Goede vraag, ik heb geen idee wat een origin account voor nodig is.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:00 schreef TheMercenary976 het volgende:
Ik heb net mijn PS4 gehaald en Battlefield 4, jeujj !!!
Misschien een domme vraag maar waarom moest ik een account aanmaken bij EA/Origin om de multiplayer van Battlefield te kunnen gebruiken?
Daar moest ik ook een alias invoeren. Gebruiken Battlefield en alle andere games wel gewoon mijn gamertag die ik bij PS Network heb geregistreerd en waarmee ik me aanmeld?
EA heeft altijd registratie nodig voor multiplayer, een FIFA bv ook.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:00 schreef TheMercenary976 het volgende:
Ik heb net mijn PS4 gehaald en Battlefield 4, jeujj !!!
Misschien een domme vraag maar waarom moest ik een account aanmaken bij EA/Origin om de multiplayer van Battlefield te kunnen gebruiken?
Daar moest ik ook een alias invoeren. Gebruiken Battlefield en alle andere games wel gewoon mijn gamertag die ik bij PS Network heb geregistreerd en waarmee ik me aanmeld?
Ik vind Child of Light typisch zo'n game die over een half jaartje bij PS+ krijgt.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:31 schreef FerryNL86 het volgende:
Mystikvm heb je toegevoegd![]()
Nu nog wat games kopen.
Outlast wil ik zeker kopen. Twijfel toch een beetje over Child of Light. Het ziet er super uit, maar ik weet niet of ik hem wel echt leuk ga vinden.
Ohquote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:41 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik vind Child of Light typisch zo'n game die over een half jaartje bij PS+ krijgt.
dat zal je ook niet hebben, tot de platinumquote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:33 schreef janrad het volgende:
Infamous second son toch maar gehaald, tot nu toe geen spijt van.
Schitterend. Hopelijk dat die game snel onder de 30 euro gaat, en dat ze komende E3 beelden van een nieuw deel laten zien.quote:
Ik zou hem alleen liever in het Engels spelen, Nederlands klinkt voor geen meter. Ik weet alleen niet hoe ik de taal kan veranderen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:34 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dat zal je ook niet hebben, tot de platinum
ik weet niet of het op ps4 nog steeds zo is als op ps3: zet je systeemtaal op Engels.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:14 schreef janrad het volgende:
[..]
Ik zou hem alleen liever in het Engels spelen, Nederlands klinkt voor geen meter. Ik weet alleen niet hoe ik de taal kan veranderen.
Als ik thuis zou komen met een game die alleen in het Nederlands te spelen is, en ook niet via system settings om te switchen is naar Engels, dan zou ik verdomd woedend terug naar de winkel gaan...quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:14 schreef janrad het volgende:
[..]
Ik zou hem alleen liever in het Engels spelen, Nederlands klinkt voor geen meter. Ik weet alleen niet hoe ik de taal kan veranderen.
Het blijft echt een kortzichtige blik, ik speel menig game gewoon in het Nederlands en ik erger me er zelden aan. Zeker een game als Uncharted doet het goed in het Nederlands. Verdomme Nate!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:41 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Als ik thuis zou komen met een game die alleen in het Nederlands te spelen is, en ook niet via system settings om te switchen is naar Engels, dan zou ik verdomd woedend terug naar de winkel gaan...
Die mening mag je hebben, negen van de tien games zijn slecht vertaald of niet aan te horen in het Nederlands. Doe mij maar gewoon Engelsquote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het blijft echt een kortzichtige blik, ik speel menig game gewoon in het Nederlands en ik erger me er zelden aan. Zeker een game als Uncharted doet het goed in het Nederlands. Verdomme Nate!
Ik vond Uncharted ook zeer goed in het Nederlands. Maar over het algemeen speel ik liever games in de "originele" taal.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het blijft echt een kortzichtige blik, ik speel menig game gewoon in het Nederlands en ik erger me er zelden aan. Zeker een game als Uncharted doet het goed in het Nederlands. Verdomme Nate!
Staan er toch maar 4 op. Fifa 14 en 3 lego games. Dat vind ik wel jammer dat er zo weinig demo's zijn.quote:
Is maar een gokje natuurlijk hoor. Als je hem gaaf lijkt gewoon halen, hij is maar een paar eurootjes. De enige reden dat ik hem niet haal is dat ik nog zo'n enorme backlog heb. Op PS3 dan.quote:
Sorry voor de kortzichtiche blik dat onze moedertaal gewoon fucking lelijk is, buiten het feit dat onze stemacteurs niet kunnen acteren en je media (naar mijn mening) eigenlijk zo veel mogelijk in de oorspronkelijke taal zou moeten bekijkenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |