Dat lijkt me een stuk minder luchtweerstand geven dan op je dak, niet?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:00 schreef kanovinnie het volgende:
Want achterop je auto is niet minder zuinig
Minder zuinig dan helemaal geen fietsdrager, uiteraard, maar minder onzuinig dan achterop.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:00 schreef kanovinnie het volgende:
Want achterop je auto is niet minder zuinig
Beetje lastig passagiers meenemen, laat staan bagagequote:
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:17 schreef peug306 het volgende:
jeetje.
bagage drager???
tassen aan het stuur !!!!
wel een beetje creatief zij he.
oja en een speelkaart met knijper meenemen , voor het snelheidsgevoel op spa
Oe spa eau rouge is echt een forse muur die je op mag. Een tijdje geleden 3 rondjes op hardgelopen. Heb je een link naar dat evenement?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:15 schreef very het volgende:
[..]
Beetje lastig passagiers meenemen, laat staan bagage
En ik heb de auto nodig, want Circuit Spa
Hardlopen op spa? Dat lijkt me best pittig....vooral eau rouge idd.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:41 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Oe spa eau rouge is echt een forse muur die je op mag. Een tijdje geleden 3 rondjes op hardgelopen. Heb je een link naar dat evenement?
Met de auto eropquote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:53 schreef very het volgende:
[..]
Hardlopen op spa? Dat lijkt me best pittig....vooral eau rouge idd.
Maar ik ga er uiteraard gewoon met de auto opDaarom heb ik de auto nodig haha
Hier alsnog een link.
De fiets wil ik meenemen omdat de omgeving daar er best prima uitziet voor een mooi ritje
had ook leuk geweest iddquote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:56 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Met de auto erop. Ik had gehoopt op de fiets. Aan de andere kant gelukkig niet anders had ik hetzelfde probleem gehad om 2 fietsen in een focus cc te proppen.
overings op de nordschleife heb je ook een fietsevenement, en ja daar heb ik ook al een rondje gelopen. Lopen is eigenlijk meer mijn tak van hobby.
Ik wacht het eventjes afquote:Op maandag 12 mei 2014 19:54 schreef firestrikers het volgende:
Ik heb misschien wat je zoekt, deze avond laat ik je meer weten. Wel in Belgie
Heb deze besteld voor 40 euro incl. via een dagdeal:quote:Op dinsdag 13 mei 2014 07:57 schreef Sannr_ het volgende:
57 euro heb je 'm nieuw: http://www.autot.nl/fiets(...)ibqL4CFaYfwwodpCYA8Q
Zet je hem na die week voor 50 euro op marktplaats, ben je vast zo kwijt.
Thanks...ik zal kijken hoe die ik nu besteld heb het gaat doen, en bij niet tevreden gaat ie terugquote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:29 schreef Scrat_ched het volgende:
Ik heb op mijn auto, een Hyundai, een tijd zo'n hoge kofferbak drager zonder trekhaak gehad. Het verbruik van de auto was ongekend hoog, ik meen ruim 2 keer zo hoog als zonder. Een stuk meer als bij een kennis die een dakdrager heeft. Plus dat dus 1 kant van elke fiets na een rit naar Frankrijk zwart van de dode vliegen zag.
Ik vermoed dat het verschil komt door het feit dat bij de kofferbakdrager de fietsen met het volledige zij oppervlakte wind vangen, t.o.v. slechts het smalle opvervlakte van het vooraanzicht bij een dakdrager. Dus tenzij je een lagere trekhaakdrager kan gebruiken adviseer ik je verbruikstechnisch voor een dakdrager te gaan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |