Oh, die heb ik dan gemistquote:Op dinsdag 13 mei 2014 08:38 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ohhh k vroeg iedereen mee hierdus ook jou
Ik heb geen speciale uitnodiging gehad...quote:Op dinsdag 13 mei 2014 08:38 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ohhh k vroeg iedereen mee hierdus ook jou
ik heb hier gewoon bericht geplaatst wie er zin had om met david en mij mee te gaan poolen...quote:Op dinsdag 13 mei 2014 08:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb geen speciale uitnodiging gehad...
Had me inderdaad wel leuk gelekenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 08:55 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
potverdikkiehad jou ook wel willen meeten
ga ff op david mopperen die had je best een appje kunnen sturenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 08:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Had me inderdaad wel leuk geleken
done... die word vrolijk van me als ie wakker wordt van mijn appquote:Op dinsdag 13 mei 2014 08:58 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ga ff op david mopperen die had je best een appje kunnen sturen![]()
Wie niet?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 08:55 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
potverdikkiehad jou ook wel willen meeten
Toppie. Gisteren zelfs om 22:00 nog even de hardloopschoenen aangetrokken na circa 6 maanden lamballen.quote:
Die was gistermiddag nog bij me zelfsquote:Op dinsdag 13 mei 2014 08:58 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ga ff op david mopperen die had je best een appje kunnen sturen![]()
uhh iedereen wel hoor hihiquote:Op dinsdag 13 mei 2014 09:02 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Wie niet?
[..]
Toppie. Gisteren zelfs om 22:00 nog even de hardloopschoenen aangetrokken na circa 6 maanden lamballen.3,5 kilometer, BAM!
i know.. we zouden ook eerst met zn 2en gaan maar hadden zoiets van met meer is ook leuk dus op t laatste moment maar hier er ff op gegooidquote:Op dinsdag 13 mei 2014 09:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Die was gistermiddag nog bij me zelfs
En dat heb ik dus niet gezienquote:Op dinsdag 13 mei 2014 09:14 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
i know.. we zouden ook eerst met zn 2en gaan maar hadden zoiets van met meer is ook leuk dus op t laatste moment maar hier er ff op gegooid![]()
quote:
Vrijdag!quote:
Ja, dit weekend kan ik niet. Dan zit ik in Nijmegen. Stiltehuisquote:
ahh ok..moet je dan gewoon stil zijn??quote:Op dinsdag 13 mei 2014 09:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, dit weekend kan ik niet. Dan zit ik in Nijmegen. Stiltehuis
Jaquote:Op dinsdag 13 mei 2014 10:13 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ahh ok..moet je dan gewoon stil zijn??![]()
Donderdag zou eventueel wel kunnen, maar een andere keer is ook prima.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 09:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, dit weekend kan ik niet. Dan zit ik in Nijmegen. Stiltehuis
Joa, best een beetje trots op mezelf.quote:
Nee, eerste keer. Ben heel benieuwdquote:Op dinsdag 13 mei 2014 10:36 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Donderdag zou eventueel wel kunnen, maar een andere keer is ook prima.
Stiltehuis, apart.Wist niet dat zoiets bestond. Vaker geweest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |