SPOILER: screenshotsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gouden regels m.b.t. gebruik van steam
• Koop geen games die niet in de uitverkoop zijn, tenzij je geld teveel hebt
• Altijd wachten op de Daily/Flash Deals voordat je een spel in de sale koopt
• Persoonlijk raad ik aan te wachten tot games de 75% korting aantikken
Leuke/handige linkjes
SteamCalculator - Al is deze niet 100% accuraat, het is wel grappig
Steam Sales Tracker
Steam Profile Analysis
Steam Statistieken
Game key overzicht Tweakers
Indie Game Bundles
Dus, gebruikers, critici, zet hier je gedachten, ideeën, je laatste aanschaffingen en deel je ervaringen!![]()
spacebase is wel heel erg alpha t.o.v. andere early-access games..quote:Op zondag 11 mei 2014 13:02 schreef Mr.Noodle het volgende:
Spacebase DF-9 is goedkoper op Steam dan dat ie was in de HumbleStore Flash sale gisteren..
Ik weet het nog niet, blijft Early-access Alpha..
Dan sla ik em over. Het is een Double Fine titel en die schijnen nogal vriendjes te zijn met de Humble Mumblers, die komt vast nog wel eens tijdens een Humble Weekly Bundle voorbij. Al vind ik de soundtrack wel heel erg tof.quote:Op zondag 11 mei 2014 13:14 schreef mschol het volgende:
[..]
spacebase is wel heel erg alpha t.o.v. andere early-access games..
Vooral Ubisoft supporten met wat ze opnieuw hebben gefliktquote:Op zondag 11 mei 2014 13:23 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Dan sla ik em over. Het is een Double Fine titel en die schijnen nogal vriendjes te zijn met de Humble Mumblers, die komt vast nog wel eens tijdens een Humble Weekly Bundle voorbij. Al vind ik de soundtrack wel heel erg tof.
Al begint het wel erg bij me te jeuken om een pre-order te plaatsen voor Watchdogs, vraag me af of dat enkel uPlay is of ook Steam als je buiten de steamstore om koopt..
Day 1 DLC bedoel je?quote:Op zondag 11 mei 2014 13:26 schreef PizzaDevil het volgende:
[..]
Vooral Ubisoft supporten met wat ze opnieuw hebben geflikt
Watchdogs PC is uplay. Je kan hem aan steam hangen maar bij het opstarten gaat hij gewoon naar uplay toe.quote:Op zondag 11 mei 2014 13:23 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Al begint het wel erg bij me te jeuken om een pre-order te plaatsen voor Watchdogs, vraag me af of dat enkel uPlay is of ook Steam als je buiten de steamstore om koopt..
Iets met PC MasterRace enzo..quote:Op zondag 11 mei 2014 13:28 schreef PizzaDevil het volgende:
[..]
Dat ook, plus dit:
http://www.techradar.com/(...)en-graphics--1234788
(Filmpje onderaan)
Wel Steam achievements?quote:Op zondag 11 mei 2014 13:34 schreef PirE het volgende:
[..]
Watchdogs PC is uplay. Je kan hem aan steam hangen maar bij het opstarten gaat hij gewoon naar uplay toe.
uplay achievements zullen het wel zijn, steam kan afaik geen achievements tracken bij non steam gamesquote:Op zondag 11 mei 2014 13:35 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Iets met PC MasterRace enzo..
[..]
Wel Steam achievements?
Als het een goede story-driven game dan is dat grafische beeld wel ondergeschikt voor me. Al denk ik dat het op de PC wel gruwelijk goed eruit ziet. Op PS3 en Xbox360 kun je die graphics niet verwachten en eerlijk gezegd denk ik niet dat de developers nog op dit momentalles uit de kan kunnen halen van een PS4 of XBone. Dat is uit de eerdere console-releases op next-gen ook wel gebleken. PC is wat dat betreft elke keer een uitbreiding op bestaande softwareplatforms oftewel dit moet bij de grote studio's wel bekend zijn hoe het werkt, plus het feit dat GPU's in pc's veel meer kunnen dan consoles.quote:Op zondag 11 mei 2014 13:38 schreef PizzaDevil het volgende:
Nee Ubisucks misleid mensen altijd door prachtige beelden in het begin te laten zien, en uiteindelijk word het weer zo heel erg gedowngrade, en bovenop, cut content als DLC aanbieden
Dat is het punt ook niet, het gaat erom dat ze de mensen altijd misleiden, echt met élke Ubisoft titel doen ze hetzelfde, niet alleen grafisch, maar ook features e.d. laten zien om ze er vervolgens uitgehaald te hebben.quote:Op zondag 11 mei 2014 13:57 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Als het een goede story-driven game dan is dat grafische beeld wel ondergeschikt voor me. Al denk ik dat het op de PC wel gruwelijk goed eruit ziet. Op PS3 en Xbox360 kun je die graphics niet verwachten en eerlijk gezegd denk ik niet dat de developers nog op dit momentalles uit de kan kunnen halen van een PS4 of XBone. Dat is uit de eerdere console-releases op next-gen ook wel gebleken. PC is wat dat betreft elke keer een uitbreiding op bestaande softwareplatforms oftewel dit moet bij de grote studio's wel bekend zijn hoe het werkt, plus het feit dat GPU's in pc's veel meer kunnen dan consoles.
Voornaamste reden voor eventuele aanschaf is wel bij gebrek aan GTA V op de PC, dat is voor mij wel de grootste teleurstelling voor dit jaar. Er is gewoon op dit moment geen andere titel die zich in dit genre kan meten.
Hmja ben benieuwd. Vond het teleurstellend dat ze hem niet voor de PC hadden uitgebracht maar goed, dat was ook al zo met de meeste voorgangers. Inmiddels ben ik de hype al helemaal vergeten en boeit het me ook niet echt maar als het op de PC komt pik ik hem toch even mee.quote:Op zondag 11 mei 2014 14:02 schreef PizzaDevil het volgende:
[..]
Dat is het punt ook niet, het gaat erom dat ze de mensen altijd misleiden, echt met élke Ubisoft titel doen ze hetzelfde, niet alleen grafisch, maar ook features e.d. laten zien om ze er vervolgens uitgehaald te hebben.
Tijdens de E3 schijnt Rockstar een aankondiging te gaan doen, waarschijnlijk GTA V voor PC & Next Gen consoles.
Ik heb laatst de ps3 versie verkocht om op de pc versie te wachten.
Zoals welke features....?quote:Op zondag 11 mei 2014 14:02 schreef PizzaDevil het volgende:
[..]
Dat is het punt ook niet, het gaat erom dat ze de mensen altijd misleiden, echt met élke Ubisoft titel doen ze hetzelfde, niet alleen grafisch, maar ook features e.d. laten zien om ze er vervolgens uitgehaald te hebben.
Een voorbeeld is Brothers In Arms Hell's Highway, dat bijvoorbeeld de dingen in je omgeving zeiden wat je objectives waren en alles er mooi neergezet was.quote:Op zondag 11 mei 2014 17:13 schreef AntiChrist7 het volgende:
[..]
Zoals welke features....?
Ubisoft geeft tenminste dezelfde game op pc en console, dat kan je van die kloothommels van EA niet zeggen
Ok, en nu een voorbeeld dat niet zes jaar oud is?quote:Op zondag 11 mei 2014 19:02 schreef PizzaDevil het volgende:
[..]
Een voorbeeld is Brothers In Arms Hell's Highway, dat bijvoorbeeld de dingen in je omgeving zeiden wat je objectives waren en alles er mooi neergezet was.
In andere woorden; alles ziet er heel uitgebreid uit en alles in een game, maar als het spel er bijna is, is het zo simpel als wat (verwijderd of dumbed down).
Aan de andere kant, Gearbox is de dev ervan en dat is ook een kt bedrijf.
Watchdogs, cut features die ze weer aanbieden als DLCquote:Op zondag 11 mei 2014 19:22 schreef AntiChrist7 het volgende:
[..]
Ok, en nu een voorbeeld dat niet zes jaar oud is?
Dus je argumentatie voor "Ubisucks" is een voorbeeld van 6jaar oud en een voorbeeld dat nog niet eens uit is en je dus niet kan weten wat ze als DLC aanbieden/wat er weggesneden is...quote:Op zondag 11 mei 2014 20:39 schreef PizzaDevil het volgende:
[..]
Watchdogs, cut features die ze weer aanbieden als DLC
Jawel, ze hebben een stuk van het verhaal weggesneden met een andere personage die ze als DLC aanbieden.quote:Op zondag 11 mei 2014 20:44 schreef AntiChrist7 het volgende:
[..]
Dus je argumentatie voor "Ubisucks" is een voorbeeld van 6jaar oud en een voorbeeld dat nog niet eens uit is en je dus niet kan weten wat ze als DLC aanbieden/wat er weggesneden is...
ja daar is geen speld tussen te krijgen....
Want Ubisoft is natuurlijk de enige die stukken van het verhaal wegsnijdt om ze als dlc aan te bieden....quote:Op zondag 11 mei 2014 20:46 schreef PizzaDevil het volgende:
[..]
Jawel, ze hebben een stuk van het verhaal weggesneden met een andere personage die ze als DLC aanbieden.
Plus met het misleiden van oh zo prachtige graphics.
Ze hebben ook hetzelfde met Far Cry 3 gedaan met die ''6 jaar oude voorbeeld en van een die nog niet uit is''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |