Ik kan wel weer antwoord geven, maar who cares?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:29 schreef Persefoneia het volgende:
Kijken jullie ook wel eens naar extreme couponing?
Rum, Cola en frikandellenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:30 schreef Joezi het volgende:
SC Dilemma! Stel je bent een echte prepper, welke 3 voedingsartikelen moeten er bij jou sowieso gehamsterd worden?
Let's GO!
water, gedroogde bonen en rijst.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:30 schreef Joezi het volgende:
SC Dilemma! Stel je bent een echte prepper, welke 3 voedingsartikelen moeten er bij jou sowieso gehamsterd worden?
Let's GO!
I doquote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan wel weer antwoord geven, maar who cares?
aaaaah Deissy voel je je onopgemerkt? lol heb ik ook wel eens, is niet bewust bij jou hoor!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoi Dees.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
oooooh lekker!!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, dinsdag ga ik een weekje naar de Turkse zon met mijn zus
I care!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:31 schreef Deisyy het volgende:
ik zou het echt niet weten wat ik zou doen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:33 schreef isax het volgende:
[..]
dat kan je jatten! niemand die dat gaat hamsteren.
Griekse yoghurt, eierballen en goeie drankquote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:30 schreef Joezi het volgende:
Let's GO!
Oei jij denkt er goed over na! Goed bezig!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:33 schreef isax het volgende:
[..]
dat kan je jatten! niemand die dat gaat hamsteren.
lol eierballen, woon je in Groningen?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:34 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Griekse yoghurt, eierballen en goeie drank
Droog je tranen, pierrot!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:35 schreef Deisyy het volgende:
Ik lag al in foetushouding jankend in het hoekje van de bank (dat is makkelijk met zo'n hoekbank)
Het is tegenwoordig ook zo druk in de SC, even wennen soms! Waar ga je in Turkije?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:35 schreef Deisyy het volgende:
Ik lag al in foetushouding jankend in het hoekje van de bank (dat is makkelijk met zo'n hoekbank)
danku danku.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:34 schreef Joezi het volgende:
[..]
Oei jij denkt er goed over na! Goed bezig!
Niet huilen Deisyy, het regent buiten al genoeg.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:35 schreef Deisyy het volgende:
ik ga wel weerquote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:36 schreef Joezi het volgende:
[..]
Het is tegenwoordig ook zo druk in de SC, even wennen soms! Waar ga je in Turkije?
Niet verdrietig zijn -----> geeft tissue aan Deisyyquote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:35 schreef Deisyy het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |