Wat een onzin zeg je toch man.quote:
Allemaal vriendschappelijk of toen ze al geplaatst waren. Toen het er nog toe deed in de poule, wonnen ze nagenoeg alles.quote:
maar 3-0 ...als ik het zo bekijk is NL zo slecht nog niet met al die eredivisiespelers...quote:
Agüero en Higuaín deden niet eens mee.quote:Op donderdag 5 juni 2014 02:25 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
maar 3-0 ...als ik het zo bekijk is NL zo slecht nog niet met al die eredivisiespelers...
chili bijna 20 minuten tegen noord ierland ook nog 0-0
Natuurlijk, lijkt me de evidentie zelve.quote:Op donderdag 5 juni 2014 09:31 schreef Iwanius het volgende:
Wil je nu zeggen dat we ernstig rekening moeten houden met een Belgisch elftal dat daar minimaal de 1/4 finale haalt? [ afbeelding ]
Dat moet zeker tot de mogelijkheden behoren ja. Portugal in de achtste finales moet lukken. Daarna wordt het dus Frankrijk, Zwitserland of Argentinië. Met een beetje geluk kunnen ze gewoon doorstoten naar de halve finale.quote:Op donderdag 5 juni 2014 12:12 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Natuurlijk, lijkt me de evidentie zelve.
Ik gok op kwartfinale voor belgie.
Jazeker. Sowieso dat gebitch van sommige figuren dat 5-1 een prutsprestatie is.quote:Op donderdag 5 juni 2014 08:38 schreef BramKVO het volgende:
Dan doet belgie het best lekker met 5-1 tegen Luxemburg en 0-2 op Zweden
Goede post ditquote:Op donderdag 5 juni 2014 12:30 schreef hafcfan het volgende:
Kunnen die Belgen hun kop eens houden. Met hun arrogante kut gedrag. Ons kneusjes noemen en zelf nog nooit wat gepresteerd. let maar op wij staan er wel weer al was dit natuurlijk zelfs voor een oefenwedstrijd wel erg, maar ik sluit niet uit dat het een tactiek was om de tegenstanders zand in de ogen te strooien.
De frustratie druipt er vanaf.quote:
Ik heb het niet over Nederland. Had je ook wel kunnen weten, want aan 2-0 tegen Wales is niks mis mee en lees de reacties van die Belgen boven je.quote:Op donderdag 5 juni 2014 12:39 schreef Halcon het volgende:
[..]
De frustratie druipt er vanaf.
Als NL en de spelers van NL expres kut spelen om de tegenstanders zand in de ogen te strooien, dan slagen ze met overtuiging in het eerste deel van die tactiek.
Die post van 12.30 gaat toch deels over NL?quote:Op donderdag 5 juni 2014 12:42 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik heb het niet over Nederland. Had je ook wel kunnen weten, want aan 2-0 tegen Wales is niks mis mee en lees de reacties van die Belgen boven je.
Nee manquote:Op donderdag 5 juni 2014 12:47 schreef Halcon het volgende:
[..]
Die post van 12.30 gaat toch deels over NL?
Lees het topic gewoon even door voor je reageerd. Want het kansloze afzeiken van Nederland slaat nergens op. En nog een gratis tip, bekijk de UI van HAFCfan even.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |