abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140494562
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 12:28 schreef LittleLady het volgende:

[..]

Als een man binnen een week zegt, ik hou van jou, dan is hij gigantisch wanhopig en stelt hij zich afhankelijk op, je kan namelijk niet van iemand houden in een week en geen vrouw zit op een volwassen kleuter te wachten.
Wat een onzin joh :') Zo zwaar weegt die shit echt niet. Helemaal als je het gewoon terloops doet
pi_140499332
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 00:37 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Wat een onzin joh :') Zo zwaar weegt die shit echt niet. Helemaal als je het gewoon terloops doet
Zo zwaar weegt dat wel, je kan namelijk niet na een week zeggen, ik hou van jou, dat is ongeloofwaardig, claimend en vervelend.
Pas als je wat verder in relatie bent en samen dingen hebt gedaan kun je zeggen ik hou van jou, in het begin laat iedereen namelijk toch zijn mooiste kant zien.
pi_140503530
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 09:24 schreef LittleLady het volgende:

[..]

Zo zwaar weegt dat wel, je kan namelijk niet na een week zeggen, ik hou van jou, dat is ongeloofwaardig, claimend en vervelend.
Pas als je wat verder in relatie bent en samen dingen hebt gedaan kun je zeggen ik hou van jou, in het begin laat iedereen namelijk toch zijn mooiste kant zien.
En ik zeg dat niet iedereen zo moeilijk denkt en waarbij het meteen als een molensteen om de nek hangt.
pi_140505228
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 12:45 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

En ik zeg dat niet iedereen zo moeilijk denkt en waarbij het meteen als een molensteen om de nek hangt.
dan ben je een van de weinigen
pi_140505761
quote:
13s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 18:44 schreef ludenski het volgende:
hallo,

dit is mijn eerste topic en k ben niet blij dat ik hem moet plaatsen :S

hier is wat er gaande is,

ik heb mijn vriendin ontmoet via tinder een paar maanden geleden, we hebbe heel erg veel gepraat en afgesproken en na veel gedoe is er een relatie uitgekomen, er waren wat twijfels maar we zeide bijde dat we het 100% willen en verliefd op elkaar waren, het probleem was dat ik meteen op vakantie moest 2weken dus dat was niet echt een mooie start. tijdens de vakantie hadden we heelveel contact en ik vertelde haar vaak dat k van dr hield (niet meteen), en zei mij ook. maar op de laatste dag voordat ik terug zou reizen maakte ze het ineens uit (echt uit het niets)

ze vertelde me dat ik te snel ging en ik dr best wel claimde, ik zij tegen dr dat het me spijt en dat ze het aan had moeten geven zodat ik daar wat aan kon doen. maar ze wilde het nietmeer omdat ze twijfelde.

ookal kom k nu mss over als n pussy maar ik was er best kapot van en heb mss nogal kut regeageerd. een paar dagen later vertelde ik dr dat ik het wel kan accepteren en we gwoon vrienden konden zijn. alleen na 2dagen bleek dat dit niet werkte en hadde we best wel n beetje ruzie.

nu praat ik al een paar dagen niet met dr omdat het niet fijn is om nog met gevoelens te praten, en dit heb k dr ook eerlijk gezegd.

maar ik wil dr heelgraag terug winnen en ik weet nu echt niet wat k moet doen heb ook niet het idee dat ze me mist of iets :S :S

dus ik hoop dat jullie me tips kunnen geven :)

alvast bedankt!!
Lieverd je bent hartstikke verliefd geworden en daarmee heb je jezelf een beetje tegengewerkt.
Dat is niet raar. Dat gebeurd vaak bij mensen wanneer ze voor het eerst zulke gevoelens krijgen. Maar je moet het ook van haar kant begrijpen. Hoe zou jij het zelf vinden als iemand jou loopt te claimen? Ongeacht of je daar verliefd op bent of niet.

Verliefdheid is leuk maar een relatie is zeker nog in zo een jonge fase een deel van iemands leven. En niet waar het leven omdraait.
Voor haar kwam je te afhankelijk over, dat maakt haar bang.

Je hebt de persoon die je leuk vind en het type relatie wat je wilt hebben.
Jij kan beslissen hoe jij het wilt voor jezelf. Maar jullie lijken niet op 1 lijn te zitten wat dat betreft.
Ok jammer.. Kan gebeuren. En over 3 weken ben je dit vergeten.

Als je haar terug wilt, dat is best een makkie. Negeer haar(volledig ook geen zielige whatsapp statussen en onzin). Ga leuke dingen doen. Ga weer genieten en dan zie je zelf dat ik gelijk had.
pi_140506430
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 00:37 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Na een week "ik hou van je" gaan roepen vind ik anders ook wel flink wanhopig klinken.
pi_140508089
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 19:04 schreef ludenski het volgende:

[..]

nog n tip voor jou, leer tegen wie je praat ik heb zat vriendinne gehad en doe universiteit
Zeker. :')
  PR en moderator donderdag 29 mei 2014 @ 19:08:29 #158
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_140514717
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 19:19 schreef znarch het volgende:
TS is een beta kneus. Rot toch op je. Je komt over als een 12 jarige.
Bèta-kneuzen kunnen spellen.
TS zit denk ik in 3 VMBO.
Fuck the EBU.
  PR en moderator donderdag 29 mei 2014 @ 19:14:16 #159
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_140514908
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 21:31 schreef AssiMar. het volgende:

[..]

Je doet zeker GOM-opleiding ofzo? :')
Verder laat haar even tot bezinking komen en praat eerst die ruzie uit. Ga vooral niet bij haar langs, dat gaat er alleen maar meer op lijken dat je haar ''claimt''.
Het is per se, niet persé.

Wel goed corrigeren dan, he.
Persoonlijk zou ik de (verspilde) moeite niet eens nemen, TS neemt zijn taalgebruik toch niet serieus dus eventuele verbeteringen zullen toch niet bij 'm blijven plakken :')

[ Bericht 17% gewijzigd door Moira op 29-05-2014 19:24:35 ]
Fuck the EBU.
  donderdag 29 mei 2014 @ 19:15:21 #160
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_140514935
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 18:56 schreef ludenski het volgende:

[..]

20
Flikker op :')
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_140515337
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 17:29 schreef sperzieboontjes het volgende:
Was vermoeiend om te lezen maar ik denk dat je het allemaal iets te serieus nam.
Ach, laat die gast toch. Het was overduidelijk zijn eerste meisje waar hij iets mee begon.
En dan ben je in de hemel er mee :) En zie je haar al als vriendin :)
Had ik ook. Daarmee ging ik heel vaak op mijn bek, tot ik langzaam ervan leerde..

Kortom, er is een krasje op zijn ziel en dat helpt wel om een Man te zijn. Dat betekent dat je niet zo hard van stapel loopt, als echte man. Maar daar moet je wel wat voor geleerd hebben.

De ene heeft dat op zijn 18e door, de andere op zijn 30ste :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_140529353
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 14:27 schreef Blindboy het volgende:

[..]

Na een week "ik hou van je" gaan roepen vind ik anders ook wel flink wanhopig klinken.
1 week oke, maar na 1,5 maand gewoon terloops dat roepen of iets zou voor mij echt niet ineens raar klinken hoor.
pi_140529376
De beste manier is wachten totdat vrouw in kwestie zelf gaat vragen of je wel van d'r houdt.
pi_140533161
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 03:20 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

1 week oke, maar na 1,5 maand gewoon terloops dat roepen of iets zou voor mij echt niet ineens raar klinken hoor.
Dat is toch totaal wat anders :? Eerst roepen dat het onzin is, om er opeens 6 weken in plaats van 1 week van te maken. Zo kan ik ook elk argument winnen.
pi_140544842
quote:
13s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 18:44 schreef ludenski het volgende:
hallo,

dit is mijn eerste topic en k ben niet blij dat ik hem moet plaatsen :S

hier is wat er gaande is,

ik heb mijn vriendin ontmoet via tinder een paar maanden geleden, we hebbe heel erg veel gepraat en afgesproken en na veel gedoe is er een relatie uitgekomen, er waren wat twijfels maar we zeide bijde dat we het 100% willen en verliefd op elkaar waren, het probleem was dat ik meteen op vakantie moest 2weken dus dat was niet echt een mooie start. tijdens de vakantie hadden we heelveel contact en ik vertelde haar vaak dat k van dr hield (niet meteen), en zei mij ook. maar op de laatste dag voordat ik terug zou reizen maakte ze het ineens uit (echt uit het niets)

ze vertelde me dat ik te snel ging en ik dr best wel claimde, ik zij tegen dr dat het me spijt en dat ze het aan had moeten geven zodat ik daar wat aan kon doen. maar ze wilde het nietmeer omdat ze twijfelde.

ookal kom k nu mss over als n pussy maar ik was er best kapot van en heb mss nogal kut regeageerd. een paar dagen later vertelde ik dr dat ik het wel kan accepteren en we gwoon vrienden konden zijn. alleen na 2dagen bleek dat dit niet werkte en hadde we best wel n beetje ruzie.

nu praat ik al een paar dagen niet met dr omdat het niet fijn is om nog met gevoelens te praten, en dit heb k dr ook eerlijk gezegd.

maar ik wil dr heelgraag terug winnen en ik weet nu echt niet wat k moet doen heb ook niet het idee dat ze me mist of iets :S :S

dus ik hoop dat jullie me tips kunnen geven :)

alvast bedankt!!
Vrouwen willen geen vent die hen achterna loopt als een lammetje.
Je enige kans om haar terug te winnen is door haar wat te negeren en een houding te hebben van "het kan me weinig schelen".
Maar omdat je moeite heb met haar reactie, ben ik er al vrij zeker van dat je moet werken aan je eigen ontwikkeling zodat je volgende keer assertiever en minder vatbaar bent voor wat andere mensen denken. Zelfvertrouwen, en een tikkeltje arrogantie. Haar mening kan je weinig schelen.
Vrouwen klagen erover, maar ze worden er geil van.

Nice guys finish last, onthoud dat heel goed
liefde overwint alles. Maar AIDS ook
  vrijdag 30 mei 2014 @ 18:23:56 #166
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_140544976
:')
En altijd het laatste woord.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: