Armenië, bij gebrek aan Turkije.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:15 schreef Kinga het volgende:
Vraag me af aan wie Nederland de 12 punten gaat geven? Conchita?
Hahahaha ja!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik dacht even dat Waylon een selfie met Conchita had gemaakt.
Denk noorwegen, omdat er zo veel nederlands zullen kijken zal de diaspora meevallen, net zoals vorig jaar.quote:
Mooi om te zien en hopelijk inspireert het andere landen zoals Portugal. Het kan wel, zelfs San Marino kan hetquote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:17 schreef Redefine het volgende:
Overigens wel opvallend hoeveel landen dit jaar de finale hebben gehaald die een hele slecht track record hebben op het ESF![]()
- Nederland, na vorig jaar er pas voor de tweede keer bij de afgelopen tien jaar
- San Marino voor het eerst
- Montenegro voor het eerst
- Oostenrijk pas voor de tweede keer (en een aantal keer niet meegedaan)
- Polen pas voor de tweede keer, na een aantal jaar niet te hebben meegedaan
- Zwitserland, pas de tweede keer in de laatste acht jaar
- Slovenië, pas de derde keer in tien jaar
Met overmacht 1 dan maarquote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hoop zó dat ik je gelijk kan gaan geven zaterdag
(Behalve als Armenië of Zweden dan wint, dan liever verliezen van Conchita)
Ik kan dat ook nog steeds niet plaatsen. Een degelijk nummer, maar werkelijk niets wat je bij blijft.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:16 schreef Pluto1975 het volgende:
Boem NL weer terug op 3 bij de bookmakers en loopt inmiddels weer in op Oostenrijk.
Waarom overigens Zweden dé favoriet blijft is me totaal een raadsel
Dit. Sidenote: "Undo my sad", is dat uberhaupt correct engels? Wat zeg ik, common linnets hebben de briljante zin: "so what's the use to cry".....klinkt ook zo raar.....quote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:16 schreef Pluto1975 het volgende:
Boem NL weer terug op 3 bij de bookmakers en loopt inmiddels weer in op Oostenrijk.
Waarom overigens Zweden dé favoriet blijft is me totaal een raadsel
Ze hebben er alle baat bij om ons na de pauze te plannen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:20 schreef Fossieltje het volgende:
We zitten toch redelijk gunstig voor zaterdag. Even afwachten verder op welke plek de Deense tv ons zet.
Wie en waarom?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:21 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ze hebben er alle baat bij om ons na de pauze te plannen.
zon nummer baar(d) opzien maar verder niet geweldig.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:21 schreef Pluto1975 het volgende:
Yessssssssss, en NL heeft Oostenrijk weer ingehaald op oddschecker! Hoop dat Oostenrijk een hele korte hype was.
Wanneer zijn de pauzes?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:21 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ze hebben er alle baat bij om ons na de pauze te plannen.
Ik hoop het voor de Portugezen. Want die zijn toch wel het ESF kneusje nu wij dat niet meer zijnquote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:20 schreef grazz het volgende:
[..]
Mooi om te zien en hopelijk inspireert het andere landen zoals Portugal. Het kan wel, zelfs San Marino kan het
De Deense tv. Nl direct na de break en daarna malta. We zijn te populair voor hun 'liking' denk ik.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |