Yep, mede dankzij al die mensen die denken dat hun kilootje niet telt.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:48 schreef Braindead2000 het volgende:
Ach, de paling zal het niet boeien dat hij uitsterft. De mens doet het zichzelf aan.
Ja maar! Hullie doen het in veel grotere mate! Dus dan mag ik mijn kleine steentje heus wel bijdragen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:45 schreef mootie het volgende:
De paling is ernstig bedreigd. Dus lijkt me een uitstekende zaak dat niet iedereen er zomaar op mag vissen.
Tonnen paling met 1 haal naar boven halen en bij vangst kapot maken wat die grote trollers doen vergelijken met een paar kilo die ik vang.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wooblabalurg
Ik ben compleet verslaafd geraakt aan Civilization Vquote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja maar! Hullie doen het in veel grotere mate! Dus dan mag ik mijn kleine steentje heus wel bijdragen.
Mooie instelling.
Droog. Even wat boodschappen doen en daarna weer verder met Vikings.
Wat vind je van Gandhi?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 15:35 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik ben compleet verslaafd geraakt aan Civilization V
Ik Google een game. Met de V van Vikings?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 15:35 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik ben compleet verslaafd geraakt aan Civilization V
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 15:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik Google een game. Met de V van Vikings?
En natuurlijk begon het weer te regenen toen ik naar huis fietste vanaf de supermarkt.
Met die gast valt geen oorlog te voeren danwel samen te werken, hij word zo'n beetje kwaad op alles dat vooruitgang bevordert.quote:
* Miek37 Pakt snel die laatste 2 stukjes ook nogquote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:49 schreef isax het volgende:
[..]
ik dacht ga 6 stuks naar binnen stoppen maar het werden er maar 2
smakelijkquote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:50 schreef Miek37 het volgende:
[..]
* Miek37 Pakt snel die laatste 2 stukjes ook nog
ik krijg straks frietjesquote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:58 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Ik ben nu een beetje misselijk en moet zo nog aan de shoarma.![]()
Utopiaans!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:59 schreef isax het volgende:
[..]
ik krijg straks frietjes
wat zijn we gezond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wooblabalurg
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:20 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Roerei, cheddar, jalapeño's, uien, rode peper, siroop, ham, worst en BACON.![]()
Ja die wrap is een soort van pannenkoek begrijp ik, en die Amerikanen hebben daar vaak graag 'Maple Syrup' bij.quote:
Haha Sizzurp. Dat hoef ik niet.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 18:00 schreef Copycat het volgende:
Sizzurp erbij drinken, zodat je die vette meuk niet proeft.
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:55 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
En ik kan deze niet laten omdat zaterdag(en msschien de beste grease samples die ooit gebruikt worden in een rap nummer).
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 18:00 schreef Copycat het volgende:
Sizzurp erbij drinken, zodat je die vette meuk niet proeft.
Ken je de site whosampled.com?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:55 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
En ik kan deze niet laten omdat zaterdag(en msschien de beste grease samples die ooit gebruikt worden in een rap nummer).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |