Vlakbij Assen.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 14:08 schreef Greys het volgende:
Cyan, woon jij helemaal bovenin Nederland zeker?
Da's de enige plaats waar het nu onweert.
http://www.lightningmaps.org/realtime?lang=nl
Brunchquote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:33 schreef Peter het volgende:
Ik ben er al even uit hoor. Nu nog ontbijten..
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:44 schreef Greys het volgende:
Jezus Peet, de piepers kunnen al haast weer op
Interval act bedacht door een fan geloof ik. Volgens mij had de Deense tv eerder dit jaar een bericht geplaatst op eurovision.tv om een idee in te sturen voor de interval act. Nu was er een fan die wilde weten hoe het ESF er in de toekomst uit gaat zien. En zie...quote:
Ik heb echt het idee dat ik tijdens de uitzendingen de schoonheid van veel nummer niet heb gehoord. Er rustig naar luisteren levert nog wat mooie plaatjes op die ik me niet had herinnerd.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:53 schreef Greys het volgende:
Ja vond ik ook, zéker in de finale waar je die vrouw wat minder hard hoorde
De jury van Malta was corrupt en zette ons bijna op de laatste plaatsquote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:51 schreef Peter het volgende:
En hup ESF muziek opzetten. 'Coming Home - Firelight' (Malta) is ook een heerlijk nummer
Precies, iemand moet er toch voor gestraft worden.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:03 schreef Greys het volgende:
Oh in dat geval vind ik het een schijtnummer en die zanger ook helemáál niet leuk
Precies, Boe-roepen bij de Russische tweeling was ook terechtquote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Precies, iemand moet er toch voor gestraft worden.
Waar zouden de Smurfen de rest van het jaar dan moeten wonen?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:20 schreef Greys het volgende:
Ik heb dus écht altijd gedacht dat paddenstoelen 'typisch herfst' waren he?![]()
[ afbeelding ]
Cakequote:
quote:
quote:
Je lokplaatje heeft gewerktquote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:07 schreef Greys het volgende:
I've got a cake to bake
and got no clue at allllllll
Tsjoe tsjoe, tsjoetsjoe tetoeoeeee
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:09 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Je lokplaatje heeft gewerkt
Als Toek niet geband was had je die ook al hier hangen
quote:
quote:Op maandag 26 mei 2014 18:37 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Monaco komt terug
http://eurovoix.com/2014/05/25/monaco-return-in-2015/
quote:
Ik niet.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:49 schreef Greys het volgende:
Ik heb echt een Afwas des Doods![]()
![]()
Kan iemand mij even een rotschop verkopen?
Alleen mijn schoenen, mijn poncho deed het primaquote:Op maandag 26 mei 2014 19:52 schreef Cat22 het volgende:
Ik zie de plastic rups ook.God, wat waren we toen doorweekt.
Gewoon buiten zetten en wachten op een flinke regenbuiquote:Op maandag 26 mei 2014 19:49 schreef Greys het volgende:
Ik heb echt een Afwas des Doods![]()
![]()
Kan iemand mij even een rotschop verkopen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |