abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140208859
Wie heeft er toevallig een excel bestandje/sjabloon waarmee ik mijn uren makkelijk kan uitrekenen? :)
  woensdag 21 mei 2014 @ 16:47:14 #242
404753 CruisinDen
Slachtoffer v/d maatschappij
pi_140209148
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 16:40 schreef TommieAH het volgende:
Wie heeft er toevallig een excel bestandje/sjabloon waarmee ik mijn uren makkelijk kan uitrekenen? :)
Hm, ben ik ook naar opzoek!
pi_140210244
Die heb ik, dm me je emailadres en ik stuur hem je.
pi_140211108
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 17:16 schreef Viezze het volgende:
Die heb ik, dm me je emailadres en ik stuur hem je.
Gestuurd! :)

Dankje! :)
pi_140212975
Morgen mijn eerste ritten *O*
Een Corsa en een Mercedes Sprinter :P
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_140213328
quote:
5s.gif Op woensdag 21 mei 2014 12:53 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Vakantiegeld?
Heeft EW niet :P

Althans, zit in het uurloon.
pi_140214056
Belt d'n Timo voor mij. Of ik vandaag nog ff spoedje kon fixen. Dus ik zo, welke wagen? :D Hij, nou je mag kiezen, een hoogwerker of een luxe auto.

Vestigingtransport Eindhoven - Schiphol bij die budget car rental A. in een Golf

Altijd paupervolk daar. Ik moest Dick maar gaan zoeken, komt Dick er net aangelopen, trekt m'n formulieren en sleutel uit m'n handen en sjouwt aan.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 21-05-2014 19:11:07 ]
  woensdag 21 mei 2014 @ 20:13:47 #248
402895 Sjouveur
Korte tekst
pi_140216935
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 16:00 schreef RTS91 het volgende:

[..]

Helaas, mijn rit is geannuleerd. Daarentegen: morgen Bussum - Maastricht in een S8 *O*
Ah heerlijk! Welke S8? De V8 of V10? Beide zijn geweldige apparaten :D
pi_140218745
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 16:00 schreef RTS91 het volgende:

[..]

Helaas, mijn rit is geannuleerd. Daarentegen: morgen Bussum - Maastricht in een S8 *O*
Oei, die staat nog steeds op de lijst met bakken die ik nog gereden moet hebben :P En hoog ook ;P Veel plezier!
pi_140219353
Morgen Enschede - Tilburg in een Ford Fiësta en Voorschoten - Meerkerk in een Chrysler grand voyager.....
Kan iemand me in een dm ff helpen hoe of wat in Meerkerk? Was toch beetje lastig ofzo? Het staat vast al duizend keer ergens in de topics maar ik heb niet zo zin om alles weer door te lezen O-) Luuuui :D
pi_140219964
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 21:03 schreef Lolish het volgende:
Morgen Enschede - Tilburg in een Ford Fiësta en Voorschoten - Meerkerk in een Chrysler grand voyager.....
Kan iemand me in een dm ff helpen hoe of wat in Meerkerk? Was toch beetje lastig ofzo? Het staat vast al duizend keer ergens in de topics maar ik heb niet zo zin om alles weer door te lezen O-) Luuuui :D
Vragen om mannen in je DM. :') Duidelijk geen FOK!bekende.

Waar moet je zijn in Meerkerk? Energieweg of Steenstraat?
pi_140220286
quote:
2s.gif Op woensdag 21 mei 2014 21:16 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Vragen om mannen in je DM. :') Duidelijk geen FOK!bekende.

Waar moet je zijn in Meerkerk? Energieweg of Steenstraat?
You got me there hahahaha
Steenstraat :)
pi_140220357
Nou zo erg is het hier nou ook weer niet hoor. :') Dit topic dan he.
Your opinion of me is none of my business.
pi_140220417
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 21:25 schreef Sarasi het volgende:
Nou zo erg is het hier nou ook weer niet hoor. :') Dit topic dan he.
Ben trouwens mn ballerina'sweer vergeten... Dus sneakers aan en nette (kut)schoenen mee :p wat heb jij normaal voor schoenen aan?
pi_140220530
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 21:26 schreef Lolish het volgende:

[..]

Ben trouwens mn ballerina'sweer vergeten... Dus sneakers aan en nette (kut)schoenen mee :p wat heb jij normaal voor schoenen aan?
Steenstraat. :r

Ik loop meestal naar het postkantoor, dus poort uit, rechtsaf, en dan constant rechtdoor tot je niet meer verder kunt. Dan links en direct rechts en daar is de bushalte.

Voor A. hoef je je geen zorgen te maken om schoenen. Ik trek daar gerust een korte broek aan, zelf word je ook ontvangen in een Adidas vestje. Die locatie heet hier de "Feestlocatie". :P

Gewoon omdat het een kuteind lopen is, kutOV, kutdepot, alles.
pi_140220535
Dus loonstrook binnen gehad. Volgens excel 31.75 uur gewerkt. Kreeg daarbij nog 3.75 van vorige maand en nu in totaal 34.00 betaald gekregen. Toch weer 1.5 uur te weinig volgens m'n sheet, even een mailtje sturen dus :')

Ik heb verder ook plots 10.50 reiskostenvergoeding gekregen, heb echter geen weekenduren of extra reiskosten gemaakt deze maand(geen ov, geen tankkosten). Daarbij werden de reiskosten vorige maand (ov in het weekend0 gespecificeerd als onkostenvergoeding. Iemand een idee waar dit nu vandaan komt?
pi_140220544
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 21:26 schreef Lolish het volgende:

[..]

Paladin's, groene, of rode British Knights. En heeeeel soms hakken. :P
pi_140220881
quote:
2s.gif Op woensdag 21 mei 2014 21:29 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Steenstraat. :r

Ik loop meestal naar het postkantoor, dus poort uit, rechtsaf, en dan constant rechtdoor tot je niet meer verder kunt. Dan links en direct rechts en daar is de bushalte.

Voor A. hoef je je geen zorgen te maken om schoenen. Ik trek daar gerust een korte broek aan, zelf word je ook ontvangen in een Adidas vestje. Die locatie heet hier de "Feestlocatie". :P

Gewoon omdat het een kuteind lopen is, kutOV, kutdepot, alles.
Thanks! Stond wel nog extra in de ritinfo. Dan hoef ik me niet zo zorgen te maken om mn kleren..

quote:
1s.gif Op woensdag 21 mei 2014 21:29 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Paladin's, groene, of rode British Knights. En heeeeel soms hakken. :P
Dat is wel echt chill, dan kan ik morgen gewoon mn zwarte leren vans aan :D
En neem mn hakken wel voor de zekerheid mee :)
pi_140221132
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 21:37 schreef Lolish het volgende:

[..]

Thanks! Stond wel nog extra in de ritinfo. Dan hoef ik me niet zo zorgen te maken om mn kleren..

[..]

Doet niemand moeilijk over. Je moet trouwens links nadat je de poort uit bent. Richting Meerkerk dus
pi_140221984
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 21:29 schreef kweenie1 het volgende:
Dus loonstrook binnen gehad. Volgens excel 31.75 uur gewerkt. Kreeg daarbij nog 3.75 van vorige maand en nu in totaal 34.00 betaald gekregen. Toch weer 1.5 uur te weinig volgens m'n sheet, even een mailtje sturen dus :')

Ik heb verder ook plots 10.50 reiskostenvergoeding gekregen, heb echter geen weekenduren of extra reiskosten gemaakt deze maand(geen ov, geen tankkosten). Daarbij werden de reiskosten vorige maand (ov in het weekend0 gespecificeerd als onkostenvergoeding. Iemand een idee waar dit nu vandaan komt?
Heb je locatiewerk gedaan? Dan is je reistijd geen 'gewoon' werk maar reiskostenvergoeding. Tenminste, dat was bij mij altijd het geval (werkte altijd bij de Rental Service van de grote in Breda als ik locatiewerk had).
pi_140222310
quote:
1s.gif Op woensdag 21 mei 2014 22:03 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Heb je locatiewerk gedaan? Dan is je reistijd geen 'gewoon' werk maar reiskostenvergoeding. Tenminste, dat was bij mij altijd het geval (werkte altijd bij de Rental Service van de grote in Breda als ik locatiewerk had).
Ik heb inderdaad 1 dag locatiewerk gedaan, maar dan is het nog niet logisch, ik heb die dag namelijk 1:38 heen en 1:55 uur terug gereisd(het ligt mooi aan de andere kant van Breda vanuit mijn thuis :D).
pi_140222359
Oh, de naam feestlocatie is trouwens bedacht toen ik nog een newbie was in het hikewereldje. Toen we hier nog volop namen mochten noemen. Toen het hier alleen nog over hiken ging en verder niks. Toen een topic nog meerdere weken mee ging. Toen er nog hikers zonder smartphone waren. Lang geleden dus.

Dat kwam omdat er destijds een ontzettende autist op de Steenstraat zat. In mijn beginperiode kwam ik meerdere keren per week daar en ik heb de beste man serieus nog nooit 1 woord horen zeggen, hoe vrolijk ik ook binnen kwam.
Dat is al heel lang niet meer aan de orde overigens.
pi_140222452
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 22:10 schreef kweenie1 het volgende:

[..]

Ik heb inderdaad 1 dag locatiewerk gedaan, maar dan is het nog niet logisch, ik heb die dag namelijk 1:38 heen en 1:55 uur terug gereisd(het ligt mooi aan de andere kant van Breda vanuit mijn thuis :D).
Als je ook in Breda woont geldt de reistijd toch niet? :P

Maar iig heb je die post op je strook vanwege dat locatiewerk.
pi_140222510
quote:
1s.gif Op woensdag 21 mei 2014 22:13 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Als je ook in Breda woont geldt de reistijd toch niet? :P

Maar iig heb je die post op je strook vanwege dat locatiewerk.
Ik woon niet in Breda :) Ik woon in het wonderschone Oud Gastel :)

Verder als ik het die 10,50 terugreken naar uren heb ik zelfs een kwartier teveel uitbetaald gekregen(10,5/6,02=1,75 terwijl ik 1,50 te weinig had). Zal ik dan nu maar gewoon m'n mond houden of als student met onderzoeksdrang een specificatie vragen van de loonspecificatie :+
pi_140224063
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 22:14 schreef kweenie1 het volgende:

[..]

Ik woon niet in Breda :) Ik woon in het wonderschone Oud Gastel :)

Verder als ik het die 10,50 terugreken naar uren heb ik zelfs een kwartier teveel uitbetaald gekregen(10,5/6,02=1,75 terwijl ik 1,50 te weinig had). Zal ik dan nu maar gewoon m'n mond houden of als student met onderzoeksdrang een specificatie vragen van de loonspecificatie :+
Komt waarschijnlijk door het verschil in afronding per rit tussen jouw administratie en de manier van EW zelf;p

Iemand toevallig met ervaring met locatiewerk bij "a t/m z" in Capelle a/d IJssel? Heb 't meerdere keren in Amsterdam gedaan, die bij AMC zit, daar was altijd 90% rijden en 10% auto's poetsen. Hopen dat het in Capelle 't zelfde is :P
"Fear is going to be a player in your life, but you get to decide how much."
"You can fail at what you don't want, so you might as well take a chance on doing what you love."
pi_140224341
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 22:42 schreef qua111 het volgende:

[..]

Komt waarschijnlijk door het verschil in afronding per rit tussen jouw administratie en de manier van EW zelf;p

Iemand toevallig met ervaring met locatiewerk bij "a t/m z" in Capelle a/d IJssel? Heb 't meerdere keren in Amsterdam gedaan, die bij AMC zit, daar was altijd 90% rijden en 10% auto's poetsen. Hopen dat het in Capelle 't zelfde is :P
Ja, bij die werkte ik altijd (al zat het toen nog op de Cairostraat op industrieterrein Rotterdam Noord-West, maar heeft nog wel hetzelfde personeel nu). Is idd dezelfde verhouding. Alle opgehaalde auto's afstanden, door de wasstraat rijden, stofzuigen en van binnen dashboard en ruiten poetsen. Dat zijn max 3-4 auto's op een dag ofzo.
pi_140226094
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 22:42 schreef qua111 het volgende:

[..]

En hoe zou de afronding bij EW dan precies gebeuren ;)
pi_140229190
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 23:19 schreef kweenie1 het volgende:

[..]

En hoe zou de afronding bij EW dan precies gebeuren ;)
Zij ronden af per kwartier. Op je salarisspecificatie staat het dan ook altijd tot op xx.25 uren. Maar ben er nog niet achter of ze iedere rit afronden, of alleen de gehele werkdag. Dus als je 7 uur en 10 minuten werkt, ronden ze af naar 7 uur en 15 minuten.
"Fear is going to be a player in your life, but you get to decide how much."
"You can fail at what you don't want, so you might as well take a chance on doing what you love."
pi_140229436
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 00:38 schreef qua111 het volgende:

[..]

Zij ronden af per kwartier. Op je salarisspecificatie staat het dan ook altijd tot op xx.25 uren. Maar ben er nog niet achter of ze iedere rit afronden, of alleen de gehele werkdag. Dus als je 7 uur en 10 minuten werkt, ronden ze af naar 7 uur en 15 minuten.
Hmm, kan ik dat ook ergens terugvinden(dat het zo gebeurt)? Ik heb vorige maand gelezen dat het per kwartier naar beneden gaat. Zo werkt m'n excel dus momenteel ook. Nu maakt het voor deze maand nog geen verschil, maar vorige maand had ik dan wel 2 dagen naar boven kunnen/mogen afronden. Wil het nu wel graag zeker weten :)
pi_140230317
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 21:37 schreef Lolish het volgende:

[..]

[..]

Als het in de outfit maar past, maakt het volgens mij niet zoveel uit. ;) Al denk ik dat ze van Nike Air Max nooit heel vrolijk zullen worden. Maar ook in Almere nooit commentaar gehad. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')