Die switch is inderdaad lastig, speelde voorheen ook altijd enkel cod en dan is het overstappen even wennen.quote:Op maandag 12 mei 2014 06:59 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik ben dus niet de enige die opstart problemen heeft met BF.
Maar ik ben sowieso cod gewend dus dat zal ook wel meespelen (niet dat ik zo geweldig in cod ben)
Niets dan subtiliteit deze manquote:Op zondag 11 mei 2014 23:00 schreef Donderjagers het volgende:
Add DonderjagerNL voor de ultieme BF4 ervaring
Ja de controls werken prima, al vind ik de game zelf niet zo fantastisch. Het is echt een last-gen game die gerushed is voor de PS4. De game zit aardig in elkaar, maar is niet echt pakkend, het verhaal is niet heel boeiend en de gameplay is standaard en soms wat houterig. De cinematics en de gesprekken van de NPC's zijn continu hetzelfde.quote:Op maandag 12 mei 2014 01:12 schreef Friday12 het volgende:
Hoe speelt thief? Zijn de controls een beetje te doen?
Zo doe ik dat ook in de kroeg... Voor de ultieme ervaring moet je eigenlijk een flesje rood bij mij thuis in bad drinkenquote:Op maandag 12 mei 2014 10:26 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Niets dan subtiliteit deze man![]()
Add RossdaleNL, als je wil zien hoe het niet moet
Hehe, wel beter nu dat 'squad join' gebeuren in BF4, ik ga hem zo weer aanzwengelen rond 12 ofzo. Iemand van jullie nog?quote:Op maandag 12 mei 2014 10:26 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Niets dan subtiliteit deze man![]()
Add RossdaleNL, als je wil zien hoe het niet moet
Ik denk morgenavond pas weer, tenzij sporten vanavond wordt afgelast door dit schijtweerquote:Op maandag 12 mei 2014 10:50 schreef rene90 het volgende:
[..]
Hehe, wel beter nu dat 'squad join' gebeuren in BF4, ik ga hem zo weer aanzwengelen rond 12 ofzo. Iemand van jullie nog?
Ahh vanavond kan ik niet, moet ik de deur uit. Nu maar even 24/7 operation locker doen trouwens om wat puntjes te pakkenquote:Op maandag 12 mei 2014 11:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik denk morgenavond pas weer, tenzij sporten vanavond wordt afgelast door dit schijtweer
Kills pakken op locker gaat wel goed, maar puntjes pakken kun je beter op grotere maps doen en continue objectives capturenquote:Op maandag 12 mei 2014 11:22 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ahh vanavond kan ik niet, moet ik de deur uit. Nu maar even 24/7 operation locker doen trouwens om wat puntjes te pakken
Ja ik moet met bepaalde wapens nog dingen vrijspelen zoals scopes en dergelijke.quote:Op maandag 12 mei 2014 11:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Kills pakken op locker gaat wel goed, maar puntjes pakken kun je beter op grotere maps doen en continue objectives capturenDan haal je vaak veel hogere scores
Sorry, het is even nodigquote:
Open je je battlepacks wel?quote:Op maandag 12 mei 2014 11:30 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ja ik moet met bepaalde wapens nog dingen vrijspelen zoals scopes en dergelijke.
Ja laatst weer een hele rits van geopend, maar toch mis ik er nog heel wat. Kan best komen omdat ik vergeleken met veel users hier echt nog niet veel gespeeld heb.quote:
Just checking, mijn hele vriendenkring incl. ikzelf kwam er pas na weken/maanden achter dat je ze open moest maken.quote:Op maandag 12 mei 2014 11:33 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ja laatst weer een hele rits van geopend, maar toch mis ik er nog heel wat. Kan best komen omdat ik vergeleken met veel users hier echt nog niet veel gespeeld heb.
Herkenbaarquote:Op maandag 12 mei 2014 11:34 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Just checking, mijn hele vriendenkring incl. ikzelf kwam er pas na weken/maanden achter dat je ze open moest maken.![]()
Dat herken ik ook ja.quote:Op maandag 12 mei 2014 11:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
HerkenbaarHet duurde ook heel lang voordat ik doorkreeg hoe je die XP boosts moest gebruiken
Ligt eraan welke gun, sommigen zijn alleen te verkrijgen via een Assignment.quote:Op maandag 12 mei 2014 11:39 schreef rene90 het volgende:
Ik moet nu losse guns vrijspelen, maar dan moet je gewoon alleen kills maken toch?
Voor ps3 kan ik het vinden, maar de ps4 versie is uitgesteld (geweest).quote:Op maandag 12 mei 2014 12:12 schreef kreuk050 het volgende:
Op een facebook update van playstation vandaag staat dan MLB the Show 14 te downloaden is op PSN. Ik kan hem alleen niet vinden, jullie wel?
Ja, zijn er meer mogelijkheden dan dit in "practice mode" te doen?quote:Op maandag 12 mei 2014 11:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
HerkenbaarHet duurde ook heel lang voordat ik doorkreeg hoe je die XP boosts moest gebruiken
Als je in-game zit moet je even op options drukken en dan rechts onderin staan de boosts. Die moet je daar dan selecteren.quote:Op maandag 12 mei 2014 12:18 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja, zijn er meer mogelijkheden dan dit in "practice mode" te doen?
Die wist ik niet... Kwam er ook pas na tijden achter dat je ze uberhaupt moet activerenquote:Op maandag 12 mei 2014 12:19 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als je in-game zit moet je even op options drukken en dan rechts onderin staan de boosts. Die moet je daar dan selecteren.
Ja...uitgesteld maar vandaag lijkt het of ie er op komt..quote:Op maandag 12 mei 2014 12:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Voor ps3 kan ik het vinden, maar de ps4 versie is uitgesteld (geweest).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |