Je kunt mij pm'en/dm'en voor het adres!quote:Hoi!
Nav jullie geslaagde kerst/nieuwsjaarskaartjes wil ik mezelf graag aanmelden voor een verjaardagskaartjes topic
Ik ga momenteel door een flinke %^$@# periode, en ik kan eigenlijk wel wat lieve en leuke kaartjes gebruiken. Ik ben 24 mei jarig, en de enige kaartjes die ik dan krijg zijn van mijn oma en tantes. Mijn verjaardag vieren doe ik ook niet vanwege alle ellende momenteel.
Is het stom om mezelf hiervoor aan te melden?
Groetjes
PM geantwoordquote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:27 schreef vannelle het volgende:
Ik doe mee!
En anoniempje: nee, het is niet stom om je hier voor aan te melden.
Dan stuur ik je wel een herinnering.quote:Op maandag 12 mei 2014 01:39 schreef Koeketrommel het volgende:
Ik wil ook wel een kaart sturen alleen ben ik bang dat ik het vergeet
quote:'' Wat ontzettend leuk om nu al zoveel reacties te krijgen! Ik kijk met de dag uit naar de 24e, vooral omdat het ook met de dag slechter gaat helaas. Weet dat het nu al erg gewaardeerd wordt en dat het mij nu al opvrolijkt! Over twee weken krijgen jullie een foto met alle lieve kaartjes die ik heb mogen ontvangen. Groetjes. ''
quote:FHF kaartjestopic; Ik word 23Cadeautjes/kleinigheidjes zijn lief bedoeld, maar kaartjes zijn al een cadeautje op zich
![]()
Schopje.quote:Op zondag 18 mei 2014 21:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
Kaartje in huis![]()
Nu nog hopen dat ik m op tijd op de post doeik stuur er echt veel, maar dat is iets waar ik soms nog wel moeite mee heb
Oe sorry, ik heb je te laat opgemerktquote:Op maandag 26 mei 2014 12:24 schreef thats_meh het volgende:
Oei te laat, maar ik wil ook nog graag een kaartje sturen als het nog kan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |