of gewoon niet goed vastgemaakt. 2 Opels hier en nog geen last van vallende spiegels gehad.quote:Op maandag 12 mei 2014 14:44 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Denk je? Het is gewoon een constructiefoutje van Opel, en wordt gewoon gemaakt bij de garage denk ik.
Bij de oude Opel van mijn ouders ook al een keer overkomen.
Ongeacht waar de fout gemaakt is lever je zo geen auto af bij een klantquote:Op maandag 12 mei 2014 14:44 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Denk je? Het is gewoon een constructiefoutje van Opel, en wordt gewoon gemaakt bij de garage denk ik.
Bij de oude Opel van mijn ouders ook al een keer overkomen.
Roden, altijd leuk. Vanochtend ook nog geweest. Een nieuwe Corse (stond 4 km op de teller) naar Waalwijk. C3 terug vanaf hetzelfde adres.quote:Op maandag 12 mei 2014 08:36 schreef Sarasi het volgende:
Op weg naar Roden #1. Iemand nog een creatieve onderbouwing voor een volgorde?Ik heb een Swift, een Up en een 107.
Ja die.quote:Op maandag 12 mei 2014 16:07 schreef ManScat het volgende:
[..]
Roden, altijd leuk. Vanochtend ook nog geweest. Een nieuwe Corse (stond 4 km op de teller) naar Waalwijk. C3 terug vanaf hetzelfde adres.
Wat betreft de LM, die tegenover de Hooghoudt? Die zijn altijd wel aardig ja
Vandaag 2x koffie gekregen.quote:Op maandag 12 mei 2014 15:43 schreef Sjouveur het volgende:
Barst, de klant trakteerde op koffie, maar het reisdekseltje functioneerde blijkbaar niet goed. Nu heb ik een koffievlek op mijn hemd en das. Gelukkig had ik het bij de eerste slok al in de gaten, dus de schade is beperkt. Mn jasje zit er gelukkig niet onder dus dat scheelt een stomerijbezoek.
Ik heb nu die schakel en automaatversie van zo'n C'eed sw gereden, maar ik blijf het niks vinden.quote:Op maandag 12 mei 2014 19:42 schreef Ordinateur het volgende:
Morgen weer lekker rijden, een rit van Arnhem naar Heerlen in een Ceed en van Venlo naar Meerkerk in een Avensis. Al met al goed voor een behoorlijke dag morgen
Die van morgen is een schakel. Is de eerste van dit type die ik mag rijden, maar ik ben ook niet zo'n kritische chauffeur dus verwacht van mijn kant geen uitgebreide reviewquote:Op maandag 12 mei 2014 19:47 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik heb nu die schakel en automaatversie van zo'n C'eed sw gereden, maar ik blijf het niks vinden.
Jij?
Goed, het rijdt wel beter dan een Fiat 500 automaatquote:Op maandag 12 mei 2014 19:55 schreef Ordinateur het volgende:
[..]
Die van morgen is een schakel. Is de eerste van dit type die ik mag rijden, maar ik ben ook niet zo'n kritische chauffeur dus verwacht van mijn kant geen uitgebreide review
Ik had het niet beter kunnen verwoordenquote:Op maandag 12 mei 2014 21:03 schreef Sjouveur het volgende:
alleen het schakelen voelt alsof je in een bak Knex zit te roeren.
Ik vind het ook vaak prima wagensquote:Op maandag 12 mei 2014 22:11 schreef Fiorano het volgende:
Ik moet zeggen dat de bak van die Smax prima roert. Ford valt me sowieso niet tegen.
Waalwijk?quote:Op maandag 12 mei 2014 23:13 schreef HenkvonAnnie het volgende:
[..]
Ik vind het ook vaak prima wagens![]()
Vandaag van de drie ritten er uiteindelijk maar een gereden. De tweede rit was er vanochtend vroeg op mijn verzoek al tussenuit gehaald, maar doordat de buurtbus voorbij reed omdat deze vol was en ik een uur moest wachten op de volgende kon ik ook niet op tijd voor de derde rit komen. Heerlijk zo'n dag..
En anders is een half uur lopen naar busstation Waalwijk nog een betere optie..quote:
Jij werkt wel veel zeg. Bij EW Groningen mag je je handjes dichtknijpen met 1 rit in de week.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:07 schreef Amoeba het volgende:
Die planning
Ik mail rond 15:45 dat ik toets heb en ze de ritten gelijk op mail mogen knallen.
VERVOLGENS
Ik word 3x gebeld.
Uiteindelijk nog een miezerig ritje Hapert - Breukelen gekregen. Hopen op aansluitende spoedjes dan maar. Car to ride: Octavia
Nee, Oudewater. In Waalwijk was ik dan inderdaad wel naar het station gelopenquote:
Als ik beschikbaar ben heb ik eigenlijk altijd werk. Maar ik had toets, dus ik kon godverdehodver niet opnemen. Daar gaan m'n uren voor morgen. Ik hoop op nog een aansluitend spoedje, mjah, verwacht er niet te veel van.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:09 schreef Exorbitantes het volgende:
[..]
Jij werkt wel veel zeg. Bij EW Groningen mag je je handjes dichtknijpen met 1 rit in de week.
Nice, gefeliciteerd!quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:28 schreef Sjouveur het volgende:
Whoohoo, net een mailtje binnengekregen dat ik ben toegelaten voor een half jaar studeren in Denver, Colorado. Daar was ik al een tijd mee bezig om het rond te krijgen, maar nu is het eindelijk rond! Even een half jaar niet chauffeuren. Mijn doelstelling is om een Ford Mustang als eerste eigen auto te kopen en daarmee Pikes Peak te bedwingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |