Klopt.quote:Op donderdag 15 mei 2014 18:55 schreef Viezze het volgende:
[..]
Ze hebben je in ieder geval niet aangenomen om je schrijfkunsten
quote:Op donderdag 15 mei 2014 18:55 schreef Viezze het volgende:
[..]
Ze hebben je in ieder geval niet aangenomen om je schrijfkunsten
quote:
Die had ik een paar weken terug ook, zo'n pick-up ding inclusief zwaailichten. Lekker hoog zitten, ding reed wel echt verrot, versnelling in z'n 1 zetten kostte ongeveer net zoveel kracht als de handrem erop. En totaal geen power natuurlijk.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 11:07 schreef qua111 het volgende:
Na de C1 en de polo van woensdag, vandaag een maatje groter; Net een Renault Master(semi automaat, met cc) afgeleverd bij onze vrolijke vrinden in Meerkerk, zometeen zo'n Iveco Daily vrachtwagen ding ophalen in Geldermalsen. Ben benieuwd!
Ah dit was weer een semi automaat. Scheelt wel een boel roeren met die pook. Mag je trouwens zo'n ding eigenlijk wel rijden met rijbewijs b? Ik had een soort verhuiswagen achtig ding, leeg gewicht 3900kg.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 11:15 schreef DukeJan het volgende:
[..]
Die had ik een paar weken terug ook, zo'n pick-up ding inclusief zwaailichten. Lekker hoog zitten, ding reed wel echt verrot, versnelling in z'n 1 zetten kostte ongeveer net zoveel kracht als de handrem erop. En totaal geen power natuurlijk.
Owww, lullig met dit weer inderdaad! Maar het blijft het hele weekend prachtig he.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 13:39 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Denk je mooi optijd thuis te zijn, rijdt de IC naar Groningen niet ivm aanrijding met persoon. Half uur wachten in Almere..
Normaal zou ik zeggen 'goed voor de uurtjes' maar het terras roept!
Die heb ik er gister neergezet! Niet teveel haast hebben want met die 1.6 trekt het voor geen meter opquote:Op vrijdag 16 mei 2014 13:50 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Net gebeld. Had verwacht dat het om een spoedritje ofzo zou gaan, maar nee. Morgenmiddag in Volendam de Beetle + caravan halen en daarmee naar Groningen. Dikke prima!
Oh god! Een 1.6tdi? Die zijn solo al traag. Nouja, we komen er wel. Lijkt me wel lachen voor een keertje.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:35 schreef Rubenr3 het volgende:
[..]
Niet teveel haast hebben want met die 1.6 trekt het voor geen meter op![]()
Dat dacht ik. Ondanks dat ik de afgelopen week behoorlijk verkouden en grieperig ben geweest gaat dat dak er af!quote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:36 schreef Fiorano het volgende:
En morgen is het ook nog top weer voor een cabrio ritje.
Was het maar een 1.6 tdi, het is een ongeblazen 1.6 benzine.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:41 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
[..]
Oh god! Een 1.6tdi? Die zijn solo al traag. Nouja, we komen er wel. Lijkt me wel lachen voor een keertje.
Overigens is er niks gezegd over een transport formulier?
En ik kreeg nog een mail over waar ik de boel in Groningen neer moet zetten. Maar dat is een foto van het gebouw + parkeerplaatsen, zal dus wel niet zo nauw komen...
[..]
Dat dacht ik. Ondanks dat ik de afgelopen week behoorlijk verkouden en grieperig ben geweest gaat dat dak er af!
Zijn die krengen nog steeds leverbaar? Dacht dat ze daar nu wel eindelijk vanaf waren. Dat wordt dus lekker in de '3' rijden op de snelweg..quote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:44 schreef Rubenr3 het volgende:
[..]
Was het maar een 1.6 tdi, het is een ongeblazen 1.6 benzine.
Caravan stond bij ophalen aan de zijkant van het gebouw aan het water, zal er nu ook wel weer moeten staan.
Pwooaa, dat is balen, dit zijn vaak wel de projecten waar leuk spul voorbij komt. Nu maar hopen op een leuke fooiquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:24 schreef DrSnuggle het volgende:
Zojuist een mailtje van 2 a4'tjes over het project aankomende maandag waar 55 PCers en nog een aantal hikers aan de gang gaan.
De projectleider belde mij voor een rit, waarna hij vroeg welke auto ik maandag mee krijg.
- een 10 jaar oude Toyota Corolla.
"Dat is lullig, er komen ook Maseratis en Teslas voorbij. " zegt hij.
FML
Ja laten we het hopen, en anders hoop ik dat het een beetje dronken lallende mensen zijn ipv stijve horken. ^^quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:45 schreef Sjouveur het volgende:
[..]
Pwooaa, dat is balen, dit zijn vaak wel de projecten waar leuk spul voorbij komt. Nu maar hopen op een leuke fooi
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:55 schreef Amoeba het volgende:
Weer mager maandag. Weert - Nijmegen in een Cuore.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |