Het vereist subtiele heupbewegingen hoor.quote:Op zondag 11 mei 2014 02:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
omg, nee dat hoeft niet daar krijg ik de slappe lach van![]()
Doeiquote:Op zondag 11 mei 2014 02:45 schreef isax het volgende:
als jullie hier allemaal al 14 jaar zitten ben ik echt een broekie![]()
ik speelde toen nog in het speeltuintje
Dus we hebben je toch vermaakt, zure mossel!quote:Op zondag 11 mei 2014 02:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Wil je niet weten, ik moest wel naar bed maar ik wilde niet.
Ik heb een onderdanige vrouw nodig die alles voor me doet of een dominante vrouw die met een zweep achter me aanzit. Daartussen wordt een probleem.quote:Op zondag 11 mei 2014 02:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
dan hoef jij alleen maar sex te hebben en hoef je geen klusjes te doen, maar dan moet je wel verdomde goed zijn of andere mannen binnen halen die de klusjes voor je doen dan
alles moet je eens proberen zeg ik maar altijd.quote:Op zondag 11 mei 2014 02:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik wil toch nog altijd wel ff zien wat ze in hun mars hebben, wat jij isax
dat klinkt dan wel weer goed, ok ik zal me inhouden danquote:Op zondag 11 mei 2014 02:46 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het vereist subtiele heupbewegingen hoor.
Ik heb het over jaren geleden. Viva kapsel met je kekke brilquote:Op zondag 11 mei 2014 02:47 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Dus we hebben je toch vermaakt, zure mossel!
ja ik geloof het ookquote:Op zondag 11 mei 2014 02:47 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Dus we hebben je toch vermaakt, zure mossel!
quote:Op zondag 11 mei 2014 02:48 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik heb een onderdanige vrouw nodig die alles voor me doet of een dominante vrouw die met een zweep achter me aanzit. Daartussen wordt een probleem.
niks ervan isaxquote:Op zondag 11 mei 2014 02:47 schreef isax het volgende:
[..]
dat dee pijn![]()
even mijn suicide note afschrijven.
ja maar ze doet niet liefquote:Op zondag 11 mei 2014 02:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
niks ervan isax
dat ken niet he
schiet anders niet op met onze harem
tja ik ben zelf ook zo´n type, dus misschien dat de andere dames een oplossing wetenquote:Op zondag 11 mei 2014 02:48 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik heb een onderdanige vrouw nodig die alles voor me doet of een dominante vrouw die met een zweep achter me aanzit. Daartussen wordt een probleem.
Pas op!quote:Op zondag 11 mei 2014 02:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja? Ik vind dat jullie al dagen gezellig bezig zijn. Hoezo?
dat is waarquote:Op zondag 11 mei 2014 02:48 schreef isax het volgende:
[..]
alles moet je eens proberen zeg ik maar altijd.
Dat jij de Viva nog leest, dat is zoooo 1984!quote:Op zondag 11 mei 2014 02:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb het over jaren geleden. Viva kapsel met je kekke bril
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |