Jij kijkt te veel films, het valt best mee hoor..quote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:15 schreef Baconbus het volgende:
[..]
maar heroïne zou ik wel bewaren totdat je niet meer zoveel tijd hebt
Chase the magic dragon!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:16 schreef Joezi het volgende:
[..]
Jij kijkt te veel films, het valt best mee hoor..alleen die jeuk!! die tergende jeuk!!! kword er gek van@!#@!#
Je zou je prima vermaken, het is allemaal heel vrolijk.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:15 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Het ziet er grappig uit en klinkt ook erg leuk.
Zeker iets om in de gaten te houden.
er stond een stukje op nu.nl dat pammetjes erger zijnquote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:15 schreef Baconbus het volgende:
[..]
maar heroïne zou ik wel bewaren totdat je niet meer zoveel tijd hebt
dat geloof ik wel, pammetjes moet je ook niet nemen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:17 schreef isax het volgende:
[..]
er stond een stukje op nu.nl dat pammetjes erger zijn
zo nu en dan kan het geen kwaadquote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:19 schreef Baconbus het volgende:
[..]
dat geloof ik wel, pammetjes moet je ook niet nemen.
ach voel je niets vanquote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:20 schreef Baconbus het volgende:
[..]
als je net als Dr. Dre wil doen, is het een aanrader
och dat was diazepam ook wel valium, krijgt tegenwoordig iedereen met een beetje rugpijn!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:20 schreef Baconbus het volgende:
[..]
als je net als Dr. Dre wil doen, is het een aanrader
graag 4 strips tegelijk innemenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:21 schreef Joezi het volgende:
[..]
och dat was diazepam ook wel valium, krijgt tegenwoordig iedereen met een beetje rugpijn!In Azië vrij te koop als hoestdrank
wil je er een? heb er nog tweequote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:22 schreef Persefoneia het volgende:
Was ik weer. Hebben jullie het over pammetjes?
Van een gram speed slaap ik 2 dagen nietquote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:25 schreef isax het volgende:
ik ben verdwaalt op fok en zit nu een topic te lezen speed>meth
wij zijn te braaf.
zou niet veel kwaad kunnen. Andrea zat gewoon aandacht te trekken, lege stripjes naast je bed leggenquote:
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:26 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Van een gram speed slaap ik 2 dagen niet
Dat was laatst op DWDD hoe dat gemaakt werd in 20 sec of zo ...quote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:25 schreef isax het volgende:
ik ben verdwaalt op fok en zit nu een topic te lezen speed>meth
wij zijn te braaf.
Haha ja ik kreeg het ook voor mijn rug. Wist ik veel mijn collega's dachten dat ik stoned was. Ja dat klopte ook wel. Wel lekkerquote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:21 schreef Joezi het volgende:
[..]
och dat was diazepam ook wel valium, krijgt tegenwoordig iedereen met een beetje rugpijn!In Azië vrij te koop als hoestdrank
ik ook jammer genoeg.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:24 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Heb nog wel, dank jeIk heb ze helaas nodig.
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Haha ja ik kreeg het ook voor mijn rug. Wist ik veel mijn collega's dachten dat ik stoned was. Ja dat klopte ook wel. Wel lekker
daar gebruik ik caffeine voor.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:26 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Van een gram speed slaap ik 2 dagen niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |