Fijn voor jequote:Op zondag 11 mei 2014 03:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ben het eigenlijk wel met je eens maar ik heb me prima vermaakt de afgelopen uren![]()
![]()
ik ben mijn eigen utopia aan het uitvoeren met boytoys![]()
Nee niet, Jij schikte je heel soepel in het beleid.quote:Op zondag 11 mei 2014 03:02 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Wanneer heb jij mij ooit horen janken?
Voor mijnn geboorte was ik al koppig, ik heb 3 weken te lang in de buik van moeders gezeten omdat ik het daar lekker warm vond.quote:Op zondag 11 mei 2014 03:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je hebt een externe mond. Joh. Sinds wanneer?
Oh dat kwalificeer je als janken. Haha. Ik zeg niks.quote:Op zondag 11 mei 2014 03:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee niet, Jij schikte je heel soepel in het beleid.
Ik was te vroeg. Kon niet wachten.quote:Op zondag 11 mei 2014 03:04 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Voor mijnn geboorte was ik al koppig, ik heb 3 weken te lang in de buik van moeders gezeten omdat ik het daar lekker warm vond.
waarom zou je dat doenquote:
Als ik dit had geweten was ik ook nog even binnen gebleven.quote:Op zondag 11 mei 2014 03:07 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik was exact op tijd en binnen 10 minuten, toen ik er eenmaal was viel alles een beetje tegen
ik heb stijl haar tot mijn schouderbladenquote:Op zondag 11 mei 2014 03:07 schreef isax het volgende:
[..]
ik heb een mega bos krullen (tot aan mijn stuitje)
dus ik zit hier vol verbazing te kijken.
ik werd gedwongen met een spuitje.quote:Op zondag 11 mei 2014 03:07 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik was exact op tijd en binnen 10 minuten, toen ik er eenmaal was viel alles een beetje tegen
Je zit onderstebovenquote:Op zondag 11 mei 2014 03:07 schreef isax het volgende:
[..]
ik heb een mega bos krullen (tot aan mijn stuitje)
dus ik zit hier vol verbazing te kijken.
ben je nog steeds boos over die ene keer dat ik je afkapte in de POLSC omdat ik met tachtig andere dingen tegelijk bezig was(ADHD he) en dat dat behoorlijk onsymphatiek over kwam op dat moment?quote:Op zondag 11 mei 2014 03:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je hebt een externe mond. Joh. Sinds wanneer?
als mijn haar nat is komt het ongeveer tot mijn kont.quote:Op zondag 11 mei 2014 03:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik heb stijl haar tot mijn schouderbladen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |