quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo op de hoogte van het Nederlandse muziekwereldje, Arie Ribbens met de Polonaise Hollandaise misschien?
Eva Simons is de bekendste van allemaal die scoort sowiesoquote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:44 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Alleen Laura Jansen van dit rijtje zou kunnen scoren, maar die wil niet.
Ja die is goed zeg!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:44 schreef Pluto1975 het volgende:
Voor mij mag Dotan volgend jaar. Dit nummer is echt geweldig
En waarom zou de rest niet kunnen scoren? Hardwell en Afrojack zijn inmiddels wereldsterren die kunnen echt wel een heel goed popliedje plus zangeresje produceren.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:44 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Alleen Laura Jansen van dit rijtje zou kunnen scoren, maar die wil niet.
Roep het nog 100x die gaan het niet doen namelijkquote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:46 schreef BankAardappel het volgende:
Heb dit al eerder gezegd, Sharon Den Adel met of zonder Within Temptation band zou het erg goed doen, grote naam ook in Europa en kan flink uithalen.
Oh god wat was dat slechtquote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Maar "gerenomeerde" artiesten als Anouk en Ilse gaan zich echt niet branden aan een songcontest waar je het moet opnemen tegen dit soort acts.
De huidige opzet werkt prima en ik weet zeker dat met het huidige succes er een heleboel goede NL artiesten in de rij zullen staan.
Tim Douwsmaquote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:47 schreef Pietverdriet het volgende:
Wie Doet Zaterdag eigenlijk de presentatie op de NL TV?
BBC1quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:49 schreef Mani89 het volgende:
Komt het ESF wel gewoon op BBC 1 of 2 trouwens? Die anderen heb ik niet.
Ik zie het haar solo wel doen hoor, of samen met iemand als Armin zeker, die staat er voor open ook.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:46 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Roep het nog 100x die gaan het niet doen namelijk
Ja? Zelf heeft ze aangegeven niet te willen dusjaquote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:49 schreef BankAardappel het volgende:
[..]
Ik zie het haar solo wel doen hoor, of samen met iemand als Armin zeker, die staat er voor open ook.
Als band niet nee. Dat begrijp ik ook wel, is een risico. Maar samen met Armin ofzo zie ik misschien nog wel gebeuren.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja? Zelf heeft ze aangegeven niet te willen dusja
Alleen ook nietquote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:52 schreef BankAardappel het volgende:
[..]
Als band niet nee. Dat begrijp ik ook wel, is een risico. Maar samen met Armin ofzo zie ik misschien nog wel gebeuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |