ja dat klinkt wel sjieker en klopt ook bij de functie die hij dan krijgtquote:
vind ik eigenlijk wel zieligquote:Op zondag 11 mei 2014 02:14 schreef isax het volgende:
[..]
misschien moeten we van die kuisheidsgordels kopen?
[ afbeelding ]
200 euro.
ik vind het goed. wel met kruisheidgordel om in in vrije tijd natuurlijkquote:Op zondag 11 mei 2014 02:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ja dat klinkt wel sjieker en klopt ook bij de functie die hij dan krijgt
wat vind je isax, we zijn natuurlijk wel sjiek![]()
![]()
Je username zou isux moeten zijnquote:Op zondag 11 mei 2014 02:14 schreef isax het volgende:
[..]
misschien moeten we van die kuisheidsgordels kopen?
[ afbeelding ]
200 euro.
is het ook. gaat een staafje in je plasbuis als ik goed heb zodat je verrekt van de pijn als je een stijve krijgtquote:Op zondag 11 mei 2014 02:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
vind ik eigenlijk wel zieligtenzij ze het zelf willen
nee juist niet, hij legt dan uit aan de rest wat ze moeten doen en is dan de baas over de andere mannenquote:Op zondag 11 mei 2014 02:16 schreef isax het volgende:
[..]
slaaf der slaven? bedoel, hij moet harder werken
Nee tot nog toe nietquote:
ja wel zoiets in ieder gevalquote:Op zondag 11 mei 2014 02:17 schreef isax het volgende:
[..]
ik vind het goed. wel met kruisheidgordel om in in vrije tijd natuurlijk
komt helemaal goedquote:Op zondag 11 mei 2014 02:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ja wel zoiets in ieder geval![]()
![]()
![]()
dus bij deze is onze pinguin nu de butler.
nooit met der gepraatquote:Op zondag 11 mei 2014 02:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ja soury is niet echt lief tegen je, heb jij ook niet zo lief tegen soury gedaan misschien
Ik zat nog even te aarzelen of we die zure mossel er ook bij zouden vragen maar toch maar niet.quote:
en het mooie is dat ik dat helemaal niet ben in het echtquote:Op zondag 11 mei 2014 02:20 schreef Joezi het volgende:
Weten jullie wel dat bazige vrouwen onaantrekkelijk zijn
daar moeten jullie maar zelf voor zorgen, ik verzorg alleen hapjes,drankjes en evt oraal plezier, als jullie niks beters weten binnen te halen.quote:Op zondag 11 mei 2014 02:20 schreef ChocoFan het volgende:
paro, bij deze welkom in onze harem en gefeliciteerd met je functie als butler.
hierbij krijg je van mij ook toestemming om mannen binnen te halen
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |