quote:Op zondag 11 mei 2014 01:05 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Je kunt bij een hoestbui altijd nog roepen dat je je in je inhalator hebt verslikt.
ja en je lurkt er veel meer aan, maar is wel beter dan een echte hoor, geen verbranding en ook geen teer.. merkte naar een weekje al beter adem en smaak enzoquote:Op zondag 11 mei 2014 01:06 schreef isax het volgende:
[..]
ik vind die dingen eng. ik weet dat sigaretten rotzooi zijn maar wat daar in zit?
ouders wonen niet ver van de grens van belgie
34quote:Op zondag 11 mei 2014 01:07 schreef Klapskaats het volgende:
Hoeveelste is Polen eigenlijk geworden? Vond dat wel een lekker wuuf.
ik ben nog jong, wil stoer zijn he?quote:Op zondag 11 mei 2014 01:08 schreef Joezi het volgende:
[..]
ja en je lurkt er veel meer aan, maar is wel beter dan een echte hoor, geen verbranding en ook geen teer.. merkte naar een weekje al beter adem en smaak enzo
en laten we niet vergeten waar je woont, ik heb vlak bij pernis gewoond, ik heb me 2 jaar de tering gehoestquote:Op zondag 11 mei 2014 01:09 schreef isax het volgende:
[..]
ik ben nog jong, wil stoer zijn he?![]()
ach ik heb een jaar lang gerookt in een rookhok waar we de hele dag hangde
dus denk dat ik genoeg teer die tijd heb gevreten voor een leven
Volgens de commentatoren voor het eerst in de geschiedenis en het beste resultaat sinds dingdingadong.quote:
Welkom back Miekquote:Op zondag 11 mei 2014 01:13 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Volgens de commentatoren voor het eerst in de geschiedenis en het beste resultaat sinds dingdingadong.
klopt wel en dat was 1. maar dingadong vind ik een leuk liedjequote:Op zondag 11 mei 2014 01:13 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Volgens de commentatoren voor het eerst in de geschiedenis en het beste resultaat sinds dingdingadong.
Met het verschil dat dingdingadong door de helft van het huidige aantal landen bejureerd werd,en er geen televoting aan te pas kwam, maar dat zullen ze vast vergeten zijn om te melden.quote:Op zondag 11 mei 2014 01:13 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Zilver is best goed toch!quote:Op zondag 11 mei 2014 01:01 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon goud zilver brons doen, met de OS zijn we ook al blij met goud of zilver
lol niet overdrijven hequote:Op zondag 11 mei 2014 01:16 schreef ChocoFan het volgende:
omg, miek pas maar op ze zijn de vrouwen aan het verdelen
wie hebben wij dan?quote:Op zondag 11 mei 2014 01:16 schreef ChocoFan het volgende:
omg, miek pas maar op ze zijn de vrouwen aan het verdelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |