Utopiaans!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:59 schreef isax het volgende:
[..]
ik krijg straks frietjes
wat zijn we gezond
eerst 3 dagen in de kast op kamer tempratuur laten komenquote:
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Roerei, cheddar, jalapeño's, uien, rode peper, siroop, ham, worst en BACON.quote:
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:33 schreef Braindead2000 het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Bad Manners - Mafia
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:37 schreef Baconbus het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
The Roots - Guns are drawn
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:52 schreef PaRoDiUzZ het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Blackalicious - Feel That Way
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:20 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Roerei, cheddar, jalapeño's, uien, rode peper, siroop, ham, worst en BACON.![]()
Ja die wrap is een soort van pannenkoek begrijp ik, en die Amerikanen hebben daar vaak graag 'Maple Syrup' bij.quote:
Haha Sizzurp. Dat hoef ik niet.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 18:00 schreef Copycat het volgende:
Sizzurp erbij drinken, zodat je die vette meuk niet proeft.
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:55 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
En ik kan deze niet laten omdat zaterdag(en msschien de beste grease samples die ooit gebruikt worden in een rap nummer).om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
De La Soul - A Roller Skating Jam Named Saturdays
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 18:00 schreef Copycat het volgende:
Sizzurp erbij drinken, zodat je die vette meuk niet proeft.
Ken je de site whosampled.com?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:55 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
En ik kan deze niet laten omdat zaterdag(en msschien de beste grease samples die ooit gebruikt worden in een rap nummer).om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
De La Soul - A Roller Skating Jam Named Saturdays
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop