Ik kom harder want ik voorspeldde in 2004 dat Griekenland ging winnenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik had alle 8 kwartfinalisten, de 4 halve finalisten en beide finalisten goed voorspeld. In de finale liet ik Spanje van Nederland winnen. Aldus geschiedde. Elfletterig won wel glorieus de voetbalpoule op het werk.
Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:26 schreef Greys het volgende:
[..]
als iedereen zich nou even aan Yvonne haar miniregels houdt heeft Peter ook een leuke avond...
Tip:quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:26 schreef Greys het volgende:
[..]
als iedereen zich nou even aan Yvonne haar miniregels houdt heeft Peter ook een leuke avond...
waar zijn de mini regels te vinden?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja vooral jij Greys, ouwe ESF hooligan.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat is precies je tip?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tip:
Dat gaat toch niet gebeuren helaas.
1. Niet op Oostenrijk stemmenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:27 schreef Stickertje het volgende:
[..]
waar zijn de mini regels te vinden?
Geen ladingen gifjes...that's itquote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:27 schreef Stickertje het volgende:
[..]
waar zijn de mini regels te vinden?
Dat je je de ergernis eraan beter kunt besparen áls het gebeurt.quote:
Dit topic is wel drukker dan het livetopicquote:
tot 2100 welquote:
Ik geloof niet dat hij dit zelf tweet, indien dit wel het geval is dan is dit toch wel zijn coming out.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:25 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:MinPres twitterde op zaterdag 10-05-2014 om 20:23:23Ontzettend veel succes @CommonLinnets! Op naar een historische uitslag! #ESF14 reageer retweet
Omdat iedereen zei dat dit het rustige topic is.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit topic is wel drukker dan het livetopic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |