Ben je bezopen ofzo, of ben je facebook gewend.quote:Op zondag 11 mei 2014 02:28 schreef isax het volgende:
[..]
ja net zo als jij![]()
verkering?
denk dat ik verliefd op je ben![]()
![]()
Soury, wat vind je hier nou van?quote:Op zondag 11 mei 2014 02:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben je bezopen ofzo, of ben je facebook gewend.
nee we zijn gewoon erg melig, is gewoon gezelligquote:Op zondag 11 mei 2014 02:28 schreef Soury het volgende:
[..]
nee maar ik heb wel eens zin in een rolmopsquote:Op zondag 11 mei 2014 02:28 schreef Soury het volgende:
[..]
we moeten maar eens een deluxe pakket gaan samenstellen voor die moeilijke mannenquote:Op zondag 11 mei 2014 02:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ja vind ik ookwe bieden ze zoveel leuke dingen aan
quote:Op zondag 11 mei 2014 02:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
nee we zijn gewoon erg melig, is gewoon gezellig
dat is wel een goed idee ja, miek help eens meequote:Op zondag 11 mei 2014 02:30 schreef isax het volgende:
[..]
we moeten maar eens een deluxe pakket gaan samenstellen voor die moeilijke mannen
Schenk jij eens even een drankje in jah!quote:Op zondag 11 mei 2014 02:31 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
BB kun je niet meespelen?, dan ga ik tenminste hard van bil vanavond,
Oh nee hoor, maar ik laat mezelf niet zo makkelijk vastleggen.quote:
Ik werk genoeg samen met anderen, maar dat betekent niet dat ik onderdeel van hun groep ben.quote:
Ach je laatste poging om me te pakken, echt zo'n viva antwoord.quote:Op zondag 11 mei 2014 02:29 schreef isax het volgende:
[..]
nee maar ik heb wel eens zin in een rolmops![]()
zuur en vissig
Is goed, ik doe wel mee. Heb jij ook een leuke avond.quote:Op zondag 11 mei 2014 02:31 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
BB kun je niet meespelen?, dan ga ik tenminste hard van bil vanavond.
Ik ben tegen, ze mogen al blij zijn dat ze er bij mogen!quote:Op zondag 11 mei 2014 02:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
dat is wel een goed idee ja, miek help eens mee
quote:Op zondag 11 mei 2014 02:33 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Schenk jij eens even een drankje in jah!
toch zielig ruzie zoeken op een forum.quote:Op zondag 11 mei 2014 02:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach je laatste poging om me te pakken, echt zo'n viva antwoord.![]()
Ik wacht nog op zuurtje, oh daar was je nog niet opgekomen.
Oeps gekomen hihihi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |