quote:
Hahaha en dan ook nog 9e worden bij de jury's, geweldigquote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:18 schreef Greys het volgende:
Ik vond de oma's leuk![]()
PURTEH VOR EFFRIEBUDDIE DENS!
Die heb ik gisteren gekeken en sindsdien zit ik met dat deuntje in m'n hoofdquote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:18 schreef Greys het volgende:
Ik vond de oma's leuk![]()
PURTEH VOR EFFRIEBUDDIE DENS!
Komt omdat Turkije niet meedoetquote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:19 schreef Cyan9 het volgende:
Ik vind dit eigenlijk wel een goed songfestival jaar..
Hadden ze ook geen groep studenten een vakantie in het buitenland aangeboden? Hoefden ze alleen maar zich suf te sms-en om te stemmen en de rest was betaald relaxen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:17 schreef alors het volgende:
[..]
callcenters in het buitenland. Met geld koop je alles.
Het Hoofd wordt binnenkort in heel Europa herkendquote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:20 schreef aarontje112 het volgende:
1000 die-hards zitten er naar die stream te kijken
Allemaal prima maar dat ze de overwinning achteraf dan niet is afgepakt is natuurlijk wel raarquote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:20 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Hadden ze ook geen groep studenten een vakantie in het buitenland aangeboden? Hoefden ze alleen maar zich suf te sms-en om te stemmen en de rest was betaald relaxen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |