PaRiDiUzZ zenderkamer!quote:
bewaar je wat voor ons, en moeten wij ze eigenlijk niet inwijden isax, wij zijn de baas dus hebben eerste keus, dus miek, hoe gaan we dat oplossenquote:
ja voor mij ook.quote:Op zondag 11 mei 2014 01:55 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Geen idee. Voor mij is hij onderdeel van de A-TEAM.![]()
![]()
de koning heeft ook minions die eerst proeven. waarom wij niet?quote:Op zondag 11 mei 2014 01:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
bewaar je wat voor ons, en moeten wij ze eigenlijk niet inwijden isax, wij zijn de baas dus hebben eerste keus, dus miek, hoe gaan we dat oplossen
oh wacht we hebben braindead misschien ook, nog een derde en het probleem is opgelost
quote:Op zondag 11 mei 2014 01:55 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Geen idee. Voor mij is hij onderdeel van de A-TEAM.![]()
![]()
quote:Op zondag 11 mei 2014 01:56 schreef Joezi het volgende:
Beetje veel Girlpower in de SCAllemaal dankzij die Oostenrijkse baardbitch!
nee hoor, het begon toen jullie over vrouwen verdelen en harems begonnen en ik en isax voelde ons buiten gesloten dus begonnen onze eigen haremquote:Op zondag 11 mei 2014 01:56 schreef Joezi het volgende:
Beetje veel Girlpower in de SCAllemaal dankzij die Oostenrijkse baardbitch!
Degene die m binnen heeft gehaald mag m ook inwijden maar pinguins hebben een klein piemoltje dus ik ben al klaar met 'm.quote:Op zondag 11 mei 2014 01:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
bewaar je wat voor ons, en moeten wij ze eigenlijk niet inwijden isax, wij zijn de baas dus hebben eerste keus, dus miek, hoe gaan we dat oplossen
oh wacht we hebben braindead misschien ook, nog een derde en het probleem is opgelost
helemaal niet, dat is ons in de mond gelegdquote:Op zondag 11 mei 2014 01:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
nee hoor, het begon toen jullie over vrouwen verdelen en harems begonnen en ik en isax voelde ons buiten gesloten dus begonnen onze eigen harem
oh ja dat is waar en inderdaad even keuren, dus miek, ga je gangquote:Op zondag 11 mei 2014 01:57 schreef isax het volgende:
[..]
de koning heeft ook minions die eerst proeven. waarom wij niet?
eerst weten of het safe is
oh ja dat is weer een ander onderwerp maar piemeltjes moeten wel wat groter zijn. tenzij isax daar anders over denktquote:Op zondag 11 mei 2014 01:58 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Degene die m binnen heeft gehaald mag m ook inwijden maar pinguins hebben een klein piemoltje dus ik ben al klaar met 'm.
wat groter is wel een vereistequote:Op zondag 11 mei 2014 02:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
oh ja dat is weer een ander onderwerp maar piemeltjes moeten wel wat groter zijn. tenzij isax daar anders over denkt
ach gos, kan, maar voor nu is dit allemaal erg grappig en laat je zeker niet afschrikken door onsquote:Op zondag 11 mei 2014 01:58 schreef Joezi het volgende:
[..]
helemaal niet, dat is ons in de mond gelegd
Ow wageffe, hij wil nog een keer!quote:
bij jullie word niets in de mond gelegdquote:Op zondag 11 mei 2014 01:58 schreef Joezi het volgende:
[..]
helemaal niet, dat is ons in de mond gelegd
quote:Op zondag 11 mei 2014 02:01 schreef isax het volgende:
[..]
bij jullie word niets in de mond gelegd![]()
mannen leggen bij vrouwen van alles in de mond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |