geintje pffff je bent best wel vermoeiend en kan goed iemand zijn humeur verknallen, gelukkig trap ik er niet in en ben ik nog steeds melig en ik heb geen probleem maar inderdaad wel een goede beurt nodigquote:Op zondag 11 mei 2014 03:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja open een topic, doe je best. Ik begin te denken dat je zelf een probleem hebt met je "beurt"
Nou neequote:Op zondag 11 mei 2014 03:39 schreef Joezi het volgende:
[..]
Aaah dat ik dat heb moeten missenNog wat geleerd?
Ja ben het best zat die streams. Ik kom eigenlijk alleen nog maar voor jou..quote:Op zondag 11 mei 2014 03:42 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nou neeAlles daar is om te huilen. De feestjes, de financiën, het eten, de meubels, de gesprekken en ja ook de seks....
volgendequote:Op zondag 11 mei 2014 03:43 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja ben het best zat die streams. Ik kom eigenlijk alleen nog maar voor jou..
quote:Op zondag 11 mei 2014 03:43 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja ben het best zat die streams. Ik kom eigenlijk alleen nog maar voor jou..
hmm niet zoveel te zienquote:Op zondag 11 mei 2014 03:40 schreef Recce het volgende:
* Recce hails ISS
http://www.ustream.tv/channel/iss-hdev-payload
Je doet wel je best om mij aan te pakken elke keer, met je pff geintje. Ik zie het ook maar zo danquote:Op zondag 11 mei 2014 03:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
geintje pffff je bent best wel vermoeiend en kan goed iemand zijn humeur verknallen, gelukkig trap ik er niet in en ben ik nog steeds melig en ik heb geen probleem maar inderdaad wel een goede beurt nodig
valt wel mee geloof ik maar wat jij wilquote:Op zondag 11 mei 2014 03:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Je doet wel je best om mij aan te pakken elke keer, met je pff geintje. Ik zie het ook maar zo dan.
Het is ook nacht nu. Over 45 minuten ofzo is het ruimtestation weer in daglicht. Ik heb soms prachtige beelden gezien de laatste dagen.quote:
Leuk fotoboek heb je. Ik heb even gekekenquote:Op zondag 11 mei 2014 03:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
valt wel mee geloof ik maar wat jij wil
weet jij meer dan ikquote:Op zondag 11 mei 2014 03:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Leuk fotoboek heb je. Ik heb even gekeken
Leeg iddquote:
Die is dik tevreden als ik het goed begrepen hebquote:
quote:Op zondag 11 mei 2014 03:49 schreef Joezi het volgende:
[..]
Er zijn soppende geluiden gehoord in de COS, misschien kunt u het daar even navragen.
kquote:Op zondag 11 mei 2014 03:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Die is dik tevreden als ik het goed begrepen heb
Ik was nieuwsgierig doe dan niksquote:
klopt ja eventuele problemen zijn bij haar verholpen zojuistquote:Op zondag 11 mei 2014 03:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Die is dik tevreden als ik het goed begrepen heb
nieuwsgierig mag, is niets mis mee heb ik ook wel eens last van, maar het doe dan niks gedeelte snap ik nietquote:
Briljantquote:Op zondag 11 mei 2014 03:49 schreef Joezi het volgende:
[..]
Er zijn soppende geluiden gehoord in de COS, misschien kunt u het daar even navragen.
Voor je het weet ..quote:Op zondag 11 mei 2014 03:51 schreef Joezi het volgende:
[..]
Stoer dat jij dat wel hebt, ik ben wat huiverig daarvoor in deze zieke internettijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |