Nee, op mijn werk laten bezorgen, maar hij gaat wel gewoon mee naar huis zoquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:09 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Kantoor aan huis?
Dus dat wordt 'overwerken' vanavond
Ik voeg je ook wel toe (nyx1978)quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:11 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dutchkeltie. Ik zoek nog wat BF4 vrindjes
Je hebt 2 vliegdekschepen en een x aantal vlaggen. Bij bepaalde vlaggen staan raketlanceerders welke schieten als je vlag hebt. Is de carrier van de tegenstander stuk genoeg (door de raketlanceerdersvlaggen) gaat de carrier open. Kan je met boten heen of via spawnpoint (parachute). In carrier staan 2 rushpoints welke je op moet blazen: win.quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:12 schreef rene90 het volgende:
Dat carrier assault, hoe werkt dat even simpel uitgelegd? Je hebt een soort vliegdekschip, en als je bepaalde vlaggen hebt gaat er iets 'open' en kan je iets kapot maken ofzo? Hoe de hel kom je dan op dat schip, met bootjes als de tyfus erheen varen?
ok ik ga je toevoegen want ik vind co-op ook vet, mits je het een beetje kanquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:12 schreef jackson het volgende:
[..]
PSN: JacksonClaxon, mocht je een keer willen Fifa-en. Ben ook altijd in voor een potje Co-op, vind ik eigenlijk toffer dan tegen elkaar.
[..]
Zie PSN hierboven
Dat is echt appels met peren vergelijken.quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:40 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
WTF Ubisoft,een PS3 spel als FF 13-2(Azië versie) kan wel makkelijk draaien in 1080P resolutie. Maar een fucking PS4 spel als Watch Dogs juist niet.
Speel derde divisie Ultimate Team, vroeger eerste divisie met fifa 13. Speelde ook eerste divisie co-op met fifa 13. Oftewel, ik kan het een beetje maar ben geen held.quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:41 schreef kreuk050 het volgende:
[..]
ok ik ga je toevoegen want ik vind co-op ook vet, mits je het een beetje kan
Hoezo??quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:45 schreef VulpX het volgende:
[..]
Dat is echt appels met peren vergelijken.
Dat is zeker niet gek nee!quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:01 schreef Lastpost het volgende:
MLB trouwens voor €44,99 in de Europese store. Mooi prijsje.
https://store.sonyenterta(...)EMCID=GM300000_store
Blijkbaar dus niet, of niet zonder een paar grafische extraatjes uit te zetten. Bovendien vergelijk je een game die maar op 2 platformen uitkomt met eentje die op 6 platformen moet uitkomen. Optimalisatie is bij WD dus ver te zoeken. Komt nog eens bij dat we aan het begin van de nieuwe consolecyclus zitten, dus de games zijn niet van de grond af aan opgebouwd op rekening te houden met de nieuwe hardware. De 1080p/60 games komen echt nog wel hoor, vanaf eind dit jaar zullen de meeste games alleen nog maar op current-gen uitkomen en dan zullen we minder van dit soort gezeik hebben.quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:58 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Hoezo??
Watch Dogs kan wel gespeeld woorden op 1080P/30 FPS!!
dat is volgens mij ook de enige (recente) game met een normale prijs in de storequote:Op woensdag 14 mei 2014 17:01 schreef Lastpost het volgende:
mij mag je ook wel toevoegen voor bf4 : TjRubenquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:18 schreef Keltie het volgende:
[..]
Je hebt 2 vliegdekschepen en een x aantal vlaggen. Bij bepaalde vlaggen staan raketlanceerders welke schieten als je vlag hebt. Is de carrier van de tegenstander stuk genoeg (door de raketlanceerdersvlaggen) gaat de carrier open. Kan je met boten heen of via spawnpoint (parachute). In carrier staan 2 rushpoints welke je op moet blazen: win.
En toevallig eentje die ik graag wenste, maar even binnen hengelen een dezer dagen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:38 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
dat is volgens mij ook de enige (recente) game met een normale prijs in de store
Dat zei ik ook al maar mensen blijven maar janken.quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:30 schreef VulpX het volgende:
[..]
Blijkbaar dus niet, of niet zonder een paar grafische extraatjes uit te zetten. Bovendien vergelijk je een game die maar op 2 platformen uitkomt met eentje die op 6 platformen moet uitkomen. Optimalisatie is bij WD dus ver te zoeken. Komt nog eens bij dat we aan het begin van de nieuwe consolecyclus zitten, dus de games zijn niet van de grond af aan opgebouwd op rekening te houden met de nieuwe hardware. De 1080p/60 games komen echt nog wel hoor, vanaf eind dit jaar zullen de meeste games alleen nog maar op current-gen uitkomen en dan zullen we minder van dit soort gezeik hebben.
Helemaal los hiervan ook nog: dat iets compleet willekeurigs op 1080/60 draait op de ene generatie staat natuurlijk helemaal los of een andere willekeurige game van een andere maker 1080/60 draait op een andere generatie. Vandaar appels en peren. De PS4 kan van alles en nog wat makkelijk op 1080/60 draaien, maar dan moeten devs niet zo eigenwijs zijn en a) niet cross-platform ontwikkelen en b) durven wat grafische pracht en praal uit te zetten om die target te halen.
quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:30 schreef VulpX het volgende:
[..]
Blijkbaar dus niet, of niet zonder een paar grafische extraatjes uit te zetten. Bovendien vergelijk je een game die maar op 2 platformen uitkomt met eentje die op 6 platformen moet uitkomen. Optimalisatie is bij WD dus ver te zoeken. Komt nog eens bij dat we aan het begin van de nieuwe consolecyclus zitten, dus de games zijn niet van de grond af aan opgebouwd op rekening te houden met de nieuwe hardware. De 1080p/60 games komen echt nog wel hoor, vanaf eind dit jaar zullen de meeste games alleen nog maar op current-gen uitkomen en dan zullen we minder van dit soort gezeik hebben.
Helemaal los hiervan ook nog: dat iets compleet willekeurigs op 1080/60 draait op de ene generatie staat natuurlijk helemaal los of een andere willekeurige game van een andere maker 1080/60 draait op een andere generatie. Vandaar appels en peren. De PS4 kan van alles en nog wat makkelijk op 1080/60 draaien, maar dan moeten devs niet zo eigenwijs zijn en a) niet cross-platform ontwikkelen en b) durven wat grafische pracht en praal uit te zetten om die target te halen.
Game devs kunnen inderdaad beter hun best doen,risico's nemen en PS4 op maximale kracht(bijna 100%) gebruiken.quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:52 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Dat zei ik ook al maar mensen blijven maar janken.
Gewoon een pc monitor?quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:48 schreef Zaibatsu01 het volgende:
Iemand tips voor een monitor voor de PS4?
Ziet er mooi uit maar heb denk ik liever een met speakers en usbquote:Op woensdag 14 mei 2014 18:09 schreef FerryNL86 het volgende:
[..]
Gewoon een pc monitor?
Ik heb deze pas gekocht: http://www.monitorstore.n(...)33v.html?sort-order&
Ik kwam van een 22 inch scherm dus voor mij is het best alweer een verschil qua grootte.
Heb je geen surround set of wat anders voor je muziek.quote:Op woensdag 14 mei 2014 18:11 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
Ziet er mooi uit maar heb denk ik liever een met speakers en usb
Waarom zijn er zoveel mensen hier die dit spel willen?quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:48 schreef Lastpost het volgende:
[..]
En toevallig eentje die ik graag wenste, maar even binnen hengelen een dezer dagen.
gewoon zn standaard samsung syncmaster ding, top dingenquote:Op woensdag 14 mei 2014 17:48 schreef Zaibatsu01 het volgende:
Iemand tips voor een monitor voor de PS4?
Gekocht. Wist niet dat geld toevoegen zo makkelijk was. Nu nog even binnen harken :-). Weekend zit helemaal vol, dus ergens volgende week eens kijken.quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:01 schreef Lastpost het volgende:
Ik zal je ook eens toevoegenquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:12 schreef jackson het volgende:
[..]
PSN: JacksonClaxon, mocht je een keer willen Fifa-en. Ben ook altijd in voor een potje Co-op, vind ik eigenlijk toffer dan tegen elkaar.
[..]
Zie PSN hierboven
Ik speel nooit met clubs, alleen als ik Co-op doe. Ben dus helaas ook niet gewend aan een team, dat is wel lastig met co-op.quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:15 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ik zal je ook eens toevoegen
Co-op heb ik nog nooit gedaan in FIFA wel in PES
Met welke clubs speel je meestal?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |