De enige haat die ik zie is jouw haat jegens soennieten. Imam Ali en Hoessein worden niet gehaat.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:20 schreef darkmond het volgende:
Wat is er zo recht aan soennieten? De haat naar Imam Ali? Of de haat naar Imam Hussein en het blij zijn met zijn afslachting?
Fa man konto mawlahu fahadha 3aliyon mawla. Dat is ook zoiets wat je als vals bestempelt?
om de gelovigen te testen, net als hoe hij nepfossielen verstoptequote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:24 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Je kunt je überhaupt afvragen waarom God, als die bestaat, atheïsten heeft gecreëerd.
Nee totaal niet, de dag dat Imam Hussein wordt afgeslacht is bij veel soennieten een dag om te vieren. Met een of ander Mozes argument. De meesten weten vervolgens niet eens van het bestaan van Imam Hussein, en dan kom je me vertellen dan jij het rechte pad volgt.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:24 schreef Irakees het volgende:
[..]
De enige haat die ik zie is jouw haat jegens soennieten. Imam Ali en Hoessein worden niet gehaat.
Loze woorden.. ik volg niet blind een religie en ik ga zelf op onderzoek uit. Mijn religie is een bewuste keuze, niet opgelegd door mijn omgeving en ook niet de religie waarmee ik geboren ben.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:21 schreef Morrigan het volgende:
1. Er is geen bewijs dat God de aarde heeft geschapen.
2. Mocht dat wel het geval zijn, dan is het nog mogelijk dat God weinig om de mensheid geeft.
3. En als God wel om de mensheid geeft, dan is misschien de mensheid gewoon te eigenwijs om de juiste religie te volgen.
Weet je, eigenlijk weet ik niet zo goed of ik om mensen zoals jij moet lachen of huilen. Echter zijn mensen zoals jij wel het bewijs dat niet iedereen het vermogen heeft om zelfstandig verder te kijken dan dat hem/haar verteld wordt. En ik kan het je ook niet kwalijk nemen, want blijkbaar zit jij zo in elkaar en kan je er niks aan doen.
God zou weten wanneer een hoofdletter en wanneer een punt te gebruiken.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:26 schreef Life2.0 het volgende:
stiekem ben ik god en ben ik mijn goede heilig boek bij aan het houden; als je mij gelijk geeft komt er een vinkje bij je naam..
.. en dat is niet mis hoor!
Dat klinkt zo stompzinnig, dat misschien nog waar is ook. Eigenlijk weten we vrij weinig, waardoor we van alles kunnen verzinnen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:25 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
om de gelovigen te testen, net als hoe hij nepfossielen verstopte
Naties, volkeren dus.. honderden verschillende etnische groepen wonen alleen al in Nigeria.. hoeveel hebben er vroeger wel niet geleefd en hoeveel zijn er uitgeroeid... je dacht toch niet dat alleen de landen die in de VN erkend worden de enige naties van de wereld zijn.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:22 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
zo veel landen zijn er niet, dus meerdere per land, en 100k aan profeten
waar komen die profeten vandaan? aarde? allah? worden die 'uit' hem gemaakt of heeft hij broedvrouwen?
alleen de echte ware zou door mijn leugens zienquote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:27 schreef darkmond het volgende:
[..]
God zou weten wanneer een hoofdletter en wanneer een punt te gebruiken.
Die hele bloedlijn wordt gehaat, einsteinquote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:25 schreef Triggershot het volgende:
Imam Ali gehaat onder Soennieten, Boy, doe je huiswerk.
ik hanteer gewoon natie, als een definitie van een natie, hoorquote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:28 schreef Irakees het volgende:
[..]
Naties, volkeren dus.. honderden verschillende etnische groepen wonen alleen al in Nigeria.. hoeveel hebben er vroeger wel niet geleefd en hoeveel zijn er uitgeroeid... je dacht toch niet dat alleen de landen die in de VN erkend worden de enige naties van de wereld zijn.
15quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:24 schreef darkmond het volgende:
[..]
15, ja waarschijnlijk wel. Je vermogen tot denken lijkt wel erg beperkt.
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:29 schreef darkmond het volgende:
[..]
Die hele bloedlijn wordt gehaat, einsteinAls Imam Ali in die tijd zo geliefd werd door hoerenkinderen als omar en abu bakr, dan zou imam Hussein niet zomaar gestorven zijn.
Maar jij bent dus atheïst?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:27 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Dat klinkt zo stompzinnig, dat misschien nog waar is ook. Eigenlijk weten we vrij weinig, waardoor we van alles kunnen verzinnen.
het mooie is, ALS dat waar was, dat dat helemaal geen religie gelijk geeftquote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:27 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Dat klinkt zo stompzinnig, dat misschien nog waar is ook. Eigenlijk weten we vrij weinig, waardoor we van alles kunnen verzinnen.
En toch voer jij een discussie met me, en behandelde je me als een ouder iemand. Een beetje grappig doen om iemands leeftijd is echt van de lage kant, ook voor jou.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:30 schreef Irakees het volgende:
[..]
15![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als ik nu reacties van mezelf uit het jaar 2000 teruglees op het Scholieren.com forum dan schaam ik me... het enige wat ik nu tegen jou kan zeggen: grow up en groei een hersen. Mijn familie is volledig sjiitisch. Probeer een beetje minder als een gehersenspoelde soennieten "nawasib" te haten terwijl je christenen/joden/atheïsten wel een plek in de hemel gunt.
Jij noemt mensen hoerenkinderen en durft te beginnen over haat? Hoe hypocriet ben jij?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:29 schreef darkmond het volgende:
[..]
Die hele bloedlijn wordt gehaat, einsteinAls Imam Ali in die tijd zo geliefd werd door hoerenkinderen als omar en abu bakr, dan zou imam Hussein niet zomaar gestorven zijn.
Die mogelijkheid is er sowieso wel. We kennen alleen de religies die hier op aarde bestaan. De hoeveelheid religies die mogelijk zijn daarentegen is gewoon onbekend.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:32 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
het mooie is, ALS dat waar was, dat dat helemaal geen religie gelijk geeft
okay nu kon ik het niet helpen, nu moest ik echt hardop lachen, elkaar bang maken met de mening van een fantsatiewezenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Allah en de profeet zullen het zeer waarderen ja dat je Abu Bakr en Omar uit maakt voor
waitquote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:35 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Die mogelijkheid is er sowieso wel. We kennen alleen de religies die hier op aarde bestaan. De hoeveelheid religies die mogelijk zijn daarentegen is gewoon onbekend.
Bangmaken? Nee, ik beroep hem om de leerstellingen van zijn overtuiging om op zijn hypocrisie te wijzen, bangmaken op een forum met teksten, get the fuck out of here.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:35 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
okay nu kon ik het niet helpen, nu moest ik echt hardop lachen, elkaar bang maken met de mening van een fantsatiewezen
Ik ken mijn geschiedenis heel goed, jij vat alles zo op dat ik dom en onwetend overkom.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jij noemt mensen hoerenkinderen en durft te beginnen over haat? Hoe hypocriet ben jij?
Allah en de profeet zullen het zeer waarderen ja dat je Abu Bakr en Omar uit maakt voor hoerenkinderen, precies ook de boodschap van de Koran en de Profeet.
Hussein is een slachtoffer geweest van de smerige spelletjes van Muawiyah / Yazied en de inwoners van Kufa, ken je geschiedenis, toen Hussein stierf waren Abu Bakr en Omar al 15+ jaar gestorven idioot.
ja op straffe van de mening van blablablaquote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Bangmaken? Nee, ik beroep hem om de leerstellingen van zijn overtuiging om op zijn hypocrisie te wijzen, bangmaken op een forum met teksten, get the fuck out of here.
Ik geloof niet dat fossielen door en god in aarde zijn gepland. Echter is mijn kennis ook maar beperkt, dus geloof ik wat voor mij op dit moment het meest logisch klinkt en dat is dat die fossielen daar liggen, omdat jaren geleden daar dieren gestorven zijn.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:36 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
wait
jij bent agnostisch over de verklaring van fossielen?
Op mijn vijftiende zat ik wahabieten lastig te vallen in voice-chat-rooms omdat ze 24/7 sjiieten aan het bashen waren. Alweer een lange tijd geleden. Het enige wat ik je kan zeggen is dat je ervoor moet zorgen dat je soennietenhaat jou niet blind maakt voor de waarheid. Probeer jezelf los te wurmen van de stempels "sjiiet" "soenniet".. en niet op basis van het gedrag van sjiieten en soennieten je beeld te vormen van wat de islam is.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:32 schreef darkmond het volgende:
En toch voer jij een discussie met me, en behandelde je me als een ouder iemand. Een beetje grappig doen om iemands leeftijd is echt van de lage kant, ook voor jou.
die met of zonder de joden, met de eerste of tweede testaments gristenen?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:38 schreef darkmond het volgende:
[..]
Moge ze voor altijd in de hel branden.
quote:Op zaterdag 10 mei 2045 23:30 schreef Irakees het volgende:
Als ik nu reacties van mezelf uit het jaar 2014 teruglees op het Fok! forum dan schaam ik me...
Nee retard, als hij geloofde in het gestraft worden door Allah hiermee had hij dat niet gedaan.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:38 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ja op straffe van de mening van blablabla![]()
HIHAHO
Als jij mij persoonlijk zou kennen zou je niet eens zo spreken. Nergens vraag ik om tips, bovendien heb ik genoeg opheldering over de Islam.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:38 schreef Irakees het volgende:
[..]
Op mijn vijftiende zat ik wahabieten lastig te vallen in voice-chat-rooms omdat ze 24/7 sjiieten aan het bashen waren. Alweer een lange tijd geleden. Het enige wat ik je kan zeggen is dat je ervoor moet zorgen dat je soennietenhaat jou niet blind maakt voor de waarheid. Probeer jezelf los te wurmen van de stempels "sjiiet" "soenniet".. en niet op basis van het gedrag van sjiieten en soennieten je beeld te vormen van wat de islam is.
En ongeveer 80% van de mensheid is geen moslim.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:55 schreef Irakees het volgende:
[..]
De kern van het verhaal kwam toch over, de Islam is de enige godsdienst die geaccepteerd wordt door Allah.
Jij bent dus trots op jezelf dat je ook nog eens gaat doen alsof je weet wie wel/niet gelovig?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee retard, als hij geloofde in het gestraft worden door Allah hiermee had hij dat niet gedaan.![]()
Voor iemand die dat niet gelooft heeft het dan ook weinig zin dat te doen, maar goed lees wat je wilt lezen
dan is het toch duidelijk, AL, ELK, ENIG, ALLES wijst erop dat fossielen in onze realiteit bestaan, en er is maar een mogelijkheid voor die wijzequote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:38 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat fossielen door en god in aarde zijn gepland. Echter is mijn kennis ook maar beperkt, dus geloof ik wat voor mij op dit moment het meest logisch klinkt en dat is dat die fossielen daar liggen, omdat jaren geleden daar dieren gestorven zijn.
Geef dan tenminste een serieuze reactie.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:40 schreef Aanstootgevend het volgende:
[..]
En ongeveer 80% van de mensheid is geen moslim.
Ohjee. Allah faalt wel hard bij het creëren van goede volgelingen he ? Wordt druk in de hel...
kk zemmelquote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee retard, als hij geloofde in het gestraft worden door Allah hiermee had hij dat niet gedaan.![]()
Voor iemand die dat niet gelooft heeft het dan ook weinig zin dat te doen, maar goed lees wat je wilt lezen
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:42 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
dan is het toch duidelijk, AL, ELK, ENIG, ALLES wijst erop dat fossielen in onze realiteit bestaan, en er is maar een mogelijkheid voor die wijze
dat je niet uit KAN sluiten dat 65miljoen jaar geleden een god rondliep met een zakje nepbotten en deze stuk voor stuk heeft verstopt
maakt de valide theorie van fosiellen niet minder waar
maar laten we vooral geen aandacht besteden aan mensen die MENEN het antwoord te weten
beetje laat, maar welkomquote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:40 schreef Aanstootgevend het volgende:
[..]
Ohjee. Allah faalt wel hard bij het creëren van goede volgelingen he ? Wordt druk in de hel...
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:38 schreef darkmond het volgende:
[..]
Ik ken mijn geschiedenis heel goed, jij vat alles zo op dat ik dom en onwetend overkom.
Hoerenkinderen zijn de kinderen van hoeren, wat zij in feite ook waren. Moge ze voor altijd in de hel branden.
Sorry hoor, maar je maakt het er zelf naar, ik heb het niet over je ieman, ik heb het over dat je wel / niet gelooft dat Allah je zal straffen voor het benoemen van 'hoerenkinderen', dat als je wel geloofde dat Allah je daarom zal bestraffen dat je het niet zou doen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:41 schreef darkmond het volgende:
[..]
Jij bent dus trots op jezelf dat je ook nog eens gaat doen alsof je weet wie wel/niet gelovig?
ja dankje voor het lezen, dat zeg ikquote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:42 schreef darkmond het volgende:
[..]![]()
![]()
Hoezo zouden die fossielen niet gewoon afkomstig zijn van dieren van toen?
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:40 schreef darkmond het volgende:
Als jij mij persoonlijk zou kennen zou je niet eens zo spreken. Nergens vraag ik om tips, bovendien heb ik genoeg opheldering over de Islam.
De meerderheid van de mensen zijn niet op het rechte pad. Staat ook in de Koran. Jij faalt, want loze praatjes zonder kennis.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:40 schreef Aanstootgevend het volgende:
Ik geloof ook niet dat God me daarvoor zal bestraffen, anders had ik 't ook niet gedaan.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:43 schreef Triggershot het volgende:
[..]
[..]
Sorry hoor, maar je maakt het er zelf naar, ik heb het niet over je ieman, ik heb het over dat je wel / niet gelooft dat Allah je zal straffen voor het benoemen van 'hoerenkinderen', dat als je wel geloofde dat Allah je daarom zal bestraffen dat je het niet zou doen.
Thans ga ik vanuit.
Dat zeg ikquote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:45 schreef darkmond het volgende:
[..]
Ik geloof ook niet dat God me daarvoor zal bestraffen, anders had ik 't ook niet gedaan.
Met uitjes graagquote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:45 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Urfali Zeyno, Zeyno, Mardinli Zeynooooo.
waar kwamen nou die profeten vandaanquote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:45 schreef Irakees het volgende:
[..]
De meerderheid van de mensen zijn niet op het rechte pad. Staat ook in de Koran. Jij faalt, want loze praatjes zonder kennis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |