Het is nog niet afgelopen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met je VVV dat NEC wel even uit de Eredivisie gooit.
Van mij mogen ze er wel uit.quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens zou ik het niet erg vinden als NEC nog een jaar in de Eredivisie blijft.
hallo halloquote:Op donderdag 8 mei 2014 20:48 schreef hafcfan het volgende:
Sparta gaat verkracht worden met hun amateur elftal.
Nee.quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:48 schreef hafcfan het volgende:
Sparta gaat verkracht worden met hun amateur elftal.
Was geen overtreding, Dordtspeler speelde de bal.quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Er werd gewoon een overtreding gemaakt op Fleurengod. Als die niet meer in de verdediging staat gaat het wel mis, ja.
Pieke en Maertensquote:
iddquote:Op donderdag 8 mei 2014 20:55 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Pieke en MaertensAls die oudere nog hun ouwe conditie zouden hebben zouden ze echt simpel winnen.
quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker naar Sparta v NEC kijken.
#yolanthetweet
Uh, oké.quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker naar Sparta v NEC kijken.
#yolanthetweet
Ja. Dus het staat nu 1-2 voor Dordt.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Tellen uitdoelpunten nou wel of niet dubbel eigenlijk?
wel als het nodig isquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Tellen uitdoelpunten nou wel of niet dubbel eigenlijk?
Graag na deze wedstrijdquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Van SichemDie man moet per direct het recht worden ontnomen om een wedstrijd in het betaald voetbal te mogen fluiten
Ik vind NEC niets mis mee dus mij maakt het niet uit.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:09 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Graag na deze wedstrijd. Ik wil nek eruit hebben
Van Sichem is voor Sparta dus is het niet meer dan eerlijk dat één Spartaan met NEC mee gaat doenquote:
VVV mag dat.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
De scheidsrechter bij VVV is echt slecht trouwens
Joppen trapt duidelijk na en hij ziet het niet
Als het gaat om wie er wat toevoegt aan de Eredivisie, dan kunnen we beter nu al die wedstrijden laten stoppen en al die ploegen in de JL gooien.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Excelsior voegt echt helemaal niets toe aan de Eredivisie. Dan heb ik nog liever dat RKC erin blijft.
Je bent voor Feyenoord, Sparta én Excelsior?quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:14 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nah, maar is wel een Rotterdamse club...
En PEC.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je bent voor Feyenoord, Sparta én Excelsior?
Ik geef alleen mijn mening.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:14 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als het gaat om wie er wat toevoegt aan de Eredivisie, dan kunnen we beter nu al die wedstrijden laten stoppen en al die ploegen in de JL gooien.
Soort van... Ik gun de andere twee het beste, zolang ze maar onder Feyenoord blijvenquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je bent voor Feyenoord, Sparta én Excelsior?
2 waar ik voor juich, een aantal die ik wel leuke/sympathieke clubs vind...quote:
Excelsior is een prima club man.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dus hij is één van die drie supporters daar.
Prima clubquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:17 schreef Vasion het volgende:
[..]
Excelsior is een prima club man.
Heerlijk om af en toe een wedstrijd te bezoeken daar.
Nee want VVV speeltquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Is die wedstrijd een beetje om aan te gluren?
''kakkerlakjes''quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Prima club![]()
Kutstadion, kutveld, totaal geen kans om door te groeien, satellietclub van de kakkerlakjes. Het is helemaal niks
Bijna mezelf van een brug afgegooid .quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Was het uit te houden zonder FOK!, jongen.
Deze scheids is nog slechter dan de scheids die zaterdag bij het eerste van mijn club floot.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:20 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat de scheids ook niet wil dat nek in de ere blijft
quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:20 schreef Tchock het volgende:
1-2 voor de 'sattelietclub van de kakkerlakjes'
Jammer, maar helaasquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:22 schreef Halcon het volgende:
Dat is wel in de pocket dus voor RKC. Volgend jaar weer Eredivisie.
Het is degradatievoetbal en RKC was echt niet heel veel beter. Ik zie De Graafschap nog best scoren.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:22 schreef Halcon het volgende:
Excelsior heeft het na de winterstop echt wel prima gedaan.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:22 schreef Halcon het volgende:
Die verliezen thuis niet van De Graafschap en van Excelsior/FCDB winnen ze ook wel. De Graafschap is (denk ik) de gevaarlijkste tegenstander.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is degradatievoetbal en RKC was echt niet heel veel beter. Ik zie De Graafschap nog best scoren.
Dat laatste denk ik ook. Dat eerste weet ik niet zeker. De Graafschap hoeft er maar één in te leggen en dan wordt het gigantisch spannend, RKC was vandaag echt totaal niet overtuigend. Die spelen thuis niet ineens De Graafschap volledig van de mat.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:23 schreef Halcon het volgende:
[..]
Die verliezen thuis niet van De Graafschap en van Excelsior/FCDB winnen ze ook wel. De Graafschap is (denk ik) de gevaarlijkste tegenstander.
De Graafschap was ook niet overtuigend.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat laatste denk ik ook. Dat eerste weet ik niet zeker. De Graafschap hoeft er maar één in te leggen en dan wordt het gigantisch spannend, RKC was vandaag echt totaal niet overtuigend. Die spelen thuis niet ineens De Graafschap volledig van de mat.
Maar beter dan RKC.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De Graafschap was ook niet overtuigend.
1e helft wel manquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De Graafschap was ook niet overtuigend.
Nog steeds staat RKC er waar het wel moet. Tegen de concurrenten doen ze het vrij sterk dit seizoen.quote:
Dat zeker, maar ik zie RKC er thuis wel eentje maken. Dan moet de Graafschap er al twee maken. RKC is geen geweldige ploeg, maar ik schat ze wel hoger in dan de Graafschap. Een ploeg die 32 punten pakt in de Eredivisie, moet ook kunnen winnen van de nummer 7 van de Jupiler League.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat laatste denk ik ook. Dat eerste weet ik niet zeker. De Graafschap hoeft er maar één in te leggen en dan wordt het gigantisch spannend, RKC was vandaag echt totaal niet overtuigend. Die spelen thuis niet ineens De Graafschap volledig van de mat.
Fox heeft geen goede commentatorenquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:31 schreef Gtaboy107 het volgende:
De commentator is ook wel zwak vandaag.
RKC ftw.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:31 schreef hafcfan het volgende:
Straks Rkc-Excelsior voor een eredivisie plek
RKC heeft er wel meer te zoeken dan de Graafschap, FC Den Bosch en Excelsior bij elkaar.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:31 schreef hafcfan het volgende:
Straks Rkc-Excelsior voor een eredivisie plek
VVV, kotsclub.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:36 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Eerst liep je nog te haten op de krommedijk.
Schakel net in, dus nog geen ideequote:Op donderdag 8 mei 2014 21:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik geef ze ongeveer even veel kans. NEC is beter, Sparta heeft meer kansen.
Tsja, 11 tegen 11, bal is rond.. blabla Immers mist en Strootgod kijkt boosquote:
NEC had een penal moeten hebben, Sparta heeft al een paar gigantische kansen gehad. Maar het veld is zo kut dat techniek en kwaliteit er helemaal geen fuck meer mee te maken hebbenquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Schakel net in, dus nog geen idee
Ja wat wil je het is VVVquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:38 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
De corners van VVV zijn echt een drama
Het drukzetten ook trouwens.
Lekker eerlijk dus voor de play-offsquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
NEC had een penal moeten hebben, Sparta heeft al een paar gigantische kansen gehad. Maar het veld is zo kut dat techniek en kwaliteit er helemaal geen fuck meer mee te maken hebben
Er was net een diepe pass die gewoon spontaan besloot stil op het veld te gaan liggenquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Lekker eerlijk dus voor de play-offsAls kwaliteit al niet meer uitmaakt
Wanneer nek speelt, is kwaliteit per definitie al geen issue meerquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Lekker eerlijk dus voor de play-offsAls kwaliteit al niet meer uitmaakt
Huh, ben je niet voor NEC?quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:40 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wanneer nek speelt, is kwaliteit per definitie al geen issue meer
quote:
Technisch directeur misschien wel meerquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:41 schreef hafcfan het volgende:
Die trainer van Dordt gun ik het heel erg.
iddquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Die regen in Rotterdam, teeeeeeeering
Mooi einde ookquote:
Ga toch weg man. Toen we begonnen lagen de plassen al op het veldquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:48 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Is in de rust alleen maar harder gaan regenen
quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:48 schreef Gtaboy107 het volgende:
Die Jan-Joost is bij elke gestaakte wedstrijd, of niet?
Weet je zeker dat ze niet Tomasson voor de camera hadden staan?quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:48 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Wolters heeft er nog vertrouwen in, komt helemaal goed dit
quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:48 schreef Gtaboy107 het volgende:
Die Jan-Joost is bij elke gestaakte wedstrijd, of niet?
Klopt, maar die zijn alleen maar groter gewordenquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ga toch weg man. Toen we begonnen lagen de plassen al op het veld
quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Echte mannen zoals MarkoAlmelo en ik zouden hier gewoon voetballen.
Lekker toch? Sliden in de plas, goed nat worden. Niets mis mee.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Echte mannen zoals MarkoAlmelo en ik zouden hier gewoon voetballen.
Jaquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:49 schreef inZanity het volgende:
Nu staken.
Doe dat dan voor de wedstrijd.
Gewoon goed vies wordenquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:50 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Lekker toch? Sliden in de plas, goed nat worden. Niets mis mee.
Gister tijdens trainen ook dikke regen, gewoon doorgaan, sliden gaat dan ook nog veel beter. Genieten.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gewoon goed vies wordenLekkerder kun je niet ballen
Lekker douchen daarna, fucking nice man.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:51 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Gister tijdens trainen ook dikke regen, gewoon doorgaan, sliden gaat dan ook nog veel beter. Genieten.
Tuurlijk, voor een training is het het fijnste ooit. Maar een profwedstrijd kan niet zo gespeeld worden joh.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:51 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Gister tijdens trainen ook dikke regen, gewoon doorgaan, sliden gaat dan ook nog veel beter. Genieten.
Moeten ze zich bij Sparta gaan schamen?quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:52 schreef macca728 het volgende:
Het is nog niet definitief gestaakt volgens Rijnmond.
Gaan ze vannacht verder ?
Mooiste weer wat er is om te voetballen. Lekker die mooi weer voetballers met hun roze schoentjes onder uit trappen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Lekker douchen daarna, fucking nice man.
Uiteraard, alles om de heilige planning van de KNVB te halenquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:52 schreef macca728 het volgende:
Het is nog niet definitief gestaakt volgens Rijnmond.
Gaan ze vannacht verder ?
Gewoon onder de modder, grassprieten op je bakkes en maar gaanquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:52 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Mooiste weer wat er is om te voetballen. Lekker die mooi weer voetballers met hun roze schoentjes onder uit trappen.
Dat heeft niets met bikkelen te maken. Denk je dat ze het doen omdat die arme voetballertjes niet nat willen worden of zo?quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Gewoon bikkelen.
Natuurlijk weet ik dat welquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat heeft niets met bikkelen te maken. Denk je dat ze het doen omdat die arme voetballertjes niet nat willen worden of zo?
Moet je maar op tijd zijnquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wel jammer, heb werkelijk maar 2 minuten gezien
Andere optie is mogelijk zondag gewoon spelen en de 2e helft later in de week doenquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:58 schreef SomebodyReal het volgende:
Word de wedstrijd voor zondag dan ook verschoven?
Ah oke, anders had ik een vrije dag hahaquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:59 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Andere optie is mogelijk zondag gewoon spelen en de 2e helft later in de week doen
Of gewoon allebei uitgeschakeld en de winnaar van die andere wedstrijd naar de Eredivisie.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:59 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Andere optie is mogelijk zondag gewoon spelen en de 2e helft later in de week doen
Denk niet dat dat mag. Zou ook in het voordeel van Sparta zijn.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:59 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dan krijg je wel een rare situatiequote:Op donderdag 8 mei 2014 21:59 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Is iets wat ik net verzinquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:59 schreef SomebodyReal het volgende:
[..]
Ah oke, anders had ik een vrije dag haha
quote:
Niet vreemder dan een bekerfinale in 2'en knippenquote:Op donderdag 8 mei 2014 22:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dan krijg je wel een rare situatie
Serieus?quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:01 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
allemaal hooligans op het veld. 1 grote knokpartij
Dat sloeg dan ook als een tang op een varken. Vreemdste beslissing ooit van de KNVBquote:Op donderdag 8 mei 2014 22:00 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Niet vreemder dan een bekerfinale in 2'en knippen
Ik voorspel dat ze morgen de rest uitspelen en maandagavond de return doen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ben heel erg benieuwd waar ze mee gaan komen
? Heb ik iets gemist ofzo ?quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Tering zeg, die rotjes van de bekerfinale waren niks vergeleken met die zooi van vanavond
Veld is er nu een stuk erger aan toe.
Volgens mij is de kwaliteit van het veld er niet op achteruit gegaanquote:Op donderdag 8 mei 2014 22:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Tering zeg, die rotjes van de bekerfinale waren niks vergeleken met die zooi van vanavond
Waar kan je terug kijkenquote:Op donderdag 8 mei 2014 22:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ach, alleen maar een gestaakte wedstrijd. No biggie.quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
? Heb ik iets gemist ofzo ?
Met een waterval aan gebeurtenissenquote:Op donderdag 8 mei 2014 22:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ach, alleen maar een gestaakte wedstrijd. No biggie.
http://www.knmi.nl/waarschuwingen_en_verwachtingen/quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik voorspel dat ze morgen de rest uitspelen en maandagavond de return doen.
Oja dat beetje regen idd...:Oquote:Op donderdag 8 mei 2014 22:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ach, alleen maar een gestaakte wedstrijd. No biggie.
De spelers werden er flink dorstig vanquote:Op donderdag 8 mei 2014 22:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, echt soepeltjes rolde het allemaal niet vanavond.
Dat kan dus niet volgens de regels. Ze moeten de wedstrijd op hetzelfde veld afmaken.quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:06 schreef Paul het volgende:
Ik denk dat ze morgen uitspelen in de Amsterdam Arena met dak dicht
twitter:LaanMarloes twitterde op donderdag 08-05-2014 om 22:05:47Inmiddels wordt gesproken over de mogelijke datum/tijd voor het uitspelen van de wedstrijd. Verwachten vanavond nog uitsluitsel #spanec reageer retweet
Je dacht, ik zet het ook gelijk op twitter?quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:06 schreef Paul het volgende:
Ik denk dat ze morgen uitspelen in de Amsterdam Arena met dak dicht
7-0 voor Sparta.quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:08 schreef RemcoW23 het volgende:
Kunnen ze niet gewoon een uitslag loten en dan zondag de return.
Iemand moet het doen, toch?quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Je dacht, ik zet het ook gelijk op twitter?
Maar ze kunnen wel de hele wedstrijd overspelen op een ander veld. En dit veld van Sparta is morgen niet beter dan vandaag, dus daar zal het wel op uitdraaien.quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat kan dus niet volgens de regels. Ze moeten de wedstrijd op hetzelfde veld afmaken.
Dan gewoon in de Kuip. Stuk dichterbijquote:Op donderdag 8 mei 2014 22:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar ze kunnen wel de hele wedstrijd overspelen op een ander veld. En dit veld van Sparta is morgen niet beter dan vandaag, dus daar zal het wel op uitdraaien.
Daar gaat Sparta vast niet mee akkoord gezien het kwaliteitsverschil in ploegenquote:Op donderdag 8 mei 2014 22:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar ze kunnen wel de hele wedstrijd overspelen op een ander veld. En dit veld van Sparta is morgen niet beter dan vandaag, dus daar zal het wel op uitdraaien.
Zal die mat in betere conditie zijn dan?quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:10 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dan gewoon in de Kuip. Stuk dichterbij
Op een paar kratertjes na, welquote:Op donderdag 8 mei 2014 22:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zal die mat in betere conditie zijn dan?
Het ligt niet aan het veld op het Kasteel maar de laag er onder. De Kuip zou gewoon bespeelbaar moeten zijn. Andere velden vandaag was ook niets mis mee.quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zal die mat in betere conditie zijn dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |