Goeie kicks en punches en ik wist dat Brown kwetsbaar is op zijn lichaam.. tegen zijn kop kun je nog met een honkbal knuppel tegen slaan en dan komt hij nog op je af maar geef hem een goede body kick en je kan hem pakkenquote:Op zondag 11 mei 2014 06:43 schreef Hooidraad het volgende:
Die liver shot van Silva was een goeie call, Geo.
Hah, reclame. Geen last van.quote:Op zondag 11 mei 2014 06:45 schreef Geo4kant het volgende:
Sjezusde bel/hoorn was nog niet eens afgelopen of er startte al reclame
Ja, mag ie wel krijgen.. tegen een Condit of Ellenburger of Woodley.. maarja tegen allemaal legt hij het af denk ikquote:Op zondag 11 mei 2014 06:50 schreef Hooidraad het volgende:
Tering, 7 wins op rij in de UFC welterweight division waarvan 6 (T)KO's.
Mag toch hopen dat z'n volgende fight een #1 contender fight is.
Eens.quote:Op zondag 11 mei 2014 06:52 schreef Hooidraad het volgende:
"Too tough for his own good" geldt ook wel voor Silva hier. Gozer kan niet eens meer zelf op z'n krukje klimmen.
Volgens mij is dat tegen de regels inderdaad.quote:Op zondag 11 mei 2014 06:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Eens.
Officieel mag je de handdoek niet in de ring gooien als team toch? (dat het dan gestopt wordt?)..
Zou hier niet slecht geweest zijn, maarja aan de andere kant kwam de stoppage op een goed moment. Too tough for his own good for sure maar hij kon wel wat terug doen al die tijd.
Volgens mij niet nee. Streak houdt snel op, is geen topcontender/top5 vechter. Is niets mis mee overigens, maar om hem nu een title shot te geven, nee.quote:Op zondag 11 mei 2014 06:57 schreef Hooidraad het volgende:
Ja, 7 wins op rij maar eigenlijk is hij er nog lang niet
Shields en Diaz kunnen we uit het lijstje halen, en de rest is momenteel bezet of geblesseerd.
Alleen Lombard nog niet zeker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |