3 uur vannacht toch? Of wordt dat al eerder bekend?quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:32 schreef APK het volgende:
[..]
Allebei
Maar straks de 'loting', kan nog veel verschil gaan maken.
Dat + geen foute noten van Noorwegen maakt wat stevige concurrentie.quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel weer zo.
Het liefst wil ik natuurlijk dat Nederland wintMaar enig gevoel voor realisme dient me te laten zeggen dat het waarschijnlijk niet gaat gebeuren
Dat denk ik niet... anders waren we nu ook wel gekelderd in de odds en iTunes-ranglijsten.quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:37 schreef marcodej het volgende:
Ik denk dat het verrassingseffect van Nederland weg is en dat het met een slechte startpositie toch helemaal wegvalt.
Nederland explodeerde veel erger, bungelden ergens halverwege het veld.quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:35 schreef Strani het volgende:
Wat ik wel interessant vind is dat Nederland sinds dinsdag heel gestaag is gestegen bij de bookmakers terwijl Oostenrijk echt explodeert. De vraag is: Wat is duurzamer?
Ik wel, bij beide.quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:39 schreef Greys het volgende:
Noorwegen was mijn grote favoriet al die tijd.
Daar moet ik toch enigszins op terugkomen na vanavond. Hij pakte me niet![]()
Bij Conchita had ik kippenvel, bij Carl niet.
jaquote:Op donderdag 8 mei 2014 23:40 schreef aarontje112 het volgende:
Stopt bij jullie de persconferentie ook?
Nee, het jaar ervoor welquote:Op donderdag 8 mei 2014 23:40 schreef inslagenreuring het volgende:
Zat loreen vorig jaar niet in de 1e helft?
Je bedoelt 2 jaar geledenquote:Op donderdag 8 mei 2014 23:40 schreef inslagenreuring het volgende:
Zat loreen vorig jaar niet in de 1e helft?
Maakt niet uit. Conchita zal iedereen bijblijven, valt hoe dan ook op. Maakt niet uit op welke startplek ze krijgt in de finale, de landen die voor en na haar moeten optreden kunnen naar huisquote:Op donderdag 8 mei 2014 23:39 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Hopen dat Conchita in de eerste helft zit jongens
Ohjaquote:
Nou, we stonden laag maar het echte klimmen naar de top duurde na de eerste halve finale zeker een halve dag. Oostenrijk stond hoger, inderdaad, maar staat binnen het uur op nummer 2.quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:40 schreef APK het volgende:
[..]
Nederland explodeerde veel erger, bungelden ergens halverwege het veld.
Oostenrijk stond al weken redelijk hoog en ze heeft het vanavond waargemaakt waarschijnlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |