Klopt, maar je kan ook 100% gezond zijn en 1 (foute) klap kan het einde betekenen.. vaak genoeg gelezen in de krant. Statistisch gezien zou je zeggen dat het toch een keer zou moeten gebeuren.. maarja hopelijk nietquote:Op zondag 11 mei 2014 06:06 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Denk dat ze wel een aardige medische keuring krijgen bij de UFC maar door klappen zou het best een keer kunnen gebeuren... Zo'n actie van de ref als bij Weidman vs. Muñoz was niet prettig om naar te kijken, kan zijn dat er op zo'n moment eens een vechter het loodje legt.
quote:Op zondag 11 mei 2014 06:09 schreef Hooidraad het volgende:
Larkin, waarom vocht je niet zo tegen Tavares, dat kostte me een punt voor TUP.
Ja inderdaad, mag verwachten dat ze in lagere organisaties dan al het loodje gelegd hebben maar het zou me echt niet verbazen als het een keer zou gebeuren.quote:Op zondag 11 mei 2014 06:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Klopt, maar je kan ook 100% gezond zijn en 1 (foute) klap kan het einde betekenen.. vaak genoeg gelezen in de krant. Statistisch gezien zou je zeggen dat het toch een keer zou moeten gebeuren.. maarja hopelijk niet
Ja maar Tavares KO't geen mensen, daar had Larkin een decision tegen moeten pakken.quote:
Vind dat ook altijd, als ze verliezen altijd een reden of excuus en als ze winnen is het hallejulia bedankt god/jezus..quote:Op zondag 11 mei 2014 06:15 schreef Hooidraad het volgende:
Jajaaa, en de volgende keer verlies je weer
Nope..quote:Op zondag 11 mei 2014 06:18 schreef Hooidraad het volgende:
Kijk, Larkin vs. King Mo, ook niet fijn voor de hersenpan.
[ afbeelding ]
Mwa.. heb ik niet. Silva by .. hmm liver punchquote:Op zondag 11 mei 2014 06:28 schreef Hooidraad het volgende:
Dit is weer zo'n geval waarbij ik geen van beide wil zien verliezen. Mja.
Okee, dan zeg ik: Silva by RNC.quote:Op zondag 11 mei 2014 06:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mwa.. heb ik niet. Silva by .. hmm liver punch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |