God heeft een profeet naar iedere natie gestuurd. Die naties moesten de profeten uit hun tijd volgen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:04 schreef Life2.0 het volgende:
die andere waren dan toch allang morsdood, het is nou niet alsof dat dezelfde tijd was
het riaag zit vol met religiesquote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:11 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Ik denk dat er dan eerder meer religies bijkomen.
Jij geeft het goede voorbeeld met je reZpppeckttttttttt door anderen te willen ophangen?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:05 schreef darkmond het volgende:
Niet erg open-minded, wel... Ik zie het niet als iets dat zou kunnen, maar misschien een beetje respect of hoe jij dat ook wil noemen...
hoe veel profeten had iequote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:12 schreef Irakees het volgende:
[..]
God heeft een profeet naar iedere natie gestuurd. Die naties moesten de profeten uit hun tijd volgen.
Ja, ik respecteer mensen. Maar als je mensen respecteert, kun je anderen ook niet respecteren. Jij bent zo'n iemand die ik niet respecteer.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:13 schreef Irakees het volgende:
[..]
Jij geeft het goede voorbeeld met je reZpppeckttttttttt door anderen te willen ophangen?
nee, dat ben ik, hoiquote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:11 schreef darkmond het volgende:
[..]
Weer zo'n ieman die denkt altijd 100% gelijk te hebben
God heeft de aarde geschapen, maar is niet in staat om Zijn ware religie op aarde te houden? Daaromquote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:07 schreef Morrigan het volgende:
Als je dat niet gelooft, heb je wel een gigantisch plaat voor je kop. Maar goed, onwetendheid is zalig en jij bent daar het levende bewijs van.
zolang je maar serieus antwoordquote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:14 schreef darkmond het volgende:
[..]
Ja, ik respecteer mensen. Maar als je mensen respecteert, kun je anderen ook niet respecteren. Jij bent zo'n iemand die ik niet respecteer.
1000enquote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:14 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
hoe veel profeten had ie
welke talen spraken ze
hoe kwamen ze daar
gingen ze ook terug
als ze dood/vermoord werden, kwam er een vervanger
als een land zich opsplitste, wie kreeg dan de profeet
en welke god stuurde ze?
dat is de reden dat een vriend mij geen moslim meer is (voor de buitenwereld wel, maar stiekem weet ie wel beter) als allah echt de ware god is, hoe kan ik dan atheist zijnquote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:15 schreef Irakees het volgende:
[..]
God heeft de aarde geschapen, maar is niet in staat om Zijn ware religie op aarde te houden? Daaromwant als je liever dit soort sprookjes gelooft i.p.v. de islam...... your loss
Voor dezelfde reden dat er een hel en hemel is.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:17 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
dat is de reden dat een vriend mij geen moslim meer is (voor de buitenwereld wel, maar stiekem weet ie wel beter) als allah echt de ware god is, hoe kan ik dan atheist zijn
dus als ik denk dat het er 0 waren, worden het er nul? dat scheelt wel een hoop in benodigde overtuigingskrachtquote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:16 schreef darkmond het volgende:
[..]
1000en
1000en
Via hun moeder.
Ben ze niet.
Soms
Profeet is niet altijd per land
Ligt aan je geloof wat je denkt. Ik denk God.
Je hebt het nu over jezelf, je soennietenhaat etc. verblinden je om het rechte pad te vinden.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:11 schreef darkmond het volgende:
Weer zo'n ieman die denkt altijd 100% gelijk te hebbenMag je trots op wezen.
IS dat zo?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:18 schreef darkmond het volgende:
[..]
Voor dezelfde reden dat er een hel en hemel is.
bitch please, ik voer diepere discussies op youtubequote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:17 schreef darkmond het volgende:
Zit je in een ''hete'' discussie verwikkeld, komt je moeder even zeggen dat je niet te laat moet slapen omdat school bijna weer begint
Wat is er zo recht aan soennieten? De haat naar Imam Ali? Of de haat naar Imam Hussein en het blij zijn met zijn afslachting?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:18 schreef Irakees het volgende:
[..]
Je hebt het nu over jezelf, je soennietenhaat etc. verblinden je om het rechte pad te vinden.
Allah stuurde hen, meer dan 100 duizend profeten, de taal van de naties waar ze naartoe waren gestuurd, Mohammed werd op zijn 40ste een profeet, leefde dus onder zijn volk en werd later aangewezen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:14 schreef Life2.0 het volgende:
hoe veel profeten had ie
welke talen spraken ze
hoe kwamen ze daar
gingen ze ook terug
als ze dood/vermoord werden, kwam er een vervanger
als een land zich opsplitste, wie kreeg dan de profeet
en welke god stuurde ze?
1. Er is geen bewijs dat God de aarde heeft geschapen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:15 schreef Irakees het volgende:
[..]
God heeft de aarde geschapen, maar is niet in staat om Zijn ware religie op aarde te houden? Daaromwant als je liever dit soort sprookjes gelooft i.p.v. de islam...... your loss
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:17 schreef Life2.0 het volgende:
dat is de reden dat een vriend mij geen moslim meer is (voor de buitenwereld wel, maar stiekem weet ie wel beter) als allah echt de ware god is, hoe kan ik dan atheist zijn
zo veel landen zijn er niet, dus meerdere per land, en 100k aan profetenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:20 schreef Irakees het volgende:
[..]
Allah stuurde hen, meer dan 100 duizend profeten, de taal van de naties waar ze naartoe waren gestuurd, Mohammed werd op zijn 40ste een profeet, leefde dus onder zijn volk en werd later aangewezen.
Jouw moeder? Hoe oud ben je, 14? Zit ik mijn tijd te verdoen met een kleuter?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:17 schreef darkmond het volgende:
Zit je in een ''hete'' discussie verwikkeld, komt je moeder even zeggen dat je niet te laat moet slapen omdat school bijna weer begint
Je kunt je überhaupt afvragen waarom God, als die bestaat, atheïsten heeft gecreëerd.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:17 schreef Life2.0 het volgende:
als allah echt de ware god is, hoe kan ik dan atheist zijn
15, ja waarschijnlijk wel. Je vermogen tot denken lijkt wel erg beperkt.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:22 schreef Irakees het volgende:
[..]
Jouw moeder? Hoe oud ben je, 14? Zit ik mijn tijd te verdoen met een kleuter?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |