Hij is goedgekeurd hoorquote:
echt welquote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Iets als 'N is een lekkerding' was leuker geweest
Maar dan gaan jij en anderen verkeerde dingen denkenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Iets als 'N is een lekkerding' was leuker geweest
Fucking nicequote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:41 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Heb vanavond een dikke spuit laten zetten in mn arm
Havrix en revaxisquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Fucking nicewelk goedje ging er in?
Ik ga op vakantie iddquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ga je op vakantie of vanwege jouw werk in het ziekenhuis?
Was lang geledenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Noh, hef Markooo toch weer wat verteld!
Idd!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Noh, hef Markooo toch weer wat verteld!
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heb wel een mooi gedichtje voor Remco gevonden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
veel plezierquote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:34 schreef rulerofdeath het volgende:
David
ik ga zo maar eens richting zwolle
zand spoelt toch beter in met een beetje regen?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 18:12 schreef ReMcOrE het volgende:
boodschappen allemaal binnen voor vanavond en morgen!
tuin is voor 99% klaar, alleen nog een paar blokken kitten (kan niet als de blokken nat zijn) en zand inwassen (geen zin om dat in de regen te doen)![]()
Dus onze relatie is niks? WIL JE DAT ZEGGEN?!quote:Op zondag 11 mei 2014 03:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
In goede relaties heb je nou eenmaal soms ruzie
Dat is wel redelijk vaak het gevalquote:
Nee lieverdquote:Op zondag 11 mei 2014 04:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dus onze relatie is niks? WIL JE DAT ZEGGEN?!![]()
quote:
quote:Op maandag 12 mei 2014 09:19 schreef Kreator het volgende:
Morgé.
Zo. Nog steeds net zo verrot, ondanks een weekend relaxen..
Gelukkig 2 verjaardagen, dinsdag en woensdag..
Ah, ja dat hakt er dan wel in. Ik ben zo door naar bed gegaan.quote:Op maandag 12 mei 2014 09:26 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik was zaterdagavond nog even langs Wauser gefietst. Zat in de penthouse van z'n ma (die op vakantie was). Had ik beter niet kunnen doen.Wijn.
Nooit weer.
Ja, dat kan wel, maar zonder korting sla je steil achterover. Als je niet teveel bestelt (geen pallet), dan kan dat wel goedkoop. (relatief dan)quote:Kan ik trouwens een keer verf bij jullie bestellen? Hoeft geen special price of zo (mag uiteraard wel), meer voor de handigheid.
quote:Op maandag 12 mei 2014 09:33 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ah, ja dat hakt er dan wel in. Ik ben zo door naar bed gegaan..
[..]
Ja, dat kan wel, maar zonder korting sla je steil achterover. Als je niet teveel bestelt (geen pallet), dan kan dat wel goedkoop. (relatief dan)
Geef maar door, dan kijk ik even naar de prijs. We hebben hier ook verschillende merken met nogal wat prijsverschil.quote:Op maandag 12 mei 2014 09:39 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]![]()
Zal de kleurcodes eens opzoeken. Die Flexa Professional die ik er op heb gesmeerd zuigt wel apenballen.
Honger?quote:Op maandag 12 mei 2014 09:41 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
uh.. spierpijn en honger verder goed hor en met jou??
- Litertje grondverf.quote:Op maandag 12 mei 2014 09:43 schreef Kreator het volgende:
[..]
Geef maar door, dan kijk ik even naar de prijs. We hebben hier ook verschillende merken met nogal wat prijsverschil.
(en hoeveel je wil. Ook bakjes/kwasten en shit?)
heb nog niet ontbeten hahahquote:Op maandag 12 mei 2014 09:59 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Honger?Hoezo?
Hier is het brakheid galore!Maar dat went wel... typisch maandagkwaaltje bij ome Tuk.
[..]
ga zo wel ff brunchen hihihiquote:Op maandag 12 mei 2014 10:38 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat is juist dé belangrijkste maaltijd van de dag.
Vannacht ook op de snelwegquote:Op maandag 12 mei 2014 11:25 schreef Redbaron het volgende:
Hmm vanaf Venlo solo naar huis. Volgens mij is het vrij rustig
Ja vannacht was het ook rustig.quote:Op maandag 12 mei 2014 11:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Vannacht ook op de snelweg
Wel veel last gehad van water op de wegpaar keer grip volledig kwijt
Ik reed 80 op de snelweg...quote:Op maandag 12 mei 2014 11:41 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ja vannacht was het ook rustig.
Dan reed je te hard! zelfs met mijn auto heb ik er zelden last van
Was gekkenwerk bij Arnhem op de A50quote:
Ging net ook flink tekeer.quote:Op maandag 12 mei 2014 12:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Was gekkenwerk bij Arnhem op de A50op een gegeven moment echt maar 30-40 gereden omdat ik niks meer zag en geen grip meer had.. stond echt een laag water op de weg.
Nee, daarom deed ik dus ook belachelijk rustig aan. Toen ik op de A1 kwam was het ineens droog en relaxed rijden. Mooi met 130 naar Holtenquote:Op maandag 12 mei 2014 12:20 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ging net ook flink tekeer.
Als er idd zoveel ineens valt kan het water niet weg en is het levensgevaarlijk
Mooi kalm, moest ook bijtankenquote:
quote:Op maandag 12 mei 2014 14:23 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Mooi kalm, moest ook bijtanken![]()
Miste jou zaterdagavond om gezellig burgerlijk naar het ES te kijken
Weet ik niet?quote:Op maandag 12 mei 2014 18:20 schreef rulerofdeath het volgende:
daar is de binnenstad toch afgebrand?
brandquote:
kan hij wel poolen?quote:
wanneer?? Zaterdag nog niet...quote:Op maandag 12 mei 2014 18:20 schreef rulerofdeath het volgende:
daar is de binnenstad toch afgebrand?
quote:
quote:
ik zou het niet wetenquote:
ja welke van de 2?quote:
maar ga je mee of niet?quote:Op maandag 12 mei 2014 18:25 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik zou het niet weten
ik ken bijna niks in Ammelooooo
ja weet nog niet. waar in nijverdal wou je gaan poolen dan? balls n brains?quote:
Ja, maar da's geen vereiste wmbquote:Op maandag 12 mei 2014 18:44 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja weet nog niet. waar in nijverdal wou je gaan poolen dan? balls n brains?
idd of wat david zegt...quote:Op maandag 12 mei 2014 18:44 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja weet nog niet. waar in nijverdal wou je gaan poolen dan? balls n brains?
dan moet ik nog aanmaken ook nogquote:
Okeuj, welke wil je heen?quote:Op maandag 12 mei 2014 18:58 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dan moet ik nog aanmaken ook nog
ik spring wel even onder de pomp
maakt mij niet uit. kiezen jullie maarquote:
Zit dat ding er nog in Almelo? Dan daarquote:Op maandag 12 mei 2014 19:00 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maakt mij niet uit. kiezen jullie maar
gezellig!!quote:Op maandag 12 mei 2014 18:58 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dan moet ik nog aanmaken ook nog
ik spring wel even onder de pomp
geen idee,quote:Op maandag 12 mei 2014 19:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zit dat ding er nog in Almelo? Dan daar
ga je mee?quote:
niet als t die is wat ik bedoel... erachter wel...quote:Op maandag 12 mei 2014 19:04 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
geen idee,
en kun je daar voor de deur parkeren?
Dan ben jij de TomTom straksquote:Op maandag 12 mei 2014 19:05 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
niet als t die is wat ik bedoel... erachter wel...
douchenquote:
mag ik dan weten waar en hoe?quote:Op maandag 12 mei 2014 19:05 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
niet als t die is wat ik bedoel... erachter wel...
ja ga jij douchen ga ik zoekenquote:Op maandag 12 mei 2014 19:07 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
mag ik dan weten waar en hoe?
adres enzo
hagengracht 23a... erachter kun je parkeren... is vlak bij gemeentehuis... daar had ik vorige keer auto staan... maar kan dichterbijquote:Op maandag 12 mei 2014 19:07 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
mag ik dan weten waar en hoe?
adres enzo
wat speel je??quote:Op maandag 12 mei 2014 19:13 schreef ReMcOrE het volgende:
vanavond spelen in het altijd gezellige Wierdenal zal het wel een latertje worden
Ik ben niet engquote:Op maandag 12 mei 2014 19:19 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
dankjega 2 mannen in 1 keer meeten... durf ik dat???
![]()
Je MOET niksquote:Op maandag 12 mei 2014 19:23 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
en daar moet ik bij in de auto?? ohjeeee
das waar... zal k jou dan komen halen?? bij de wibbelink ongeveer???quote:
Is ook goed, kom ik daarquote:Op maandag 12 mei 2014 19:25 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
das waar... zal k jou dan komen halen?? bij de wibbelink ongeveer???
Ehh, als je meer wint dan verliest ben je goedquote:Op maandag 12 mei 2014 19:28 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ach,wat is goed?!ik kan een leuk potje spelen
afgelopen seizoen heb ik ongeveer evenveel gewonnen als verloren gok ik (in de 3e klasse)quote:Op maandag 12 mei 2014 19:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ehh, als je meer wint dan verliest ben je goed
Op z'n Cruyffiaansquote:Op maandag 12 mei 2014 19:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ehh, als je meer wint dan verliest ben je goed
quote:Op maandag 12 mei 2014 19:12 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
hagengracht 23a... erachter kun je parkeren... is vlak bij gemeentehuis... daar had ik vorige keer auto staan... maar kan dichterbij
ik denk dat ik 't wel vind.quote:
Ik drink de koffie op en dan ga ik die kant ook opquote:Op maandag 12 mei 2014 19:37 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
[..]
ik denk dat ik 't wel vind.
zijn jullie al weg?
hoe laat daar?
wij zijn er iets over 8 nu onderweg..quote:Op maandag 12 mei 2014 19:37 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
[..]
ik denk dat ik 't wel vind.
zijn jullie al weg?
hoe laat daar?
jaa errug gezelligquote:Op maandag 12 mei 2014 23:26 schreef rulerofdeath het volgende:
Zo, thuis.
Was gezellig. Moeten we vaker doen
Was het leuk?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 08:01 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
same... krijg je als je met toffers gaat poolen
zeker wel vond alleen btje jammer dat ik in mn eentje tegen 3 mannen de vrouwen moest verdedigen hihihiquote:
Wie waren erbij en waar zijn de foto's van de orgie?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 08:01 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
same... krijg je als je met toffers gaat poolen
Ik kon wel. Ik ben alleen niet van het mezelf uitnodigenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 08:04 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
zeker wel vond alleen btje jammer dat ik in mn eentje tegen 3 mannen de vrouwen moest verdedigen hihihivolgende keer moet je ook mee gaan als je kunt
ohhh k vroeg iedereen mee hierquote:Op dinsdag 13 mei 2014 08:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik kon wel. Ik ben alleen niet van het mezelf uitnodigen
bas wouter david en ik... geen orgie en 1 foto van dartpijlen op facebook van Davidquote:Op dinsdag 13 mei 2014 08:27 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wie waren erbij en waar zijn de foto's van de orgie?
Oh, die heb ik dan gemistquote:Op dinsdag 13 mei 2014 08:38 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ohhh k vroeg iedereen mee hierdus ook jou
Ik heb geen speciale uitnodiging gehad...quote:Op dinsdag 13 mei 2014 08:38 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ohhh k vroeg iedereen mee hierdus ook jou
ik heb hier gewoon bericht geplaatst wie er zin had om met david en mij mee te gaan poolen...quote:Op dinsdag 13 mei 2014 08:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb geen speciale uitnodiging gehad...
Had me inderdaad wel leuk gelekenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 08:55 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
potverdikkiehad jou ook wel willen meeten
ga ff op david mopperen die had je best een appje kunnen sturenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 08:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Had me inderdaad wel leuk geleken
done... die word vrolijk van me als ie wakker wordt van mijn appquote:Op dinsdag 13 mei 2014 08:58 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ga ff op david mopperen die had je best een appje kunnen sturen![]()
Wie niet?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 08:55 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
potverdikkiehad jou ook wel willen meeten
Toppie. Gisteren zelfs om 22:00 nog even de hardloopschoenen aangetrokken na circa 6 maanden lamballen.quote:
Die was gistermiddag nog bij me zelfsquote:Op dinsdag 13 mei 2014 08:58 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ga ff op david mopperen die had je best een appje kunnen sturen![]()
uhh iedereen wel hoor hihiquote:Op dinsdag 13 mei 2014 09:02 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Wie niet?
[..]
Toppie. Gisteren zelfs om 22:00 nog even de hardloopschoenen aangetrokken na circa 6 maanden lamballen.3,5 kilometer, BAM!
i know.. we zouden ook eerst met zn 2en gaan maar hadden zoiets van met meer is ook leuk dus op t laatste moment maar hier er ff op gegooidquote:Op dinsdag 13 mei 2014 09:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Die was gistermiddag nog bij me zelfs
En dat heb ik dus niet gezienquote:Op dinsdag 13 mei 2014 09:14 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
i know.. we zouden ook eerst met zn 2en gaan maar hadden zoiets van met meer is ook leuk dus op t laatste moment maar hier er ff op gegooid![]()
quote:
Vrijdag!quote:
Ja, dit weekend kan ik niet. Dan zit ik in Nijmegen. Stiltehuisquote:
ahh ok..moet je dan gewoon stil zijn??quote:Op dinsdag 13 mei 2014 09:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, dit weekend kan ik niet. Dan zit ik in Nijmegen. Stiltehuis
Jaquote:Op dinsdag 13 mei 2014 10:13 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ahh ok..moet je dan gewoon stil zijn??![]()
Donderdag zou eventueel wel kunnen, maar een andere keer is ook prima.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 09:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, dit weekend kan ik niet. Dan zit ik in Nijmegen. Stiltehuis
Joa, best een beetje trots op mezelf.quote:
Nee, eerste keer. Ben heel benieuwdquote:Op dinsdag 13 mei 2014 10:36 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Donderdag zou eventueel wel kunnen, maar een andere keer is ook prima.
Stiltehuis, apart.Wist niet dat zoiets bestond. Vaker geweest?
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 10:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, eerste keer. Ben heel benieuwd![]()
En donderdag kan ik wel
Ik heb je nummer niet meerquote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:07 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
We appen.![]()
Hoezo kom je bij zo'n Stiltehuis terecht?An sich een goed bedacht concept in de hectiek van de moderne maatschappij. Ik zou het moeilijk kunnen trekken denk ik, maar dat is dan denk ik juist de bedoeling, om dat proberen te overwinnen.
dat word dweilen met de kraan openquote:
Het valt mij reuze mee!quote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:48 schreef Kreator het volgende:
Zou ook wel goed zijn voor een relatie. Af en toe je partner een weekendje naar het stiltehuis sturen.
Nee, er is eigenlijk weinig mis met AM.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:01 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Het valt mij reuze mee!Of ging ze vorige week loss na die fles wijn?
lijkt mij ook wel heel interessant!! kaat je me weten hoe je het vond???quote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb je nummer niet meer
Therapeut had het er ooit over. Verder gewoon kwestie van zoeken en aanmelden
True, true. Wat ben je ook een lieve jongen...quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:02 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee, er is eigenlijk weinig mis met AM.
stuur je haar toch berichtje dan heeft ze de jouwe ook...quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:00 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik ken de jouwe nog uit m'n hoofd.
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:07 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
stuur je haar toch berichtje dan heeft ze de jouwe ook...
quote:
je moest 9 uur beginnen... en nu???quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:39 schreef Redbaron het volgende:
hmmpf. De rit omgegooid en niet in mijn voordeel
Begin was zelfde, maar ipv rond zeven uur terug wordt dat nu zeker negen uur als dat niet nog later wordtquote:
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:00 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik ken de jouwe nog uit m'n hoofd.
pfff das best kut jaquote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:48 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Begin was zelfde, maar ipv rond zeven uur terug wordt dat nu zeker negen uur als dat niet nog later wordt
Dat maakt het iets draaglijkerquote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:00 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
pfff das best kut ja![]()
knuffel dan maar
Uiteraard!!quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:06 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
lijkt mij ook wel heel interessant!! kaat je me weten hoe je het vond???
Fapfapfap.quote:
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Photoshop vindt het leuk, starten als een malle
uhhh jou lastig vallen??quote:
Is dit werk toch nog ergens goed voorquote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:30 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
uhhh jou lastig vallen??
Oh nee kan niet jij bent aan t werk verrie weggie![]()
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:42 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Is dit werk toch nog ergens goed voor
hey das niet liefquote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:42 schreef Redbaron het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:42 schreef Redbaron het volgende:
[..]
en jij vind dat grappig oehhhhh jullie gaan hier spijt van krijgen joh...quote:
ik vind dat grappig jaquote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:27 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
en jij vind dat grappig oehhhhh jullie gaan hier spijt van krijgen joh...wanneer gaan we voetballen?? Heb er nu al zin in
neuh als een van de strafjesquote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:27 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik vind dat grappig ja
met rokje?
haha.quote:
hahaquote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:30 schreef Nikkie_86 het volgende:
Geloof dak dan zelfs een bodyprotector om doe en kuisheidsgordel...
hallo jullie zijn mannen die weinig rekening houden waarschijnlijk met het feit dat er vrouwen op t veld staan dus unige voorzorgsmaatregelen voor mijn plan zijn welkom hihihiquote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:33 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
haha
het is geen american football
daar hou ik wel rekening meequote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:44 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
hallo jullie zijn mannen die weinig rekening houden waarschijnlijk met het feit dat er vrouwen op t veld staan dus unige voorzorgsmaatregelen voor mijn plan zijn welkom hihihi
Dan kan ik ook rustig mijn gang gaanquote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:30 schreef Nikkie_86 het volgende:
Geloof dak dan zelfs een bodyprotector om doe en kuisheidsgordel...
ja je valt zeker met 2 handen per ongeluk op zekere gebieden....quote:
neuh, niet per sequote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:11 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ja je valt zeker met 2 handen per ongeluk op zekere gebieden....
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:11 schreef Redbaron het volgende:
Dan neem ik wel mijn roze voetbalschoenen mee
Wanne boefje.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:11 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ja je valt zeker met 2 handen per ongeluk op zekere gebieden....
oehhh dan wil ik in jouw team...quote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:13 schreef Redbaron het volgende:
[..]
In het veld ken ik geen vrienden. Dan telt alleen de bal
Er zit best verschil in een paar pijltjes gooien of lomp voetballenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:28 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
gister wonnen we ook als team... moet wel goed komen![]()
Jaloers? ?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Oehhhhhh, Bassie en Nikkieeee oehhhhhh
gister was k op uhh netjes als k ga voetballen mag k vies worden enzo dus kan ik ook lomp zijnquote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:35 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Er zit best verschil in een paar pijltjes gooien of lomp voetballen
oehh triooooquote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:59 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Nergens voor nodig lieverd, ik hou alleen van jou
nice. Ik kom nooit echt smerig van het veld. blijf meestal zelf ondergrond itt de tegenstanderquote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:58 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
gister was k op uhh netjes als k ga voetballen mag k vies worden enzo dus kan ik ook lomp zijnmn vrienden zeggen vaak dak minder lomp moet doen en wat vrouwelijker..
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |