov in het weekend0 gespecificeerd als onkostenvergoeding. Iemand een idee waar dit nu vandaan komt?
Ik heb inderdaad 1 dag locatiewerk gedaan, maar dan is het nog niet logisch, ik heb die dag namelijk 1:38 heen en 1:55 uur terug gereisd(het ligt mooi aan de andere kant van Breda vanuit mijn thuisquote:Op woensdag 21 mei 2014 22:03 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Heb je locatiewerk gedaan? Dan is je reistijd geen 'gewoon' werk maar reiskostenvergoeding. Tenminste, dat was bij mij altijd het geval (werkte altijd bij de Rental Service van de grote in Breda als ik locatiewerk had).
Als je ook in Breda woont geldt de reistijd toch niet?quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:10 schreef kweenie1 het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad 1 dag locatiewerk gedaan, maar dan is het nog niet logisch, ik heb die dag namelijk 1:38 heen en 1:55 uur terug gereisd(het ligt mooi aan de andere kant van Breda vanuit mijn thuis).
Ik woon niet in Bredaquote:Op woensdag 21 mei 2014 22:13 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Als je ook in Breda woont geldt de reistijd toch niet?
Maar iig heb je die post op je strook vanwege dat locatiewerk.
Komt waarschijnlijk door het verschil in afronding per rit tussen jouw administratie en de manier van EW zelf;pquote:Op woensdag 21 mei 2014 22:14 schreef kweenie1 het volgende:
[..]
Ik woon niet in BredaIk woon in het wonderschone Oud Gastel
Verder als ik het die 10,50 terugreken naar uren heb ik zelfs een kwartier teveel uitbetaald gekregen(10,5/6,02=1,75 terwijl ik 1,50 te weinig had). Zal ik dan nu maar gewoon m'n mond houden of als student met onderzoeksdrang een specificatie vragen van de loonspecificatie![]()
Ja, bij die werkte ik altijd (al zat het toen nog op de Cairostraat op industrieterrein Rotterdam Noord-West, maar heeft nog wel hetzelfde personeel nu). Is idd dezelfde verhouding. Alle opgehaalde auto's afstanden, door de wasstraat rijden, stofzuigen en van binnen dashboard en ruiten poetsen. Dat zijn max 3-4 auto's op een dag ofzo.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:42 schreef qua111 het volgende:
[..]
Komt waarschijnlijk door het verschil in afronding per rit tussen jouw administratie en de manier van EW zelf;p
Iemand toevallig met ervaring met locatiewerk bij "a t/m z" in Capelle a/d IJssel? Heb 't meerdere keren in Amsterdam gedaan, die bij AMC zit, daar was altijd 90% rijden en 10% auto's poetsen. Hopen dat het in Capelle 't zelfde is
En hoe zou de afronding bij EW dan precies gebeurenquote:Op woensdag 21 mei 2014 22:42 schreef qua111 het volgende:
[..]
Komt waarschijnlijk door het verschil in afronding per rit tussen jouw administratie en de manier van EW zelf;p
Zij ronden af per kwartier. Op je salarisspecificatie staat het dan ook altijd tot op xx.25 uren. Maar ben er nog niet achter of ze iedere rit afronden, of alleen de gehele werkdag. Dus als je 7 uur en 10 minuten werkt, ronden ze af naar 7 uur en 15 minuten.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:19 schreef kweenie1 het volgende:
[..]
En hoe zou de afronding bij EW dan precies gebeuren
Hmm, kan ik dat ook ergens terugvinden(dat het zo gebeurt)? Ik heb vorige maand gelezen dat het per kwartier naar beneden gaat. Zo werkt m'n excel dus momenteel ook. Nu maakt het voor deze maand nog geen verschil, maar vorige maand had ik dan wel 2 dagen naar boven kunnen/mogen afronden. Wil het nu wel graag zeker wetenquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:38 schreef qua111 het volgende:
[..]
Zij ronden af per kwartier. Op je salarisspecificatie staat het dan ook altijd tot op xx.25 uren. Maar ben er nog niet achter of ze iedere rit afronden, of alleen de gehele werkdag. Dus als je 7 uur en 10 minuten werkt, ronden ze af naar 7 uur en 15 minuten.
Als het in de outfit maar past, maakt het volgens mij niet zoveel uit.quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:37 schreef Lolish het volgende:
[..]
Thanks! Stond wel nog extra in de ritinfo. Dan hoef ik me niet zo zorgen te maken om mn kleren..
[..]
Dat is wel echt chill, dan kan ik morgen gewoon mn zwarte leren vans aan![]()
En neem mn hakken wel voor de zekerheid mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |