film?quote:Box Office
Budget: $15.000 (estimated)
Opening Weekend: £3.593.762 (UK) (27 November 2009)
Gross: $107.917.283 (USA) (15 January 2010)
Freddy is een monster, kom nou. En voor de rest maakt het niet uit, want er staat een opstarter. Doe liever een gok.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:29 schreef dyonvbaal het volgende:
Buiten dat Frankenstein het monster niet is, is Freddy toch ook geen monster. Das "gewoon" een mens. En ik vraag me ook af of godzilla en kingkong alle 2, 2keer goede gerekend gaan worden..
Jupquote:
Tuurlijk wel dat is in dat steegje met die 3 gekkies.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:19 schreef dyonvbaal het volgende:
Dat ziet eruit als Robocop 2014, maar kan het me niet meer herinneren...
Nu al niet meer? Je heb hem vorige week nog gezien!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:19 schreef dyonvbaal het volgende:
Dat ziet eruit als Robocop 2014, maar kan het me niet meer herinneren...
Vorige week? Ik ben naar de Fok! voorpremiere geweest... dat is wel al wat langer geleden dan vorige week..quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:56 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nu al niet meer? Je heb hem vorige week nog gezien!
quote:Originally,was going to be in this film, but he was written out of the script and replaced with General Hager.
would eventually appear in
(2008).
Misschien moet ie hem nog maar een keer kijken.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:56 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nu al niet meer? Je heb hem vorige week nog gezien!
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:00 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Misschien moet ie hem nog maar een keer kijken.
quote:The forest scenes were shot in the same forest as was used in the first three X-Men movies.
quote:wedding dress is a custom made design by the German luxury fashion brand Escada.
quote:Andre Braugher turned down a supporting role in ER (1994) to take a part in this film
quote:Djimon Hounsou, Gary Sinise and Timothy Olyphant all auditioned for the voice of.
Marvel product dus.quote:
Die kans is erg groot, al gaat het alleen maar over een film locatie...quote:
Volgens mij is The Avengers daar ook opgenomen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:33 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Die kans is erg groot, al gaat het alleen maar over een film locatie...
DF +1quote:
quote:
Op zondag 11 mei 2014 09:32 schreef kawa4 het volgende:
dus alleen nog maarquote:Op zondag 11 mei 2014 10:20 schreef DragonFodder het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 11 mei 2014 09:32 schreef kawa4 het volgende:
doet u mij maar de:
karakter namen,
namen van de acteurs / actrices
en de namen van de films
[ afbeelding ]
1 john travolta, pulp fiction![]()
2 samuel l jackson, pulp fiction![]()
3 uma thurman, the bride, kill bill( alleen karakter naam is nie goed)
4 michael madsen, reservoir dogs![]()
5 keith carradine, bill, kill bill vol. 2![]()
6 pam grier, jackie brown![]()
7 chritopher waltz, inglorious basterds![]()
quote:Op zondag 11 mei 2014 10:31 schreef Ahmad1nejad het volgende:
1 vince vega ( vincent )![]()
7 hans landa![]()
2 jules voor de helft goed nou alleen achternaam nog
4 mr white![]()
nou nog achternaam van Julesquote:
nou alleen nog maar de naam van Micheal Madsenquote:
quote:
picodealion +1quote:
Ja godver, zo houd ik je nooit bijquote:Op zondag 11 mei 2014 12:06 schreef DragonFodder het volgende:
steve coogan
Alan partridge movie
tropic thunder
Dit gaat bij mij niet duren, toevallig een paar weken wat rustiger gehad. Dat verdwijnt vanzelf weerquote:
hint: de rol die sheen speelt in film 3 is direct gelinkt aan de rol die acteur 1 speelt in film 2.quote:Op zondag 11 mei 2014 12:37 schreef picodealion het volgende:
Ik kan gewoon maar letterlijk 1 acteur bedenken die met Sheen speelt, en die kan ik niet linken aan Keitel. Terwijl er laatst nog tig films met Sheen werden genoemd.
quote:
die ja.quote:
dyon +1quote:
Lucia Rijker.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:26 schreef DragonFodder het volgende:
jean reno, justin timberlake. lucia drijver?
ja die bedoelde ik.quote:
quote:Op zondag 11 mei 2014 23:26 schreef DragonFodder het volgende:
jean reno, justin timberlake. lucia drijver?
2/3quote:
En dat zijn geen muzikanten? Maar nee, Rollerball is iets ouder dan het debuut van Drakequote:
dat zeg ik helemaal niet. Maar ik vind zingen en rappen verschillende disciplines.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:30 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
En dat zijn geen muzikanten? Maar nee, Rollerball is iets ouder dan het debuut van Drake
quote:
Don't Hassel the Hoff! maar neequote:
American Pie?quote:Op zondag 11 mei 2014 23:49 schreef dyonvbaal het volgende:
De hoofdrolspeler heeft in de AP serie gespeeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |