Hoe vaak ik wel niet iemand als een idioot met zo'n auto zie rijden alsof ze in een raceauto zitten. Ook zie ik vaak 1 armpje op het stuur liggenquote:Op zondag 11 mei 2014 01:45 schreef Dingflofbips het volgende:
denken ze dat ze snel of stoer zijn ja?
Blijft wel Porschequote:Op zondag 11 mei 2014 01:44 schreef KingRoland het volgende:
zelfde mensen die in een Porsche Boxster rijden
Hilarisch inderdaadquote:Op zondag 11 mei 2014 02:18 schreef NieuweNier het volgende:
Het grappigste is dat ik met mijn Mondeo zuiniger rij dan mijn huisgenootje in een C1.
Denk meer dat ze rijden alsof ze in een kart zitten. Die lichte bakkies rijden best grappig tot de 80 km/u ongeveer. Daarna kom je niet meer mee met de rest.quote:Op zondag 11 mei 2014 01:47 schreef Anthony9219 het volgende:
[..]
Hoe vaak ik wel niet iemand als een idioot met zo'n auto zie rijden alsof ze in een raceauto zitten.
Dat geldt alleen op de snelweg, in de stad en wanneer jullie wegenbelasting moeten betalen doet zij dubbelquote:Op zondag 11 mei 2014 02:18 schreef NieuweNier het volgende:
Het grappigste is dat ik met mijn Mondeo zuiniger rij dan mijn huisgenootje in een C1.
In de stad rij ik even zuinig. Op de snelweg zuinigerquote:Op zondag 11 mei 2014 02:44 schreef twiFight het volgende:
[..]
Dat geldt alleen op de snelweg, in de stad en wanneer jullie wegenbelasting moeten betalen doet zij dubbel![]()
naar jou.
Dus als je een aygo rijdt mag je niet met één hand aan het stuur rijden?quote:Op zondag 11 mei 2014 01:47 schreef Anthony9219 het volgende:
[..]
Hoe vaak ik wel niet iemand als een idioot met zo'n auto zie rijden alsof ze in een raceauto zitten. Ook zie ik vaak 1 armpje op het stuur liggen. En het is nog erger als ze er dan ook nog een 'racestreep' op hebben staan.
Dat mag je met geen enkele auto volgens het CBR. Maar ts staat boven de autoriteit van alles en met je Subaru race wagen mag het dus. Wel wil ik ts erop wijzen dat Toyota ook snellere autos heeft en we niet allemaal in een lan evo kunnen rijden.quote:Op zondag 11 mei 2014 08:50 schreef Funkel het volgende:
[..]
Dus als je een aygo rijdt mag je niet met één hand aan het stuur rijden?
Komt omdat je een oude bak rijdt die al afgeschreven is. Die kleine dinky toys (Aygo, C1, 108) schrijven amper af, omdat ze al zo goedkoop zijn.quote:
volgens mij mag iemand met 130 op de linkerkant altijd nog andere inhalen. Als jij 160 gaat rijden en daarom vol in de remmen moet is dat jouw probleem. Daarnaast snap je niet dat veel auto's twee keer zo zwaar zijn als de aygo, dan heb je het dubbele aan pk wel nodig (ondanks dat pk alleen niet alles zegt)quote:Op zondag 11 mei 2014 02:08 schreef faf het volgende:
Helemaal eens met TS.
Hoe vaak er wel niet zo'n kut of lul in een Aygo denkt ff snel in te halen op de linkerbaan, en zelf vol in de remmen moet. Wanneer je ze langs zij passeert met verbazing kijken.
Veel snappen niet dat een fatsoenlijke auto 2,5/3 x zoveel meer paarden bevat als dat gebakje.
Hoewel..... Een Aygo is wel een hele goedkope/leuke auto voor in de stad als je af en toe rijd. Maar denk a.u.b. niet op de 130 wegen met de 160 rijders mee te kunnen.
Zo`n up doet bij 160 nog gewoon 1/16 volgens mij.quote:Op zondag 11 mei 2014 09:36 schreef MevrouwPuff het volgende:
De meeste mensen met kleine wagentjes die ik ken, nemen zo een uit zuinigheid en die scheuren juist niet want bij hoge snelheid zijn ze minder zuinig.
Das wel lekker. Mn oude twingootje deed 1:18, nu met hyundai excel haal ik de 1:14 niet eens, scheelt echt een hoop.quote:Op zondag 11 mei 2014 10:18 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Zo`n up doet bij 160 nog gewoon 1/16 volgens mij.
Van de zuinigheid blijft alleen geen fuck meer over als je er zo mee rijdt, en dat doet de meerderheid volgens mij.quote:Op zondag 11 mei 2014 02:42 schreef twiFight het volgende:
[..]
Denk meer dat ze rijden alsof ze in een kart zitten. Die lichte bakkies rijden best grappig tot de 80 km/u ongeveer. Daarna kom je niet meer mee met de rest.
En daarom rij ik normaal in mijn upquote:Op zondag 11 mei 2014 10:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Van de zuinigheid blijft alleen geen fuck meer over als je er zo mee rijdt, en dat doet de meerderheid volgens mij.
Als je het niet doet, zit je jezelf ook enorm op te vreten met die 1 liter driecylinders en een whopping 70pk.quote:Op zondag 11 mei 2014 10:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Van de zuinigheid blijft alleen geen fuck meer over als je er zo mee rijdt, en dat doet de meerderheid volgens mij.
1.0 met 70 pk is toch netjes als je bijvoorbeeld een mazda 323 uit 2003 pakt met een 1.6 met 98pk,quote:Op zondag 11 mei 2014 10:29 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Als je het niet doet, zit je jezelf ook enorm op te vreten met die 1 liter driecylinders en een whopping 70pk.
ga toch fietsenquote:Op zondag 11 mei 2014 10:34 schreef xminator het volgende:
Terechte klacht, altijd weer die tokkies in een aygo/107/up.
chanantquote:Op zondag 11 mei 2014 03:38 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Je hebt ook mensen die er een spoiler en velgen op monterengênante vertoning.
Snap de klacht over Porsche eigenlijk niet zo goed.quote:Op zondag 11 mei 2014 01:44 schreef KingRoland het volgende:
Ik heb een auto met 3x zoveel pk, dus ik kan ze altijd uitlachen bij het stoplichtquote:Op zondag 11 mei 2014 02:42 schreef twiFight het volgende:
[..]
Denk meer dat ze rijden alsof ze in een kart zitten. Die lichte bakkies rijden best grappig tot de 80 km/u ongeveer. Daarna kom je niet meer mee met de rest.
Overigens ken ik vele mensen die een Aygo rijden, maar 0 daar van zijn mensen die stoer willen zijn. Waarschijnlijk heb je zelf helemaal geen auto en ben je jaloers.
Op dit punt had ik pen en papier gepakt om notities te maken hoe ik mijn leven enige vorm van inhoud kan geven.quote:Op zondag 11 mei 2014 11:50 schreef Anthony9219 het volgende:
[..]
Ik heb een auto met 3x zoveel pk, dus ik kan ze altijd uitlachen bij het stoplicht
Die dingen zijn ook nog best duur. Beginnen bij wat? 5000 euro met een lage km-stand? Voor dat geld kun je iets veel leukers kopen dan zo'n plastic blokkendoos.quote:Op zondag 11 mei 2014 09:13 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Dat mag je met geen enkele auto volgens het CBR. Maar ts staat boven de autoriteit van alles en met je Subaru race wagen mag het dus. Wel wil ik ts erop wijzen dat Toyota ook snellere autos heeft en we niet allemaal in een lan evo kunnen rijden.
Ik zou willen dat ik een auto kon leasenquote:Op zondag 11 mei 2014 09:28 schreef MdMa98 het volgende:
Leuk! grote auto`s! elke maand en elke tank brandstof waarmee je de staat aan t spekken bent, hoge afschrijving en hogere onderhoudskosten dan die "vervelende" kleintjes hebben.![]()
" maar ik heb een grote leasebak met tankpas " dus kost mij allemaal niks... Vooral die mensen op t wegennet zijn erg
Moet zeggen dat die oude boxter s nog best vooruit gaatquote:Op zondag 11 mei 2014 01:44 schreef KingRoland het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |