Nee.quote:
Jawel. Zonder spraakverwarring, dus aaneen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:17 schreef darkmond het volgende:
Het is geen samenstelling?![]()
Nou ja, boeit verder weinig.
ik ga ff chinees halen zoquote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:13 schreef ludenski het volgende:
kunne jullie nu oprotten met zeiken over mijn taalgebruik en oprotten al heb je niks nuttigs te zeggen....
ga op iemand anders haten
Hoho, het is niet exact de OP. Dit keer schrijft hij beiden met de goede klinkers, maar zeiden fout. In plaats van andersom zoals in de OP.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Fijn dat je de OP nogmaals plaatst. Vaak wordt-ie juist verwijderd.
Kut en fok! zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:17 schreef darkmond het volgende:
[..]
Het is geen samenstelling?![]()
Nou ja, boeit verder weinig.
Holy fuck.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:18 schreef Westerling het volgende:
Hoho, het is niet exact de OP. Dit keer schrijft hij beiden met de goede klinkers, maar zeiden fout. In plaats van andersom zoals in de OP.
Stakkerquote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:04 schreef ludenski het volgende:
[..]
nog n tip voor jou, leer tegen wie je praat ik heb zat vriendinne gehad en doe universiteit, duidelijk maakt het dus geen fuck uit of je wat spelfouten maakt omdat je dit heelsnel in elkaar flasnt via j telefoon en wat spelfouten maakt, dat maakt alleen mensen zoals jij uit die op zon forum als dit persee mensen moeten haten om zichzelf beter te voelen
Als dat het enige en het eerste is wat je gevonden hebt dan moet jij je helemaal schamen. Of begin jij halverwege met lezen?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 18:49 schreef Skv het volgende:
En leer het verschil tussen ei en ij. 'Rijzen'
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:18 schreef thom_05 het volgende:
Een vrouw heeft een man nodig. Een MAN. En nee ik bedoel niet een man wat jullie kinderen tegenwoordig denken dat een man is maar een man old school.
Bagatelliseer het maar...quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:04 schreef ludenski het volgende:
[..]
nog n tip voor jou, leer tegen wie je praat ik heb zat vriendinne gehad en doe universiteit, duidelijk maakt het dus geen fuck uit of je wat spelfouten maakt omdat je dit heelsnel in elkaar flasnt via j telefoon en wat spelfouten maakt, dat maakt alleen mensen zoals jij uit die op zon forum als dit persee mensen moeten haten om zichzelf beter te voelen
Je begint sowieso al geen relatie als je daarvoor al heel veel gezeik hebt, zoals jij aangeeft. Gezeik voordat een relatie überhaupt begint, is een slechte voorbode waardoor je meteen al moet weten dat het geen zin heeft. Knoop dit goed in je oren en gebruik deze kennis de volgende keer.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 18:50 schreef ludenski het volgende:
[..]
ja maar je begint toch geen f**ing relatie nadat je elkaar 3maanden lang kent en maakt het vervolgens ineens uit??
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |