Als ze tegenwerken hoe kan ik dan op een nette manier zeggen dat ze in gebreken zijn en de prijs goed hadden moeten melden. Screenshots heb ik al gemaakt ook van kieskeurig.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:46 schreef Plantagehouder het volgende:
Kans is super groot want het is erg realistisch zoals je zelf al goed opmerkt.
Ze hadden maar de prijs goed moeten noteren als ik ergens werk en ik sla ongemerkt 20¤ aan voor een high end scheerapparaat heb ik ook pech de koop is al voldaan.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:47 schreef Kandijfijn het volgende:
Dat er scheerapparaten zijn van 25 euro betekent vanzelfsprekend niet dat 13,95 een realistische prijs is voor een high-end scheerapparaat van Philips. Dus ik twijfel als je in je recht staat.
Mocht je dit staan wens ik je veel succes met dit proberen te halen. Krijg je het apparaat voor die prijs heb je geluk anders gewoon pech.
Omdat ik dat natuurlijk niet weet sherlockquote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:48 schreef Paxcon het volgende:
Hoezo vind je de prijs realistisch als deze normaal 100+ kost?
Zo werkt het dus niet.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:49 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ze hadden maar de prijs goed moeten noteren als ik ergens werk en ik sla ongemerkt 20¤ aan voor een high end scheerapparaat heb ik ook pech de koop is al voldaan.
Dat is dan alsnog de vraag, maar succes met ze aanklagen wanneer ze de koop ontbinden voordat je het product binnen hebt.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:49 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ze hadden maar de prijs goed moeten noteren als ik ergens werk en ik sla ongemerkt 20¤ aan voor een high end scheerapparaat heb ik ook pech de koop is al voldaan.
Dat jij 13.95 hebt betaald staat ook totaal niet ter discussie.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:54 schreef ManianMan het volgende:
Verder heb ik een mail van rabobank die de betaling van ¤ 13,95 betreft.
Oké ik zie wel wat eruit voorkomt. Als het niets uithaalt hoop ik op een goedmakertje.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:54 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Dat is dan alsnog de vraag, maar succes met ze aanklagen wanneer ze de koop ontbinden voordat je het product binnen hebt.
Dus als ik het goed begrijp wanneer zij het product opsturen mag ik het houden voor die ¤13,95?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Zo werkt het dus niet.
Er is hier duidelijk sprake van wilsontbreken dus er komt geen rechtshandeling tot stand.
Zie art. 3:33 BW
Goedzo! Dan weet je ook dat 13 euro voor dat scheerapparaat dermate goedkoop is dat de prijs niet klopt en dat er dus een kans bestaat dat er een rekening nagestuurd wordt.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:48 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Als ze tegenwerken hoe kan ik dan op een nette manier zeggen dat ze in gebreken zijn en de prijs goed hadden moeten melden. Screenshots heb ik al gemaakt ook van kieskeurig.
Ik weet van niks.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:04 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Goedzo! Dan weet je ook dat 13 euro voor dat scheerapparaat dermate goedkoop is dat de prijs niet klopt en dat er dus een kans bestaat dat er een rekening nagestuurd wordt.
Overigens niet zo slim om dergelijke foutjes online te posten. Nu krijgen ze meerdere bestellingen met als gevolg dat dr best weleens een alarmbelletje kan gaan rinkelen omdat het afwijkend is.
Maar je opent er wel een topic over, waardoor ze morgen 2.000 bestellingen blijken te hebben en dus wel verder gaan kijken dan:quote:
Met een link naar dit topic mag ik hope?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:09 schreef BloedendeVagina het volgende:
Je weet dondersgoed dat ie 100 euro duurder is. Niet voor niets heb je ook kieskeurig gekeken.
Overigens de toko op de fout gewezen zojuist
Nou leuk dan annuleer ik gewoon de koop jammer dan volgende keer beter.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:09 schreef BloedendeVagina het volgende:
Je weet dondersgoed dat ie 100 euro duurder is. Niet voor niets heb je ook kieskeurig gekeken.
Overigens de toko op de fout gewezen zojuist
Nee, dat niet. Maar das wel een leuke.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:12 schreef danzazlol het volgende:
[..]
Met een link naar dit topic mag ik hope?
Hoe wou je de koop annuleren als je al betaald hebt? Dat kunnen alleen zij.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:13 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Nou leuk dan annuleer ik gewoon de koop jammer dan volgende keer beter.
Verder interesseert het mij geen zak ik had even zin erin om rebels te doen.
quote:2. Het aanbod bevat een volledige en nauwkeurige omschrijving van de aangeboden producten en/of diensten. De beschrijving is voldoende gedetailleerd om een goede beoordeling van het aanbod door de consument mogelijk te maken. Als de ondernemer gebruik maakt van afbeeldingen zijn deze een waarheidsgetrouwe weergave van de aangeboden producten en/of diensten. Kennelijke vergissingen of kennelijke fouten in het aanbod binden de ondernemer niet.
Inderdaad. En een factuurtje te sturen voor de normale prijs.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:19 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Nou beat that. Het is gewoon fair om m te leveren
Nou dan maak ik gewoon gebruik van mijn herroepingsplicht.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:24 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Inderdaad. En een factuurtje te sturen voor de normale prijs.
Ik heb de voorganger op dit moment al 2 jaar. Accu is nog even goed.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:42 schreef EricOscuro het volgende:
Mooi prijsje.
Alleen is het tegenwoordig zo dat bijna al die apparaten oplaadbaar zijn, en bijna nergens meer dat je ze direct op het stekcontact kan aansluiten.
Toch geef ik daaraan wel de voorkeur...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |